Neuvolakäynnit ja ultrat

65mm ,ultran mukaan 12+5:)

Noissa kuvissa mulla lukee 9,6cm se lienee koko pituus ?:O
Kun kyllä ihan selkeesti sano pää-perämitan olevan 65mm ..:0

Mulla on nyt menossa 8+6. Eka neuvola oli jo viikolla 7+1 ja nt-ultra on vasta 18.9 jolloin viikkoja kasassa 12+1 :) Kauheeta tämmönen odottaminen kun ei tiedä että onko kaikki kunnossa tai että onko siellä edes ketään. Oireita on kyllä vaikka muille jakaa, nyt nekin eilisestä alkaen helpottanut ja huoli vaan lisääntynyt :/
Ar-ultraa olen miettinyt ja pohtinut, mutta tuntuvat vaan olevan niin kauhean suolaisia hinnoiltaan ainakin täällä Turussa (varmaan kyllä muuallakin..) :( Eipä auta kun odotella, onneksi täällä muitakin joilla ollut oireettomiakin hetkiä tai täysin oireetonta ja kaikki kuitenkin ollut hyvin! Esikoista odottelen niin kaikkii on niin uutta ja ihmeellistä, huolestuu jokaisesta pikkujutustakin.. :D :) <3

Eloisamami olihan se ar-ultra kallis, 175€ :| mut ei sitä edes huomaa hetken päästä enää et on rahaa menny, oli se kuitenki huojentavaa nähdä että siellä on elämää :)

Ar-ultraa olen miettinyt ja pohtinut, mutta tuntuvat vaan olevan niin kauhean suolaisia hinnoiltaan ainakin täällä Turussa (varmaan kyllä muuallakin..) :( Eipä auta kun odotella, onneksi täällä muitakin joilla ollut oireettomiakin hetkiä tai täysin oireetonta ja kaikki kuitenkin ollut hyvin! Esikoista odottelen niin kaikkii on niin uutta ja ihmeellistä, huolestuu jokaisesta pikkujutustakin.. :D :) <3

Jos haluaa ar-ultraan niin suosittelen Kaarinassa vs lääkäripalvelua. Taitaa olla vslaakaripalvelu.fi sivu. Varasin netissä ajan ja katsoin etukäteen kartasta mihin pitää mennä. Ajat on puolen tunnin aikoja, ei ollut kiireen tuntua ja hiukan alle sen oltiin ulkona. Pitää maksaa kortilla tai käteisellä, mutta hinta on 100€, mikä on kohtuullinen. Aiemmin kerroinkin, että maksoin tuplasti saman Mehiläisessä jossa aika oli 15 min ja niin ollen oli aika nopea käynti.

Ekassa raskaudessa kävin viikolla 9 ultrassa ja piirteet näkyivät jo paremmin. Nyt ei näkynyt viikolla 8, vaikka oli 3D käytössä. Toisaalta onhan toi ylimääräistä rahanmenoa, itse halusin varmistaa viikot ja sen, että siellä nyt ollaan elossa.

Mahottoman pitkältä ajalta tuntuu ootella vielä nt-ultraa, vasta reilun kolmen viikon päästä :( ekalla neuvolakäynnillä oli sijainen ja se niitä aikoja varaili, niin anto tosi myöhälle sen,viikkoja ultran aikaan 13+5.. Ehotti vielä viikkoa myöhemmälle,mutta onneksi passas se ensimmäinen aika.. Miehellä kun sattuu olemaan sellanen työ,ettei sieltä keskellä päivää lähetä,joten pakko oli saada iltapäiväaika.. Mutta kyllä on odottavan aika pitkä..

Salmiakki, eikö oo mahista soittaa ja kysyä aikaisempaa aikaa? Jotenki turhan myöhään tuo 13+5 ja tuntuu varmaan epäreilulta ku muut käy ja ite joutuu odotella

Meillä oli 12+0 ja mittaa 59mm. Omakannasta luin että lääkäri oli laittanut, että vastaa 12+1. Aattelin vaan et toivottavasti menee muutaman päivän yli, koska LA on 1.3. ja helmikuussa on karkauspäivä, ettei vaan syntymä sille sattuis...

Salmiakki, jos osallistut seuloihin niin varmaan kannattaisi yrittää hiukan aikaistaa. Jos et osallistu, sillä ei niin suurta väliä ole, paitsi tietysti itselle. Mulla on aina yritetty saada mahdollisimman tarkasti siihen 12+0.

Äh tänää vähän ennen kuutta soittivat neuvolasta ja joutuivat peruumaan huomisen ultran. Yyyy ärsyttää kun odottanut ja jännittänyt ja sitten perutaan ihan viime tipassa. Seuraavan ajan sain vasta sitten viikon päähän torstaille :(
Silloin ei mies sit pääse mukaan niin joutuu yksin menemään.
Eihän ne neuvolassa tietenkään mitään tommosille muutoksille voi, mutta se hoitaja vain hoki että mene yksityiselle jos on noin hätä päästä ultraan. Olisi ees jotain ymmärrystä voinut antaa mun pahalle mielelle. Ei se muu auta kuin viikko taas jännittää ja toivoa että pikkuisella kaikki hyvin :)

Mullakin ultra vasta rv 13+2 ja turhauttaa niin odotella, kun sen voisi tehdä aiemminkin! Äitiyspolilta laittoivat kuitenkin tuollaisen ajan joten kai siihen on tyytyminen vaikka osallistutaan seuloihinkin. Tosin, ar-ultrassa sikiö oli nelisen päivää pienempi lasketusta, että tavallaan ultra on sitten 12+5. No, silti turhauttaa odotella kun kaikki muut tuntuu olevan niin pitkällä :D

Mä taas itse halusin ultran pitkälle (on nyt 12+5): mitä pidemmällä on ja kaikki on ok, niin sitä tod näk ei enää mene kesken. Km viikoilla 11+5 vaikuttaa toki tähän ajatteluun.

Takaisin