Neuvolakäynnit ja ultrat

http://www.vaestoliitto.fi/perhe-ja-tyo/lapsiperheet/lapsi-tulossa/

Melkein kaikkialla saa perusneuvoloissa käydä työajalla, mutta kannattaa tosiaan selvittää. Itse en ainakaan haluaisi tehdä tunteja sisään, mutta kun kävin työajalla neuvolassa, varasin ajat aina niin ettei ne hirveästi häirinneet omaa työtä.

Meillä neuvolassa pissanäytteet piti vaan olla riittäviä, pienestä lirauksesta proteiinit tulee helposti vääriksi positiivisiksi. Erillisillä ohjeilla vietiin näytteet labraan, eli ne Klamydiat ja bakteeriviljelyt.

Toivon, ettei sokerirasitusta tarvi tällä kertaa tehdä kun viimeksi oli niin hyvät. Jos tarvii, niin aion ainakin puhua, että tehtäis vasta toisella kolmanneksella. Eipä sillä, mulle ei tullut huonoa oloa, mutta muistan miten haistoin labraan aulassa kahvin ja hirveä nälkä iski.

Tänää muuten soitin neuvolaan, että pitääkö plv näyte viedä samalla ku menee muita labroja ottamaan, niin sanoi että pitää. Oli siis unohtanut neuvolakäynnillä koko asian :o onneks tuli täällä foorumilla puheeks ja tajusin soittaa ja kysyä asiasta. Hain sitte purkin ja putkilot sieltä.

Meillä myös saa käydä neuvolassa ja ultrassa työajalla, vaikkakin pyrkimys olisi saada asiat hoitumaan vapaa ajalla :D pomokin sanoi että ensisijaisesti vapaa ajalle mutta jos menee työajalle nii ei voi mitään :)

Kaks viikkoa enää nt-ultraan iik. :S illalla sanoinki miehelle, että se pelottaa mua koko ajan vaa enemmän ja enemmän.. en pysty rentoutua tän raskauden suhteen juuri ollenkaan, pelottaa ihan hirveesti että on taas menny kesken.. :( :(

Ninni, eikö kuitenkin ar- ultrassa kaikki ollut hyvin? Vaikka ymmärrän kyllä pelon, eiköhän se itsellekin tule, kun nt-ultra lähestyy.. Kuukauden päästä ois (vasta) aika.

Eipä näy kättärin kirjettä täälä.. Tänään 9+5. Onkohan ne unohtanut mut, jos kuitenkin muille jaeltu jo aikoja :o Verikokeet kävin antaa tänään. Muistaakseni seuraava neuvola vasta 28.9 ja se lääkäri 5.10..

Tänään tuli postissa aika nt-ultraa, joka kahden viikon päästä. Silloin 11+5.

Liisu oli, mut olin siel jo 6+6 niin ihan hyvin on voinu mennä asiat pieleen sen jälkee.. :/ no kahen viikon päästä näkee

Kiitos :) rohkaistuin kysymään HRltä luottamuksella ja saa meilläkin käydä työajalla neuvolassa.
Tuo pelko on kyllä ikävä seuralainen, itsekin kävin viikko sit ar-ultrassa ja kaikki oli hyvin mut silti huoli tulee keskenmenosta. Mulla on vielä kuukausi 12 kk ultraan, tuntuu ikuisuudelta, en tiedä miten saisi pään siihen asentoon et ei pelkäisi pahinta. Etukäteen murehtiminen on ihan turhaa koska pahoja asioita ehtii murehtia riittävästi silloinkin jos se sattuu kohdalle.

Täällä kolmisen viikkoa ultraan, aika monta tuntia jännitettävää siis jäljellä :rolleyes: Pidetään Ninni (ja muutkin) peukkuja!

Heti ku kirjottelin ettei kirjettä näy niin se odotteli pöydällä ku tulin kotiin.. Reilu pari viikkoo pitää viel oottaa np ultraa...

Tänään tuli mullekkin kirje ja aika siis 3.9 jolloin viikkoja 12+5. Ärsyttää vaan et jostain syystä mut on laitettu ultraan naistenklinikalle, ja sinne ei saa koskaan autoo mihkää parkkii ..argh! :D ja rakenneultra on sit vasta 29.10

Meillekin tuli tänään kirje äitiyspolilta, nt-ultra olisi 17.9 :) Viikkoja on silloin 13+2, ar-ultran mukaan 12+5. Ilmeisesti halusivat pelata varman päälle ja laittaa ajan myöhemmäksi, kun kerran ar-ultrassa oli tuo muutaman päivän heitto menkoista laskettuihin viikkoihin.

Takaisin