Neuvolakäynnit ja ultrat

Mulla ar-ultra jo ensi viikon perjantaina 17.7. ja silloin on viikkoja 7+2. Pääsen sinne NKL:n kautta, koska pieni saanut alkunsa meilläkin (niinkuin näemmä jollain muullakin oli) lapsettomuushoidoilla. Neuvola on sitten 23.7. ja silloin viikkoja 8+1.

Jännittää kovasti, onko siellä ketään, vaikka oireina kyllä on pahoinvointia ja väsymys.

Sain ekan neuvolan varattua. :) Aika olisi 29.7. ja sillon olis kasassa viikkoja 7+4.

Mä sain ekan neuvolan 7.8 ja viikkoja sillon kertyny 8. Ehotti kyllä että jos haluan niin voisin mennä yksityisellä käymään ultrassa. Mutta nyt ei ainakaan rahatilanne anna yhtään periks.

Meillä ois eka neuvola 19.8. :) just tänään varasin ajan, kun piti varmistaa et voinko migreeniin syödä lääkkeet. Onko muilla migreeniä ja miten sitä on hoidettu raskauden aikana vai onko pitäny vaan kärsiä kipujen kanssa?
Voi että, haluttais hirveesti varata se varhaisultra, mutta pelottaa jos siellä ei kuulukaan sydänääniä :/

Nemie, mä varaan ajan vaikka kans pelottaa :/ mutta toisaalta jos kaikki ei olis kunnossa niin haluaisin hoitaa sen mahd.äkkiä pois... viimeks sain ajan jo seuraavalle päivälle, nii sillä ei oo vielä kiire, joskus 8+ ajattelin mennä.. :)

Ninni22: kyllä mäki sen varmaan varaan. En jaksa oottaa sinne ekaan ultraan asti :) mieski lupaili ku täällä on yks melko halpa paikka, missä käydä. Onkohan vk 7 jo liian aikasin?

Täälläkin varattu eka neuvola 4.8 eli sillon viikkoja ois 9+0. Toivotaan että kaikki menis vaan hyvin. Kovasti pelottaa onko tuolla masussa kaikki kunnossa :( Sen takia aattelinki varailla ar-ultraa jonnekkin reilun viiko päähän jollon viikkoja alkais olemaan ainakin 7+0. En kyllä osaa edes kuvitella kuinka kamalaa on jos sydänääniä ei kuulukkaan :(

Nannal se on kamala tunne.. mä olin yksin ar-ultrassa eikä sykkeitä löytynyt. Itkin koko päivän ja ajoin keskustasta kotiin niin meinasin kolarinkin aiheuttaa.. nyt en mee enää yksin siihen, saa mies tulla mukaan..

Mutta toivottavasti kaikki olis meillä kaikilla kunnossa ja saatais maalisvauvat :)

Mäkin varasin jo ar-ultran, ei millään pysty odottaa sinne ekaan varsinaiseen asti.. Mulla on se tän kuun lopussa ja sillon olis 8+0.. Mitenhän sitä jaksaa viel muutaman viikon oottaa..

Nyt 5+1

Mulla on eka neuvola jo ens viikolla, viikkoja silloin 6+6. Ihmettelin noin aikaista aikaa, muistaakseni noista isoista eka neuvola oli just joskus 8 viikolla... Saa nähdä sitten miten seuraavat kerrat menee ja koska on eka ultra Voikohan ikä ja edellisten lasten kanssa tuleva suuri ikäero vaikuttaa..?

Mäki menin varaamaan sen alkuraskauden ultran ja nyt en meinaa pysyä housuissa ku jännittää niin paljon :)

Mulla on alkanu epäilyttämään koko ar-ultrassa käynti, pelottaa niin huonot uutiset vaikka tiiän kyllä että parempi se ois ajoissa ku myöhemmin. :(

Lisäks yksityinen ultrapaikka johon oon ajatellut mennä on menettäny mun silmissä pisteensä ku tyhmänä menin lukemaan huonoja kokemuksia sieltä :( tuolla siis ois maksanut vain 60€ mutta muuallahan se taitaa noista jonnekkin 100-200€? :/

Jännittääkö muita ar-ultrakäynti? :)

Mehiläisessä maksoi reilu 90€ ku viimeks kävin. Muakin pelottaa huonot uutiset, mutta parempi ajoissa kun myöhemmin. :/

Nannal näytät olevan Oulun seudulta. Varmaan sama halpa ultrapaikka jää meilläkin tässä raskaudessa käymättä, ja otetaan varhaisultra jonnekin muualle. Viimeksi kokemus sinänsä hyvä, mutta haluan että ultra tehdään sisäkautta jotta näkyy esim turvotus varmemmin. Meille kätilö vakuutti viimeksi 8+5, että kaikki hyvin ja edes turvotusta ei näy. Kolme viikkoa myöhemmin turvotusta olikin todella paljon ja sisäkautta tehtynä olisi näkynyt jo varhaisultrassa. Ja kyllä jännittää, jos sinne asti päästään.

Uskaltasko varhaisultraan mennä jo 6+2??
Esikoisesta käytiin tasan 7+0 ja sillon sydän pompotti jo vimmatusti :)
Mutta nyt ollaan lähdössä vähän reissuun ja olis kiva käydä ennen sitä pois sulkemassa esim. Kohdunulkopuolinen?

Mä en vielä uskaltaisi Dottie. Mieluummin menen hiukan myöhemmin, jotta syke varmasti löytyy. 7+x ajatttelin ajan varata.

Takaisin