Neuvolakäynnit ja ultrat

L82ady, eiks se kuitenki seulonnan takia tehä tuos 11-13 viikolla et jos löytyy vakavampi poikkeama nii raskaus on mahdollista keskeyttää vielä...

Tsemppiä aguli! Muistan kans ku ekas raskaudessa jouduttiin sinne sikiötutkimusyksikköön ja itkun kaa tultiin sielt itkun kaa pois, mutta ne on siel tosi ammattitaitosia ja ihania ihmisiä. Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin!

Täälläkin nt-ultra vasta 13+2. Neuvola oli tänään, tosi mukava terkka, mutta tietty sijainen. 10+2 nyt.

Mä myös jännitin koko päivän Ninnin ultrauutisia! Onnea hyvistä uutisista! :)
Mulla muuten varattiin nt-ultran yhteydessä rakenneultra aikakin. Kaks kuukautta odotettavaa :)

Karmea väsy iski viime päivinä, joten koneelle ei oo yhtään houkuttanu raahautua.. ny sit vähän virkistyin ja teki mieli tulla kattomaan kuulumisia :)

Tsemppiä aguli, toivotaan että kaikki on kunnossa <3

Onnea hyvistä ultrakuulumisista maaliskuu<3, kardiini, KiiaAleksandra, Jiwyana (suloinen pikkuinen kuvassa!) ja Ninni22! :).

Mahtijuttu Ninni, että sun pelko osoittautui vääräksi! :happy:. Mulla kanssa ra-ultra lähellä sun aikaa, ni saadaan yhdessä jännäillä/odotella sitä :)

Nap_pi, voi höh, mikä yllätys :(

Muokattu viimeksi:
Tänään oli ensimmäinen neuvola, ja nyt pitäis jaksaa odotella melkein kuukausi np-ultraan. Viikon päästä sitten verikokeisiin. Kyllä odottavan aika on pitkä :D tänään siis rv9+0 :)

Mullekin varattiin tänään ra-ultra joka on 22.10. Tässä välissä olis neuvola 14.9.

Agulille kovasti tsemppiä ! Toivotaan kovasti parasta ja onneksi prosentit meidän puolella !!
Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille jotka niitä lähipäivinä ovat saaneet :)

Takaisin