Neuvolakäynnit ja ultrat

Ylihuomenna nt-ultra, aiemmat päivät vaan odottanut, nyt tuli jännitys. Kääk! :arghh:

Sandralle tsemppiä ultraan! Ihanaa kun mieskin jännittää!! :) meillä on kun viilipytty ja saa sen kuvan, ettei sitä kiinnosta, vaikka tietenkin kiinnostaa.

Heidun, pari yötä vielä! Se menee nopeesti, tsemppiä!

En oo tänne uskaltanut aiemmin kirjoitella, vaikka maaliskuun listaan ilmosin itseni jo aikoja sitten :D Olen sen luokan hermoilija että olen pelännyt pahinta tähän päivään asti. Tänään sitten pääsin neuvolassa ultrattavaksi, kovien jatkuvien vatsakipujen takia. Siellä masukki iloisesti heilui ja touhusi, hyvin kasvaneena! Jee, siellä oikeasti on joku kotona! :D Tänään viikkoja 12+0 kierron mukaan, voi siis vähän huokaista ja alkaa nauttia! LA 2.3 :) Ensi viikolla nt-ultra, pääsee mieskin katsomaan ;) Lääkäri viekä totesi, että kohtu on paljon kasvanut, ja koska olen itse niin pieni, niin se on ihan oikeasti vauvamaha joka mulla niin selvästi isona jo näkyy, hurjaa :D

Maanantaina ultra eli 4 päivää jännitettävää :) oli aiemmin puhe niin mulla tehdään ultra alakautta neuvolasta saatujen ohjeiden mukaan. Viime yönä näin siitä jo untakin.

Nyt on nt-ultra takana ja kaikki näytti olevan hyvin :) mulla tehtiin vatsan päältä, kun sai riittävän näkyvyyden jo heti. Muuten olisi vaihtunut alapuuhiin. Viikon päästä tulee kirje kotiin seulan tuloksesta, luottavaisin mielin odotellaan :)

Seuraava neuvola onkin jo kolmen viikon päästä (+lääkäri) rv15 ja rakenneultra lokakuun puolivälissä rv20. Ihania kuvia saatiin tänään, koko päivä mennyt niitä ihmetellessä töiden lomassa :rolleyes:

Huhhuh, ohi on eka ultra ja kaikki oli niinkuin pitikin :) Pirpana oli vähän pienempi kuin luultiin joten la heitti viikolla. Siellä se otti rennosti eikä meinannu millään liikahtaa että oltaisiin saatu filmailtua tarkemmin. Mun piti pyöriä siinä pöydällä että saatiin kaveri hereille. Nyt rupeaa ehkä pikkuhiljaa tajuamaan että hitto mähän oon oikeasti raskaana! :D

Laittakaas kuvia vaikka salaiselle puolelle jos haluatte :) niin ja onnea hyvistä ultrakuulumisista! Mun pitäis vielä viikko malttaa odottaa :o

Onnea hyvistä ultrakuulumisista aguli, Ilon16 ja Sandra_88! :)

Tintti-8, mulla sama juttu.. maanantaihin asti saa jännätä nt-ultraa :). Tai ar-ultrassa kyl käytiin 9+5, mut silti jännittää onko kaik vielki nii ku pitää (minimaalinen alle prosentin riski lääkärin mukaan, mut silti jännittää). Tää helppo-oireisuus saa kaikenlaista hassua päähän :)

Täällä oli tänään eka neuvola. Hb oli hyvä 136 ja paineetkin hyvät. Labra-aika varattiin 31.8 ja nt-ultra olis 9.9, eli vielä saa kolme viikkoa jännittää. Käytännöt oli paljon muuttuneet viime raskauksista. Synnytystapa-arvioonkin pääsen jos haluan, koska edellinen synnytys tapahtui sectiolla. :)

Mitään sydänääniä ei kuunneltua, kuten ei ennenkään ekalla kerralla. Seuraava neuvola onkin sitten 1.10. Nyt vaan odottelemaan tulevaa ultraa. :)

Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista. :)

Niin täälläkin Owlet. Oireet edelleen vähäisiä ja tuntuu että niitä on vieläkin vähemmän kuin ennen :eek:

Jennie89, oireiden kuuluukin pikkuhiljaa vähentyä ja laimentua.. tai ei välttämättä "kuulu", mut on hyvin tavallista :). Etenki mun rv:llä (11+4) se vähentyminen on todella ajankohtaista, ku toinen kolmannes jo lähestyy. Tää helppo-oireisuus on vaan siin mieles mälsää, et on päässy koko alkuraskauden niin helpolla, että oikein välillä epäilee asianlaitaa. Täytyis vaan olla tyytyväinen ja nauttia olosta. Onneks just kuulin hetki sit yheltä tutulta, et hälläki oli helppo ja vähäoireinen raskaus, ja kaik meni hyvin :)

Vähän alkaa jo jänskättää ens tiistain ultra :D
Mullakin niin vähäiset oireet ollut että välillö ihan unohtaa että tässä odotellaan vauvaa ! Toivottavasti vaan kaikki on hyvin :)

Riiccca paljon on porukka saanut aikoja myös naistenklinikalle :)
Itse toivon myös aikaa kättärille kun olis tuttu paikka :)

Ootteko muuten kattoneet sieltä Omakannasta että siellä näkyy tulevat ajanvarauksetkin. :)
Eli te jotka ette itse varaa aikaa ultraan niin sieltä saattaa nähdä päivämäärän ja paikan kun se on kirjattu koneelle eli ehkä ennen kun kutsu tulee kotiin :)

Tänään käyty antamassa verinäytteet, vaikka se tuntuu kyllä hassulta kun ei ihan vielä usko että siellä mahassa ketään asuisi :D Nt-ultraan on alle 2 viikkoa ja jos tulee hyviä uutisia niin sitten rentoudun. Kättärille menossa ultrattavaksi.

Tänään käyty nt-ultrassa. Edellispäivän jännitys vaihtui eilen aamulla pelkoon, kun wc:ssä huomasin pyyhkiessä todella niukkaa tummaa vuotoa. Joka kerta sama juttu eilen wc-käynnillä. Myös tuli "iskumaisia" kipuja vatsaan, olin varma että se on menoa nyt. (aiempi raskaus päättyi km ja se tuli väistämättä mieleen).

Huonosti nukutun yön jälkeen tänään nt-ultraan, jossa silmät kiinni aloin vollottamaan heti kun makuulle pääsin. Kätilö kertoi heti että elossa täällä ollaan, ja mies pyysi avaamaan silmät ja katsomaan. Siellä pikkuinen teki aamujumppaa ja kuperkeikkoja :Heartred ultrassa siis kaikki hyvin :love017 (12+0)

Takaisin