Neuvolakäynnit ja ultrat

Kyllä mäki oisin järkyttynyt jos kaksoset olis tulossa. Mutta pian totut varmasti ajatukseen. :)

Onnea kaksosista 1820. Tulee todennäköisesti paljon aikaisempi syntyskin.

Kobe, ei meilläkään ole suvussa ainuitakaan kaksosia, niin siksi tämä varmasti niin suuri järkytys onkin. Olen nyt selaillut kaikkea mahdollista kaksosista ja ehkä, ehkä, tähän ajatukseen vielä joskus tottuu.

Kiitos onnitteluista kuitenkin.

Tuplasti onnea 1820! ❤ Ajatukseen varmasti tottuu ajan kanssa, koita löytää asian positiivisia puolia :)

1820, varmasti shokki! Mutta onhan tässä aikaa totutella. Siispä isot onnittelut molemmista!! :)

Onnea nt ultrassa hyviä uutisia saaneille :) mä olin viime pe eka neuvolakäynnillä ja oli ihana terkka, tuli tosi hyvä fiilis siitä. Puhuin hänelle keskenmenon pelosta ja hän sanoi et tutkituista keskenmenosta puolessa on pystytty toteamaan jonkinlainen kromosomihäiriö. Se jotenkin helpotti mun pelkoa kun aloin ajatella et jos näin käy niin todennäköisesti vauva olisi tosi sairas ja elimistö hoitaa sen.

1820, onnea ja kiva saada tänne toinenki maaliskuinen tuplien odottaja :) äkkiä siihe ajatukseen tottuu, mut maaliskuussa töitä kaksin verroin :D

1820 Onnea tuplista, meillä on eka ultra nyt perjantaina ja sitä tässä jännäillään :)

Onnea hyvistä ultrauutisista niitä saaneille! Meillä on lähinnä vitsailtu, että mitäs jos tuleekin kaksoset, kun esikoinenkin on vasta 8kk :grin Olis se kyllä hurjaa, mutta samalla niin hienoa!

Eilen oli eka äitiysneuvola ja tuttu neuvolatäti. Eli jutusteltiin mukavia esikoisen leikkiessä jaloissa. Terkkari kysyi haluanko, että kuunnellaan sydänääniä (viikko 10+0) ja tietysti halusin! Täti tiesi etten stressaa vaikka mitään ei kuuluisi, niin kuin ei kuulunutkaan. Noh, odotellaan sinne ekaan ultraan.

Onko muille muuten käynyt niin, että neuvolan laskuri antaa eri lasketun ajan kuin muut laskurit? Mulla LA aikaistui päivällä ja terkkarikin sitä ihmetteli kun oli myös itse katsonut jostain sen myöhemmän päivän.

Joo laskureiden mukaan esikoiselta ois pitänyt olla 2.7 neuvolassa kirjattiin 1.7 ja nyt laskuri antaa 29.3 ja kun varasin aikaa terkka puhelimessa sanoi 28.3 :o

Onko muille muuten käynyt niin, että neuvolan laskuri antaa eri lasketun ajan kuin muut laskurit? Mulla LA aikaistui päivällä ja terkkarikin sitä ihmetteli kun oli myös itse katsonut jostain sen myöhemmän päivän.
Omien laskujen mukaan 30.3 ja terkka sano puhelimessa 31.3 :) tolla omalla meen koska millään laskurilla en saanut myöhempää enkä mitään muutakaan. Ultrassa sitten joskus tarkentuu.

Takaisin