Neuvolakäynnit ja ultrat

Mä mietin Ninni ihan samaa kun olin niin oireeton ja olen edelleen. Yrjönny en ole kertaakaan, vähän huono olo ollut välillä, tissien arkuutta ja lievää väsymystä. Oon päässy siis tosi helpolla ja siksi olinkin kovin ihmeissäni eilen kun syke löytyi ja kaveri siellä heilutteli.

Ninni kyllä sulla varmasti kaikki hyvin on :) kerro sitten että oliko VKS:ssä vatsan päältä vai alakautta.
Sain eilen ajan ja 17.9 olis ultra :) seuraava neuvola oli joskus lokakuun alussa.

Tanpit oon miettinyt samaa että tehdäänkö vatsan päältä vai alakautta. Sanon sitte :)

Mulle sanottiin kun varasin ultraa ettö tehdään alakautta mutta tehtiinkin vatsan päältä :)

Mulla ninni ihan sama fiilis :( Ei jotenkin osaa uskoa, että tuolla mahassa olis mitään elämää vaikka ar-ultrassa olikin kaikki kunnossa. Dopplerillakaan ei kuulu sykkeitä, vaikka ei näillä viikoilla välttämättä kuuluis muutenkaan vaikka kaikki olis hyvin. En odota innolla nt-ultraa, kun oon niin varautunut huonoihin uutisiin..

Toivon niin, että teillä kaikilla on asiat hyvin ultrassa! Sitä elää niin mukana täällä keskusteluissa vaikka ei paljoa tuukaan kommentoitua.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista maaliskuu2016 (jäi epähuomiossa eilen onnittelematta) ja sakababy! :)

Tsemppiä ultraa vielä odotteleville! :). Toivottavasti kaikilla ois kaikki hyvin! Onneksi meitä on näemmä useampi, joilla on oireettomuudesta/helppo-oireisuudesta huolimatta ollut kaikki ok, eli se luo uskoa, että kaikki voi silti olla hyvin :)

Ninni, ylihuomenna!

Esikoisen kanssa kävin ultrassa viikolla 9 ja siellä näkyi pieni käsiään heilutteleva ja liikkuva alkio. En jännittänyt nt-ultraa lainkaan.
Tällä kertaa jännitän. Kolme viikkoa pitäisi malttaa, mutta itselläkin sellainen olo, että jos nt-ultra on kunnossa, niin suurella todennäköisyydellä kaikki menee loppuun asti kuten pitääkin.

Mäki stressasin alkuun ihan hulluna et eihän tää mun raskaus kuitenkaan mee hyvin jne. Mut nyt kun rv 11+3 ja edelleen kuuluu sydänäänet niin oon aika huojentunut jo :) ultra vasta ensiviikon torstaina..

Kyllä munkin mieltä helpottais jos sydänäänet kuuluis, sitte en tarvis ultraa ollenkaa :D mutta ku ei kuulu nii stressaa hirveesti..

Jostain omista tiedoista voi muuttaa nimimerkin, mä en nyt tarkasti muista ja käytän kännykkää nyt nii en pysty auttaa :)

Miten saan muuten nimimerkin muutettua ?:)

Ylhäällä on tummansininen palkki, jossa on oma nimimerkki, sulla siis Kyfi ja numeroita. Sitä nimimerkkiä kun painaa, avautuu valikko jossa ensimmäisenä "omat tiedot".
Mene siihen, ja otsikon alle "omat tiedot" tulee välittömästi valinta "vaihda nimimerkki". Siellä alempana on sitten muut valikot, mutta noin sen pitäisi saada vaihdettua.

Mul on tunnin päästä eka lääkäri neuvola ja mietityttää että ultraakohan se siellä kun aikaa varatessani terkka sano että parempi et jos saan esikon hoitoon kun siellä on herkät ultra laitteet ynms.

Meillä oli nyt eilen sitten tuo nt-ultra, ja kävi ilmi ettei jännitys ja huoli ollutkaan sitten turhaa :/ Muuten tyypillä kaikki näytti olevan hyvin ja kovin liikkui, mutta sitten alettiin mitata niskan turvotusta..ja joka mittauksella lukema muuttui isommaksi :nailbiting: lopullinen luku oli 3.0, joka ei ole kamalan suuri mutta sen verran että saatiin maanantaiksi aika sikiötutkimuskeskukseen perinnöllisyysneuvontaan, ja saatiin varovainen kehote alkaa miettimään mitä halutaan tehdä jos löytyy jokin isompi vika tai poikkeavuus.. ei vieläkään voi siis vaan huokaista ja lopettaa stressaamista, vaikkei siitäkään mitään hyötyä tässä tietenkään ole.. tänään 13+1, pelottaa että joutuisi nyt menettämään pienen kun jo näin pitkälle päästy:sad001

Takaisin