Neuvolakäynnit ja ultrat

Papu16, himpskatin tyyppejä ollu terveydenhuollossa, mut onneksi raditäti oli hyvä tyyppi! :). Ja onneksi se radi huomattiin ajoissa. Oon ihan samaa mieltä, että urputukset voi jättää omaan arvoonsa, jos itse tietää syöneensä terveellisesti. Painon nousu on todella yksilöllistä :). Mulla toistaiseksi pysyny paino samana tai ihan pikkuisen tippunut, ni taidan perjantaisella neuvolakerralla välttyä onneksi läksytyksiltä :) (bmi n. 25)

Muumimammuli, onnittelut ultrasta ja kaksosista! :)

No niinpä!! Tosin uskon et suurin osa neuvolan tädeistä osaa käyttää maalaisjärkeä, eikä näe noita bmi arvoja niin mustavalkoisena ku tää sijainen. Ymmärrän kyllä, että nyt oon menny sen maagisen rajan yli, et täytyy mennä sokerirasitukseen mut tää nyt meni vähän yli. Lastahan tässä ollaan odottamassa, eikä tekemässä mua mihinkään hoikkaan kuntoon! Mun kroppa on nyt tän lapsen "vuokrayksiö" ja mä ehdin pääsemään niist raskauskiloista sit synnytyksen jälkeen. Sitä ennen en niistä murehdi :) pääasia et vauvalla on kaikki hyvin <3

Onnea muumimammuli! :)

Ainakin meidän suvussa tuo kaksosuus on hyppinyt aina yhden sukupolven yli eli isomummulla oli kaksoslapset, mummo (isomummun lapsi) taas ei niitä saanut, mutta mummon lapsella (mun tädillä) on kaksoset. Jos Irankin suvussa hyppii aina sukupolven yli niin sullahan on hyvä kaksosmahis :D

Tuhinamurmeli, se voi olla ihan hyvä juttu hinnasta viis. Oli siis tosi mukava tyyppi, mutta kaiken kaikkiaan jäi hiukan epävarma olo käynnistä :)

Paljon onnea muumimammuli! Olisin itekin aika ristiriitaisissa tunnelmissa jos tuplista kuulisi :)

Täällä olis huomenna eka neuvola. Vihdoin vaikka aika onkin menny tosi nopeesti niin kyllä sitä on silti kuukauden odotettukkin. Ja sitten kun ajattelee niin ei siihen ekaan ultraankaan niin kovin pitkä aika oo kuitenkaan. Max. neljä viikkoa. Toivottavasti siellä sais sitten hyviä uutisia.

En taida sittenkään olla niin kärsimätön ihminen kun oon aina ajatellut :joyful:

Menninkäinen, minä kävin viime vuonna samalla miehellä. Hauska tapaus.

TuplaOnnea muumimammuli !!:) ja onnittelut myös tuhinamurmelille !!:)

Ihanaa kun näitä onnellisia ultra kuulumisia alkaa tulla !!<3

Takaisin