Tuplaonnittelut 1820! Kyllä siihen ajatukseen varmasti tottuu :)
Muffinin, voisko se la heittää helmikuun karkauspäivän takia? Jos laskettu jotenki manuaalisesti, eikä muistettu sitä. Ja sit on laskureita, joihin voi syöttää kierron pituudeksi muunkin kuin 28 päivää, jolloin neuvolaa saattaa olla eri mieltä päivästä (usein laskevat 28 päivän olettamalla). Mun terkka kertoi, et jos joku kertoo, että kierto ollut aina esim. 34, ni ottaa sen huomioon. Mut se taitaa olla aika harvinaista, että noin tehdään. Mulla oli kierrot niin sillisalaattia keväällä, että mentii suosiolla keskiarvon 28 mukaan.
Onnea hyvistä ultrakuulumisista TuuliLuuli ja KoBe! :). KoBe, mäkin oon käyttänyt sitä raskauskiekko-sivustoa ja sit myös vauvalehden nettisivujen laskuri antoi erilaisia vaihtoehtoja laskemiseen (kierron pituus jne.).
Ninni22, mä oon kuullu molemmista tyyleistä nt-ultrassa, sekä siitä, että joillekin tehty sekä että, mikäli ei olla saatu toisella tyylillä kunnolla näkymään. Ehkä enemmän kuitenkin käsittääkseni tehdään alakautta, mikäli tammi/helmi-odottajien kirjoitteluja on uskominen :D (jep, malttamattomana oon välillä käyny kurkkimassa, missä vaiheessa ne menee.. ja nyt me tullaan näköjään kovaa vauhtia perässä).