Neuvolakäynnit ja ultrat

Ihanan hyviä uutisia! :happy:

Mun ei ollenkaan pitänyt mennä yksityiselle ultraan, mutta...
Tänään kävin ja yksi sydän siellä pompotti :Heartred Kyllä aika paljon helpotti epätietoisuutta ja omaa vilkasta mielikuvitusta.
Neuvolan mukaan tänään olisi 8+4, mutta ultran mukaan 7+3 (eka mittaus) ja 7+6 (toka mittaus). Katsotaan mitä nt-ultra sitten sanoo, mutta vielä elän tuon 8+4 mukaan.

Paljon onnea muumimammuli kaksosista! :) Voin niin samaistua tähän, koska meillä on 3-vuotiaat kaksospojat. Olihan se aluksi järkytys, iloinen mutta samalla niin pelottava. Ei tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa! :)

Onnea kaikille ihanista ultra uutisista! :Heartbigred Kaksoset jännää! Ite kanssa miettinyt et miten ne periytyy yleensä.. Mun mummilla 2 kaksoset. Mun isän puolelta. Välillä miettinyt et Voisko se olla syy ku nii paljo huonommin oon voinu ku edellisissä raskauksissa. No se selviää ekassa ultrassa.

Taisin johonkin toiseenkin ketjuun kirjoittaa, mutta mulla on jatkuva kaksosolo ja nään kaksosunia, vaikka ar-ultrassa näkyikin vain yksi syke ja toinen pikkuinen oli luovuttanut. Kai vain jotenkin alitajuisesti olisin toivonut kaksosraskauden jatkuvan. Mutta hartaasti toivon, että tämä yksi edes jatkaa loppuun saakka! :)

Onnea kaikille mukavista ultrauutisista! :)

Mä soitin tänään neuvolaan, kierron mukaan 4+0 ja neuvolan mukaan 4+3, eka neuvola 21.8 ja lähete lähti naisten polille ultraan, kun on riskiraskaus. Keväällä löydettiin kkm:n yhteydessä myooma sektioarven päältä, niin sitä pitää seurata ja tarkasti.

Meillä kuunteli terkka ekalla neuvolakäynnillä sydänääniä, mutta toinen terkka samalla terveysasemalla ei kuunnellut samoilla viikoilla. Joten aika tapauskohtaista on.

Mulla tänää 10.30 eka neuvola ja jännittää ihan kauheesti kuuluuko siellä sydänääniä mut ei vissiin pidä pelästyä vaikka ei viellä kuuluiskaan nyt rv 9+0

Oooooi kun on ultrakuulumisia täällä! Onnea kaikille :)

Meillä oli eka neuvola. Phuuhh, sitä tiedon ja muistettavien asioiden määrää o_O lippulappusia saatiin kotiin aika pino ja ajanvarauksia sinne ja tänne:grin

Painosta tuli puhe, neuvolan vaaka näytti vähän eri lukuja kun oma. Sain reilun kilon kaupanpäälisiä ja otti jotenkin hirveesti pannuun :wtf:
asiallisesti juteltiin ja tiiän itekkin et ois vähän skarpattavaa tossa lautasella.. mut ei moittinut, sano vaan että pitää tehä parempia valintoja. Mikä oli musta ihan kiva suhtautuminen. Osaan kyllä ite sättiä itteäni :grin

Ultraa odotellessa!

Jee, vihdoin sai itsekin soiteltua neuvolaan aikaa, vauhdilla joutui järjestelemään jo ensi viikolle ajan kun menkoista laskien viikkoja saattaisi olla jo kahdeksan, vaikka en uskoisi niin paljon olevan. Kesän ajat niin kortilla ettei ultraa saanut mutta joutunevat sellaisen järkkäämään kuitenkin viikkojen selvittämiseksi. Miten muilla toisen lapsen odottajilla, tuleeko neuvolakäyntejä olemaan harvemmin kuin ekalla kerralla? Ei yhtään haittaisi, ei ole hauskaa ravata siellä kovin tiuhaan kun 1-v. joutuu raahaamaan mukaan...

Ihania ultrakuulumisia täällä! Mullakin vajaa 4 vkoa odotettavaa. Jännää! :)

3.8. on eka neuvola, sillon 8+4.

Jannina, on niitä käyntejä vähemmän. En nyt enää muista tarkasti, mutta olikohan rv 20-30 aika lailla pitkä tauko, ettei ollut käyntejä ollenkaan(?) Niin terkka mielestäni sanoi. Ja loppuajan käyntejäkin on harvennettu.

Ekassa raskaudessa koin ne tiuhat käynnit turhana, eihän siellä kuitenkaan tehty muuta kuin perusmittaukset. Toisella kertaa onneksi tietää jo asioita itsekin enemmän. Eikä tarvitse niin usein mennä vaa'alle, se oli ahdistavaa! :nailbiting:

Onnea ihanista ultrakuulumisista! :) Ja tuplaonnet muumimammulille! Varmasti vaatii uutinen vähän sulattelua..

Eka neuvolakäynti oli tänään. :) Oli kyllä ihan huippu neuvolatäti. Sydänääniä ei kuunneltu, sanoi että voi kuulua aikaisintaan rv 10. Mutta eipä se mitään, maanantaina on kuitenkin se ar-ultra. Nt-ultra olis sitten 31.8. Tosi hyvä fiilis jäi käynnistä. :happy: Nyt vaan jännätään että onko ultrassa kaikki hyvin.

7+5

Takaisin