Neuvolakäynnit ja ultrat

Sallahaa kiva juttu! :) mulla on neuvola samalla viikolla. Ajattelin kohta soittaa ja varata ajan ar-ultraan! :)

Adessaa mullekki kelpais tuommonen pikakelaus! :D

Ninni22 Niimpä! Heti plussan jälkeen alkanu jo stressata sitäki. Pitkään tuossa mietin soittaakko vai ei ultra-aikaa mutta tuli nyt soitettua. Aattelin että ottaisin ajan jonnekki melkeen 2vk:n päähän, mutta meillä onki aika jo tänä sunnuntaina! :D Nyt vasta kovasti jännittääki :s

minä aattelin varata ekan neuvola-ajan tällä viikolla meidän 3-vuotiaan neuvolakäynnin yhteydessä. :happy: Alkuraskauden ultraan aika 3.8 iltapäivälle.. sinne yksityiseen neuvolaan.

Sillon pitäis olla rv6+5 vasta :( oisin halunnu tuon ultran silleen että ois ainaki 7+3 niin varmasti näkyis jo jos ois näkyäkseen :) En muista adessaa ootko täällä jo kertonu, mutta ootko varannu tai aijotko varata ar-ultraa? :)

Okei, no toivotaan että viikot pitää paikkansa ja pieni sydän sielä sykkii :)

Meillä ultrataan neuvolassa ja se mulla on 6.8 joten sinne asti pitää malttaa ! Sillon pitäis olla rv 8+3

Ai teillä kuuluu jo ekaan neuvolaan, vähä kiva! :) Ja onneksi sait jo noin hyvissä ajoin neuvola-ajan :)

Adessaa: Mä luulen, että melko harvassa paikassa on mahis noin moneen ultraukseen, mutta hieno juttu että sulla se mahis on! :happy:. Oispa täälläkin, mut se riippuu siitä onko neuvolassa ultralaitetta vai ei, ja meidän pienessä neuvolassa laitetta ei ole, eli synnytyssairaalaan asti mentävä (tuleepahan sekin tutuksi ennakkoon) :). Joihinkin neuvoloihin on ilmeisesti tullut laitteita sairaaloiden uusiessa laitekantaa, eli tuuripeliä tuo homma.

Meilläkään ei taida neuvolas olla ultraa.. Onneks on varattuna jo se ar-ultra kuun loppuun..sillon viikkoja se 8+0.. Neuvola on siitä vast viikon päästä.. Miten sitä malttaa odottaa..

Rv 5+4

Meilläkään ei oo neuvolassa ultraa mutta pakko kyllä varata aika yksityiseltä. :p Neuvolaan mennessä on 7+4 niin ehkä sitten seuraavalle viikolle vois varata ultran. Näkyis sitten ainakin jotain (toivon mukaan ainakin). On tää jännää! :grin

5+2

Tyhmänä kysyn, voiko yksityiselle mennä ar-ultraan ilman neuvolakorttia? Viimeksi kun kävin niin ne vaati sen multa :0

Toisaalta mitä ne sillä sielä tekee :0

Mäkin sain varattua neuvolan, 3.8. ja sillon viikkoja 8+4. Laitto kuulemma lähetettä verikokeisiin ja ultraan. Tulee sitte postia jossain vaiheessa. Voisko tosiaan kelata muutaman viikon eteenpäin..? :)

Rv 5+4

Rsusanna, eivät viimeksi mehiläisessä kysyneet neuvolakorttia, mitä he sillä tekisivät.. o_O

Noni! Hassua että viimeks mulle painotettiin että neuvolakortti oltava mukana o_O

Nyt kun oon lueskellut että te muut ootte varaillu ar-ultraa, niin alkaa kyllä kuumottaa itelläkin, että pitäiskö satsata siihen!:smiley-bounce016

Takaisin