Neuvolakäynnit ja ultrat

täälläkin samoihin aikoihin ra-ultra, eli 26.10 ja neuvola 16.9 :) joku lääkärikin tais olla lokakuussa..?

Mulla on rakenneultra 15.10 :) ens viikolla neuvola ja lokakuun alussa neuvolalääkäri :)

Onnea kaikille tasapuolisesti hyvistä ultra kuulumisista :)
Tääällä vielä jännätään milloin saisin ajan edes nt-ultraan, nyt 9+4, ois kiva tietää edes milloin aika on.

Onko Hus piiriin kuuluvilla kestänyt kauan et aika tulee kotiin :o

Riicca se tulee about pari viikkoa ennen kotiin se aika.. ainakin mulla :) mut jos käytät omakanta palvelua, niin mulla ainakin se aika näkyi sielä jo monta viikkoa ennen kuin kirje tuli kotia

Oisko ollu jossain kohtaa kun terveystiedot ja sieltä joku käynnit ja tutkimukset.. sit jossain kohtaa luki jtn tulevat käynnit/hoitojaksot tai vastaavaa :)

Mulla oli hyvinkäällä ultra ja eiks sekin kuulu HUSin piiriin.. Ainakin mun mielestä kuuluu. No mut kuitenkin mun täytyi itse varata aika sinne ja kun olin varannut tuli vahvistus postissa. Kun kävin np-ultrassa niin sain rakenneultraan ajan. Ja tosiaan ne näkyy omakannassa :)

Mun myös piti itse soittaa ja varata aika, ja kuulun hus:in piiriin, Jorvissa oli ultra :)

Kiva kuulla muiden ultra-kuulumisia ja onnea kaikille tasapuolisesti! :)

Toivottavasti mekin saadaan hyviä uutisia, huomenna nt-ultra. Ei olla käyty ennen tätä ultrassa, joten ei mitään tietoa onko kyydissä ketään ja missä kunnossa.. Jännittää kyllä tosi paljon! Varmaan sen takia heräsikin tänä aamuna puoli neljän aikaan ja nyt en oo pystyny enää nukkumaan. Saankohan ens yönä unta ollenkaan.. Toivottavasti edes vähän, sillä huomenna on myös lomalta paluu töihin tiedossa. Ihana mutta kamala huominen.. :)

Nyt vasta hoksasin tämän keskustelun, np-ultrassa käytiin jo kolme viikkoa sitten, menkkojen mukaan sillon olis ollut 11+5, mutta laskettuaika siirtyi eteenpäin ja viikot oli 10+6. Rakenneultra olis sitten lokakuun puolessa välissä :) tällä viikolla käytiin neuvolassa, hoitaja teki terveystarkastuksen ja otti verikokeet, syyskuun lopussa sitten lääkäriaika.
Mutta tsemppiä kaikille kenellä eka ultra vielä edessä, ite jännitin sitä kans ihan hirveesti :D

Takaisin