Eka neuvola vasta 11.8 mut ei haittaa. Ei sitä enää silleen odota kun tietää mitä tapahtuu. Ja muutenkin ehkä vähän turha käynti, paitsi silloin ihan ekalla kerralla. Lippusta, lappusta ja opusta sai mukaan niin paljon että olis pitäny olla niille oma laukku! Harmi vaan kun se meidän virallinen terkkari on lomalla. Hän on aivan ihana. Oli aikoinaan mulla ehkäisyneuvola puolella. Sitten kun tulin raskaaksi, olimme ehtineet vaihtaa kaupunkia ja hän olikin äitiysneuvolan puolella. Kivan. Ja hän tietää jo valmiiksi raskausmyrkytykset äidin kuoleman ym. Äidin tapasikin kerran kun oli mukanani neuvolassa. Eipä tarvitse uudestaan taas asioita kertoa....
Laskivat että LA olisi 14.3. Laskevat kuitenkin 28 kierron mukaan joka ei tosiaan minuun päde. Netin laskurilla laskin hedelmöityksestä ja sain sen 23.3 joka varmasti lähempänä totuutta. En taida asiasta mainita. Pääseepähän aiemmin ekaan ultraan ym. siellä sitten selviää uusi LA.
Viime raskaudessa mies oli mukana vain kerran ja sitten ultrissa. Sanoin hänelle että jos ei mitään kysyttävää terkkarilta ole ni ei tarvi tulla, ellei sitten mun hb, rr ja pissan stixaukset kiinnosta. Myöhemmin sitten tietty sydänääniä mutta kuuleehan ne ultrassakin.
Laskivat että LA olisi 14.3. Laskevat kuitenkin 28 kierron mukaan joka ei tosiaan minuun päde. Netin laskurilla laskin hedelmöityksestä ja sain sen 23.3 joka varmasti lähempänä totuutta. En taida asiasta mainita. Pääseepähän aiemmin ekaan ultraan ym. siellä sitten selviää uusi LA.
Viime raskaudessa mies oli mukana vain kerran ja sitten ultrissa. Sanoin hänelle että jos ei mitään kysyttävää terkkarilta ole ni ei tarvi tulla, ellei sitten mun hb, rr ja pissan stixaukset kiinnosta. Myöhemmin sitten tietty sydänääniä mutta kuuleehan ne ultrassakin.