Neuvolakäynnit ja ultrat

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! ❤

Ja aivan mahtava uutinen aguli! Onnea kamalasti, nyt varmasti iso kivi vierähti sydämeltä! ❤ oonkin miettinyt mitä teille mahtaa kuulua :)

15.10 rakenneultra :) Onko muuten muilla ollu proteiini koholla? Mulla oli +1 nyt ja oli jo ekalla neuvolakäynnillä heinäkuussa vähän koholla, mikä ei paha mut ens viikolla labraan antaa näyte et mikähän vois olla, kun ei oo mitään tulehusoireita ollu :/ toivottavasti johtuis vaan näistä pahoinvoinneista :( huolestuttaa

Tosin olin just pissannu kotona niin oli niukka näyte ja sano et ois helposti voinu kohota enemmänki.. ääh

Kiitos kaikille! :) Todella, en saanut puhelimessa kiittelyä ja naurua loppumaan :D Kiitos kun olen täältä saanut tukea, se todella on auttanut jaksamaan kaiken keskellä! :HeartredViimein uskaltaa alkaa nauttimaan raskaudesta. Tosin tämä kaikki on saanut mut niin hermoheikoksi, että tilasin dopplerin jotta saan kotonakin mielenrauhan tarvittaessa, ehkä hölmöä mutta mies soi tämän mulle jotten enää stressaisi niin kamalasti:grin Nyt odotellaan vielä kirjettä tuloksista, siitä paljastuu sukupuoli:rolleyes:

Tasan viikko vielä ultraan. Kuinka sitä jaksaa odottaa? Niimhän sitä sanotaan että hyvää kannattaa odottaa... mutta ei sitä aina jaksais.
Laitankin asioita aikajanalle. Marraskuuhun on vielä pitempi aika kun ultraan (marraskuussa saa tilata äitiyspakkauksen), jouluun on vielä pitempi aika ja maaliskuuhun niin pitkä aika ettei osaa ajatellakaan.
Nyt ei viikko tunnu enää niin pitkältä :hilarious:

Mullakin oli eilen nt-ultra. Vaikka olin jo dopplerilla saanut moneen kertaan varmuuden, että sydän siellä sykkii :Heartbigredniin jännitin ultraa etukäteen tosi paljon. Kaikki kuitenkin pikkuisella hyvin :happy:, ja niin niskaturvotus- kuin verikoetulokset olivat kohdillaan. Onnenitku pääsi kun kaveri vilkutteli meille ja potkutteli vauhtia kohdun seinämistä. Eloisa kaveri. :grin

Koon puolesta kaveri olisi ollut 4 päivää aiemmin arvioitua suurempi, mutta laskettua aikaa (tai viikkoja) ei muutettu.

Nyt voi taas huokaista helpotuksesta ja vaan nauttia olostaan, kun pahoinvointikin on taaksejäänyttä elämää. Vielä kun saisi tän epänormaalin väsymyksen tiehensä.. :shy:

rv 11+6 (12+3)

Liitteet

• Toukka rv12.jpg
    Toukka rv12.jpg
    488.5 KB · Katsottu: 68
15.10 rakenneultra :) Onko muuten muilla ollu proteiini koholla? Mulla oli +1 nyt ja oli jo ekalla neuvolakäynnillä heinäkuussa vähän koholla, mikä ei paha mut ens viikolla labraan antaa näyte et mikähän vois olla, kun ei oo mitään tulehusoireita ollu :/ toivottavasti johtuis vaan näistä pahoinvoinneista :( huolestuttaa

Niukassa näytteessä proteiinit on herkästi plussaa, varsinkin jos on valkovuotoa. Rankan fyysisen suorituksen jälkeen saattaa myös nousta proteiinit. Ja joillain on aina yhdellä plussalla, mut en tiedä tutkitaanko niitä sitten hiukan enemmän.

No mulla oli tosissaan jo heinäkuussa vähän koholla, mut haluu nyt selvittää ettei oo mikään tulehdus että saa sit samantien hoitoon sen jos jotain löytyy. Toisaalta kiva että tutkitaan ja otetaan vakavasti vaikka ei olis mitään hätää :)

Mulla oli lääkärineuvola keskiviikkona, teki alatutkimuksen, jossa tunnusteli kohtua, kohdunsuuta ja lantion tilannetta. Lisäksi kuunneltiin sydänäänet. Tosi nopeasti oli jo ohi ja sanoi, että kaikki kunnossa.

Mies on ollut mukana kaikilla käynneillä, mutta tällä kertaa annoin vapautuksen. Kuitenkin näitä naisten juttuja ja olisi tullut turha poissaolo töistä. Näin meillä :cat:

Mulla myös on tuo lääkärineuvola edessä huomenna. Oon vähän sellanen turhasta stressaaja ja mua jännittää kauheasti huominen.. :D Samat jututhan siellä kai katotaan kuin tavallisilla käynneillä, silti jännittää..

Mä en edes ottanut miestä viimeksi ekaan lääkärineuvolaan. Ei pelkästään siksi että tehdään alatutkimus ja mun mielestä siinä ei ole miehelle mitään katsottavaa, mutta myös siksi että se on nopea rutiinijuttu.
Koen, että terkkari on se joka tietää mun asioista enemmän ja jonka kanssa hoidan asiat. Noi lääkärineuvolat on muuten vaan pakollinen juttu.
Ylipäätään koen neuvolan paikkana, jossa katsotaan tietyt arvot; pissa, sydänäänet, paino, turvotukset ja sf-mitta. Kaikki muu on puhumista ja ylimääräistä. Jos kaikki on hyvin henkisesti, ei puhuminen tuo paljonkaan lisää. Jos on pelkoja ym., niin riippuu hirveästi terkkarista ja paikasta, että mitä sieltä saa.

Turha on pelätä. Kun muistaa että on siistit alushousut jalassa ja puhtaat sukat niin pärjää lääkärillä ja sen tekemässä sisätutkimuksessa jo pitkälle :grin . Mun pelot ja jännitykset nimittäin liittyy niihin. Mitä, jos mulla olikin ne huonot alkkarit jotka oikeastaan pitäis heittää pois, tai mitä jos sukassa on reikä tai jalkahiki haisee?

Takaisin