Neuvolakäynnit ja ultrat

Ei multakaan oo yksityisellä kysytty neuvolakorttii koskaan..käytiin esikosta ar-ultrassa ja myöhemmin viel 4d ultrassa..

Soitin just ekan ajan neuvolaan, 13.8 ja sillon mennään jo 10+ jotain. heidän laskurin mukaan LA 17.3 ja Vau.fi mukaan 15.3.
No mutta itse ainakin tiedän tarkan ajankohdan millon lähetys on laitettu matkaan :D
Miehen kanssa pitää vielä keskustella mahdollisesta ar-ultrasta.

Neuvolaan soitettu ja ensimmäinen aika 10.8, silloin 9+0 menossa. Pitkän ja epäsäännöllisen kuukautiskierron vuoksi ilmeisesti kysyi haluanko ultraan, jotta voidaan selvittää raskauden kesto. Tietenkin haluttiin ja tämä viikkoa ennen ensimmäistä neuvola-aikaa. Hieman kotona oltiin keskusteltu varhaisultrasta yksityisellä, mutta päätettiin jo ennen neuvolaan soittoa että meille turhan hintavaa lystiä, vaikka mieli olisikin tehnyt. Onneksi päästään sitten vähän halvemmalla ratkaisulla tarkastamaan kyytiläisen tilannetta.

Milloin teille jotka on olleet aikaisemminkin raskaana on ollut tuo ar-ultra? :) mua edelleen epäilyttää että sain ar-ultran liian aikasin, vaikka nimenomaa pyysin että viikon tai parin päästä että varmasti näkyisi syke jo :/

Nannal, keskenmenneessä raskaudessa mulla oli ar-ultra viikolla 8+5. :)
Toivottavasti sieltä sun masusta löytyy pieni elämän alku ja sykkivä sydän :)

Toivotaan että siellä pikku katkarapu ois hyvinvoiva ❤ Mulla ois samana päivänä ultra kuin sulla joanmarie on ollut :) jospa mullakin sitten näkyis, tuolla yksityisessä tosin ultrataan vatsan peitteiden läpi :/

Meillä on nyt ar-ultra 8+0, muistaakseni esikost oli samoihin aikoihin..piinaava odotus, mut halusin olla varma et on tarpeeks pitkällä.. Mulla ultrattii viimeks alakautta, ja niin varmaan nytki..

Meinaatteko ottaa miehenne mukaan neuvolaan/ultraan? :)

Meillä viimeks mies mukana neuvolassa, joten nyt sen ei tarvi tulla, mun mielestä toi eka neuvola on muutenki ihan turha käynti ku meillä ei ultrata. :)
Ar-ultraan otan tällä kertaa miehen mukaan ku viimeks en ottanut ja huonoja uutisia sain. Parempi ottaa mies tueksi nyt. :)

Mulla mies haluaa ekaan neuvolaan mukaan, vaikka yritin ehdottaa että ei sen tartte tulla (voi olla vaikea töiden takia järjestää). Edellisessä raskaudessa ennätettiin neuvolassa kerran käydä ja silloinkin mies oli mukana. Ultraan haluan miehen ehdottomasti mukaan.

Ultraan tulee mukaan, ellei töissä tule mitään ylitsepääsemätöntä estettä. Ekaan neuvolaan ei varmaan tule.

Ultriin tulee mukaan, haluaa ehdottomasti ite tulla. Ekaan neuvolaan halus mukaan, mut en usko et tulee kaikkiin neuviloihin.. On helpompi järkkää jos ei tartte olla aamun eka aika..

Meilläkin tulee mies ainakin tohon ekaan neuvolaan mukaan, onneksi saatiin aamun eka aika. Voi kyllä olla ettei kaikkiin pääse mutta toivottavasti kuitenkin useampaan. :) Ja ultraan tulee ehdottomasti myös mukaan. Pitäis sekin aika varmaan varata niin sais sopivaan aikaan.

Meillä ukko tulee ekaan neuvolaan mukaan kun kerta ultrataan samalla. Voipi olla ettei seuraviin neuvoloihin pääse töiden puolesta, mutta onneksi pääsee nyt tähän ihka ensimäiseen :)

Meilläkin mies tulee ekaan neuvolaan mukaan. Hölmönä kysyin hoitajalta puhelimessa että saako mies tulla mukaan. Niin se sano että neuvola on tarkotettu koko perhelle että tottakai saa tulla :D
En sit tiiä jatkossa että pääseekö kaikille käynneille mukaan :D

Milena mäkin ekassa raskaudessa kysyin neuvolatädiltä ihan hölmönä että saako mies tulla mukaan :D eipä sitä siellä olis tarvittu, mutta olipahan kuuntelemassa. :) kyllä sille tarjottiin jotain isäneuvolaa mihin isät osallistuu, mutta ei se halunnu siihen osallistua nii nyt en koe tarpeelliseks ottaa isäntää mukaan :D

Takaisin