Neuvolakäynnit ja ultrat

Yritän klo 8 jälkee soitella tk:lle jos laittais lähetteen hcg verikokeeseen, siitä sen nyt viimestää pitäis näkyä onko tuolla masussa mitää. :) mitää hajua ei oo, että paljonko sen arvon kuuluis nyt olla ja sekin vissii voi vaihdella aika paljon? Toivottavasti laittavat lähetteen eikä kysele syytä miks sen haluan...

Voi paska ei saa ku kiireellisiä asioita hoitaa heinäkuussa ku oma tk on kiinni, nii en saa aikaa tohon hcg mittaukseen.. ;(

Tuo on kyl jännä homma että Suomen terveyspalvelut heikkenee kesäkuukausina vaiko varmasti niitä tarvittais.. Ninni, täälläki lähes oireeton oottaja ja myöskin mietin onkoha masussa ees mittään :(

Ymmärtääkseni yksityisellä puolella hcg:n saa myös mittautettua, hinnoista en sit tiedä. :)

Meillä eka neuvola 6.8, viikkoja silloin jotain 8+. Ihan hirveästi en siltä käynniltä odota, mutta toivoisin että sykkeitä edes yritettäisiin kuunnella.

Varasin just ar-ultran, se olis 7.8 :) Silloin viikkoja kasassa 7+3, luulisi näkyvän jotain jos on näkyäkseen? En malttanut odottaa sitä ekaa neuvolan tarjoamaa ultraa, pakko päästä jo ennen sitä katsomaan että onko tuolla mahassa elämää :)

Iivje kyllä pitäis syke näkyä hyvin noilla viikoilla. Jos siis vastaa viikkoja. :)

Ninni Tuo on menkkojen mukaan laskettu, jos bongasin oviksen oikein niin pitäis olla vielä pari päivää tuohon päälle :) Mutta sittenpähän näkee (jos näkee)!

Täällä kanssa ar-ultra varattuna, se olis 3.8. Ja neuvola olis sitten sitä edeltävällä viikolla. :)

Kuunteleekohan ne ekalla neuola käynnillä sydän ääniä jos viikkoja silloin 8+4. Mua jotenkin huolestuttaa tää vähäinen oireettomuus että mitäs jos onkin tuulimuna raskaus... :/ Itsellä myös jossain vaiheessa epäiltiin endometrioosia ja munasarjat pco tyyppiset.

Maaliskuu, riippuu ihan neuvolasta :) meillä ei kuunnella ekalla neuvolakäynnillä

Voi kun osalla on jotenkin aikaisin noita ultria, mä sain neuvolaan ajan 28.7 ja viikkoja olisi sitten kasassa 8+5 eikä mulla ole mitään hajua mitä ne siellä sitten ajatteli tehdä, ihanaa olisi jos pikkuisesta näkisi tai kuulisi jotain :)

Onpa tosiaan paljon eroa riippuen siitä, missä käy neuvolassa. Meillä kuunnellaan sydänääniä mutta ei ainakaan ekalla kerralla, kuunneltiinkohan viimeksi edes toisella. En jaksa muistaa. Tk:lla on kyllä vanha ultra, joka "yleiskäytössä". Käytetään vain siis "hätätapauksissa". Mulla viime raskaudessa loppulla tarkistettiin kerran babyn asento ultralla, kun oli niin erikoisessa asennossa.

Täällä mietitään kuumeisesti ar ultraan vai ei. Ja koska? 5.8 olisi omien laskujen mukaan rv 7 ja neuvolan laskurin mukaan 8+2... olisikohan sinä hyvä aika käydä kurkistamassa josko jotain pientä eloa löytyisi?

Täällä kanssa mietin kuumeisesti, että koska sinne varhaisultraan voi mennä? Pitääkö ensin käydä neuvolassa ja sitten vasta varata aika? Nyt mennään mun laskujen mukaan viikolla 4+4. Ensimmäinen neuvola on kahden viikon päästä eli 30.7.

Takaisin