Neuvolakäynnit ja ultrat

Ainii ja onneksi ninnillä kaikki kunnossa! :) Ehdin jo hetken tosissaan jännittää sun puolesta kun yövuorounien jälkeen aloin lueskelemaan keskusteluja. Onneksi täällä oli hyviä uutisia.

Aguli, tsemppiä! Täällä saatiin myös lähete NIPT tutkimukseen, mutta luvut ei niin hurjat kun teillä.. :(

Meillä nt 1,9mm ja T21 mahdollisuus 1/220. Tässä on otettu huomioon mun ikä, veriseula ja nt.

Aguli, voimia paljon :( kamalaa tuo kun joutuu odottelee taas seuraavia tuloksia.
Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille!
Mulla on vielä 2vk nt ultraan, ei jaksaisi odottaa! Jorvissa neuvottiin et pitää käydä pissalla ennen ultraa eli rakko tyhjänä.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Höpökömpiäinen, Milena90 ja Zin_i! Ja tsemppiä vielä ultaa odotteleville! :)

Voi aguli.. voimia paljon tilanteeseen! Toivottavasti kaikki on tuosta huolimatta hyvin! Onneksi prosentuaaliset mahdollisuudet terveeseen lapseen on silti hyvät, vaikka luku kuulostaakin ensikuulemalta hurjalta :)

Täällä myös odotellaan kärsimättömänä Kätilöopiston ultrakutsua, viime viikolla oli eka neuvola ja lähete lähti eteenpäin. Ei vaan malttaisi millään odottaa :) en löytänyt mitään merkintää tulevasta ultrasta tuolta Omakanta.fi:stä (kiitos muuten vinkistä, en tiennyt moisesta palvelusta mitään!)..

Nyt viikkoja kasassa 9+5 :) ensimmäisessä ultrassa käytiin 6+5 ja kaikki oli hyvin <3

Soitin eilen kättärille ja ne on käsittelemässä vasta lähetteitä jossa viimeiset kuukautiser on alkanu 16.6. Naistenklinikalle on mennyt puolet lähetteistä ja siellä vähän parempi tilanne. :o mie sain ajan rv 12+0 14.9

iivje, kiitos tuosta! En oikeastaan tiedä, siellä tuli niin paljon prosentteja ja suhdelukuja monta sivua selitettynä, ettei pää sietänyt kaikkea käsitellä. Ja kotimatkalla tuon kirjoitin, oli vielä järkytyksensekaiset tunteetkin pinnassa.:grin Kiitos kaikille taasen tsempeistä, kyllä tätä ajatusta pystyy jo sulattelemaan paljon paremmin ja alan uskoa että selvitään kävi miten kävi. Onhan mulla hyvä ihana mies tukena ja mukana tässä.:happy:

Tänään nt-ultrassa ja niskaturvotus 1,9mm. Tuleeko noi luvut johonki talteen? Ainakaa neuvolakortis ei lukenu mitää...

Eiköhän ne potilastiettojärjestelmässä ole. Mulle kirjoitti kätilö myös neuvolakorttiin ne riskiluvut.

Kiitos Riicca tiedosta! eli joudun varmaan hetkisen vielä odottelemaan, tuun 1,5 viikkoa raskausviikoissa sun perässä :)

Täälä nt-ultra 22.9 jolloin viikkoja 12+4... alkuraskauden ultrassa kävin viime viikolla, ja viikkoja oli 9+1...kaikki hyvin ja sydän sykki hienosti ja pienokainen liikuskeli myös reippaasti. :Heartred Turvotuksesta lääkäri sanoi, ettei ole mitään nähtävissä ja hänen mukaansa epätodennäköistä, että sitä nyt enää sitten tulisikaan...tiedä sitten tuostakaan...ens viikolla verikokeet tiedossa..

Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille!
Agulille paljon tsemppiä!

Täällä käyty toisessa neuvolassa, seuraavaan on 1,5kk. Tuntuu pitkältä ajalta. Kuunneltiin sydänäänet, siellä se sydän jumputti ja välillä tuli potkuja siihen anturiin tai mikä ikinä onkaan. Huikeeta :) ihana tyyppi! <3 ehkä nyt voi huokaistakin jo vähän.
Rv 12+6

Takaisin