Neuvolakäynnit ja ultrat

En sitä ajatellutkaan negatiiviseksi kommentiksi, vaan sitä ei yksinkertaisesti voi vielä iloita, ettei taas tiputa korkealta.
Huomasin silloin käynnillä, ettei tällä nuorella neuvolan tätillä ollut kokemusta tällaisista asiakkaista. Hän oli todella mukava ja yritti kovasti kannustaa ja olla positiivinen, mutta kun vielä ei uskalla toivoa...ehkä rakenneultran jälkeen :)

Meillä kans oli tänään nt-ultra, ja kaikki oli edelleen hyvin :). Täälläkin oireet olleet hämmentävän helpot, joten oli ihana nähdä taas pikkuinen ja saada lisää uskoa asiaan.

Edit. ainiin, onnea Tintti-8 hyvistä ultrakuulumisista! :)

Muokattu viimeksi:
Piti vielä jatkaa tuohon omaan tekstiin että tekikin mahan päältä ultrauksen eikä alakautta niin kuin aiemmin oli tieto. Niskaturvotusta 0,7mm ja nyt on rv 11+4 mutta uä:n mukaan 11+6, jonka olin myös ite laskenu. LA ei muuttunu. Oli vaan vähän tympeä ultraaja mutta ei se nyt niin haitannut kun sai hyviä uutisia. :)

Onnea mullekin hyvistä ultrauutisista! :)

Hassua että näin aikaseen ultrataan päältä. Mulla oli viimeksi nt alakautta.

Sitä mäkin ihmettelin mutta ilmeisesti riippuu tosiaan ihmisestä. Mä oon ihan normipainoinen ja sanokin että kokeillaan tästä päältä ensin ja jos ei kaikki tarpeellinen näy niin sitte tehdään alakautta.

Mulla tehtiin esikoisen kanssa myös ultra masun päältä ku kuulemma kokeilivat ja siitä näkykin tosi hyvin.

Mä vaan koko ajan mietin pahinta :o siis ultrasta puhun. Ei käy mieles et siellä voi asiat olla hyvinki, koko ajan vaa mietin, että kuulen huonoja uutisia. :o jos siellä on kaikki kunnossa, niin sitten voin vihdoin hengähtää ja luottaa siihen et kaikki menee hyvin..

Takaisin