Neuvolakäynnit ja ultrat

Mulla ihan sama tilanne tanpit. Nyt rv 10+1 ja ultra 2 vko päästä, 18.9 jollon 12+1. Jännittää nyt jo ihan hirveesti, nään jokayö mitä ihmeellisimpiä painajaisia. :( oon koittanu dopplerilla ettiä sykettä mutta en ole siinäkään vielä onnistunut.. Eipä auta kun odotella :/

Mullakin vielä pari viikkoa ultraan ja aika kuluu niiiiin hitaasti. Tuntuu, että kaikki muut on käyneet jo!

Olispa tuo ultra edes joskus rv12 niin jaksais odotella, mutta jostain syystä mulla vasta rv 13+2..

Mulla on torstaina eli sillon 12+5. Aivan äsken ajattelin, että siihen on vielä 2viikkoa, mutta nythän saa laskea jo päiviä. En tiedä oonko vähän outo, kun mitä lähemmäksi se tulee niin sitä vähemmän mua jännittää :-/

Mullakin vihdoin ensi viikolla. Jänskättää :) sydänäänet ovat kyllä kuuluneet nyt parina päivänä, niin on hiukan rauhallisemmin mielin.

Mäkään en jaksais odottaa ja muakin jännittää löytyykö sieltä ketään elävää. Mulla onneks on ultra maanantaina, joten ei enää kauaa. Viimeyönä näin koko ajan unia ultraan menosta ja tottakai meinasin koko ajan myöhästyä sieltä.

Mulla on maanantaina ultra rv12+2 :)
Mua pelotti hirveesti jos vauva onkin kuollut, mutta tänään sain vahvan sykkeen kuulumaan <3 toki silti jännittää onko kaikki hyvin jne.. Mikä mun vointi on..

Onnea tuplista! Ja tietenki kaikille muillekin hyvistä ultrakuulumisista!

Soittelin tänään neuvolaan viime viikon labratuloksista, kaikki näytti ihan hyvältä kuulemma. Itse en niitä mistään näe. Käsitin että jotkut on kuitenkin nähneet omansa?
Outo sattuma tai onko tahallinen, kaksi viikkoa sitten neuvolassa varattiin ajat ultraan ja neuvolalääkärille ja nyt vasta on kirjattu omakantaan. Halusivatko sitten odottaa että labrassa näkyy että olen oikeasti raskaana :joyful:

Onnea ihanista ultrakuulumisista :) Laittakaahan ultrakuvia kans niin päästään ihastelee :)

Meillä neuvola perjantaina, sillon 15+2, en oo saanu dopplerilla ku iha sekunniks vaimeet sydänäänet kuuluu, tosin mulla istukka tossa eessä ja tätä painoaki jonku verran :D Toivottavasti saa perjantaina neuvolassa ne kuulumaan, pahoinvointi ei ainakaan oo menny vielä ohi joten sen takia oon ihan luottavaisin mielin :) rakenneultraan on vielä reilu 5 viikkoa, enkä millään malttais oottaa :p

WP_20150831_20_15_07_Pro.jpg WP_20150831_20_15_36_Pro.jpg Täällä ollaan jo pari viikkoa sitten käyty nt-ultrassa, mutta voisin nyt koittaa jos onnistun laittamaan pari kuvaa.. En oikein odottanut mitään ennen ultraa, ettei sitten tulisi suurensuuri pettymys jossei kohdussa olekaan mitään elämää. Mutta siellähän oli hyvinkin energinen ja liikkuvainen kaveri ja vastasi viikkoja. :)
Nyt viime perjantaina oli sitten toinen neuvola ja vihdoin kuultiin sydänäänet.

Varmaan riippuu tietojärjestelmästä, milloin Omakannassa näkyy tulokset. Käsittääkseni monessa paikassa tavoitteena on, että joko tulokset olisi näkyvillä vasta kun ne on käsitelty potilaan kanssa tai kun lääkäri tai muu tilaaja on kuitannut tulokset nähdyksi. Luultavasti eri ohjelmistot ja eri paikat toimii eri tavoin.

Viikko vielä nt-ultraan. Jännittää. Ihanaa, kun täällä on paljon hyviä uutisia!

Np-ultrassa käyty ja kaksoset siellä näky kun oli epäillys jo alusta mutta harmi toinen keskeytynyt rv7 tai ainakin kokonsa nähden..toinen voi hyvin ja vastasi viikkoja oli hyvin liikkuva ja sydän pompotti julmetusti.Seurataan miten toinen häviää kuulemma kudoksiin yleensä..aika pahalta tuntuu et kuollu alkio kulkee koko ajan mukana..pelko et toisellekin käy jotain..nyt rv14+2

Takaisin