Neuvolakäynnit ja ultrat

Tänään tuli mullekkin kirje ja aika siis 3.9 jolloin viikkoja 12+5. Ärsyttää vaan et jostain syystä mut on laitettu ultraan naistenklinikalle, ja sinne ei saa koskaan autoo mihkää parkkii ..argh! :D ja rakenneultra on sit vasta 29.10
Meijät laitettiin kanssa naistenklinikalle, ärsyttää täsmälleen sama asia. Pitää kikkailla jotenkin autolla ja julkisilla vissiin. Lyhyestä reissusta saa kivan pitkän näin :D plus ois ollu kiva nähdä kättäriä ees vilaukselta, ei sitte :yuck:

Turhaan jännitin hyvin meni reissu ja vauveli vilkutteli meille. Oli muutaman päivän pienempi kun piti mut ei muuttanut kuitenkaan laskettua aikaa ja sitä riskilukujen laskentaa ei pystynyt tekemään kun olin käynyt liian aikasin verikokeissa. Täytyy huomenna mennä uudestaan labraan niin ne saa sen laskettua. Mies risti vauvan ultra kuvan perusteella sinisiä :)

Ääh. Ylihuomenna eka neuvola, 7+6 sillon. Ei muuten mitään hätää mutta tiedä että alkaa painosta sanoa. Painan nyt saman verran kuin päivää ennen synnytystä viime kerralla:) eli parikytä kiloa liikaa. Plussatestistä tähän päivään on tullut 3,5 kiloa lisää mutta nin tuli viimeksikin vaikka oli ns.normipainossa. Kauhee tsemppi päällä ettei ainakaan nouse tästä!

Tuo paino muakin jänskättää oon vielä normipainonen mutta n.10kg on jäänyt edelisistä pyörimään nyt kuitenkin -5kg rajun oksentelun johdosta..mutta joka raskaudella paino noussut 15-30kg..hurjaa..toisin lähtenytkin pitkällä imetyksillä mutta ei kaikki...viikko aikaa np-ultraan...selviää miksi toista alkiota ei näkynyt viime neuvola ultrassa..vai oliko kone huono? 2ultrassa näky hienosti molemmat vierekkäin..vuotoa on ollut mutta vähän..ärsyttää

Meillä on huomenna ultra, jännittää jostain syystä. Jotenki epäluulonen olo koko raskauden suhteen, ku tää ei meillä ollu ihan suunniteltu juttu. :D Tuntuu ettei pää pysty ymmärtämään, että meille oikeesti olis tulossa vauva..

Onks muuten teidän miehillä mahdollisuus isäneuvolaan? Täällä on semmonen, mut ei mun mies ainakaa innostunu :D

Ar-ultrassa käyty. Lääkäri sanoi, että täällä on ehkä iloinenkin yllätys, että huomaanko jotain ultrakuvasta? Mä ajattelin siinä vaiheessa vain, ett ei hemmetti, sano että se iloinen yllätys on sykkeen näkyminen tai että raskaus on jo pidemmällä. Mutta ei... Täällä näkyy kaksi alkiota ja kaksi sykettä.

Mä olen järkyttynyt! Siis voin sanoa suoraan, ett ihan hirveää, enkä tiedä miten tästä räpiköidään eteenpäin :nailbiting: On hiukka sulateltavaa...

Vau, kaksoset, onnea! :) onneks sulla on aikaa sulatella asiaa vielä monta kuukautta :)

1820, tavallaan tosi hienoa mutta hurjaa. Ja jännittävää. Ja varmaan aikanaan raskasta. Onhan tuossa pureksittavaa.

Muoks. Kylläpä tää nyt kuulosti negatiiviselta kommentilta. Tavallaan olisi paljon sanottavaa, toisaalta ne on turhia kun varmaan käyt aika lailla kaikki ajatukset läpi itsekin. Mietin vaan, millaista olisi jos itse kuulisi tuollaisen uutisen, vaikken varmasti kuulekaan (suvussa ei paljon kaksosia ole ollut).

Takaisin