Neuvolakäynnit ja ultrat

FirstTimeMom onnea hyvistä ultrakuulumisista !
Niin ihanaa kun noita ultria ja neuvoloita alkaa pikkuhiljaa kaikilla olla :)

Voikun menisi kaks viikkoa nopeesti niin pääsis tääläkin näkemään pienen..

Ninni22: kyllä mäki sen varmaan varaan. En jaksa oottaa sinne ekaan ultraan asti :) mieski lupaili ku täällä on yks melko halpa paikka, missä käydä. Onkohan vk 7 jo liian aikasin?

Mä kävin varhaisultrassa yksityisellä jo viikoilla 6+3 ja alkio vastasi viikkoja 6+6 ja oli pituudeltaan 8,5mm ja syke näkyi heti

Täällä yks hätähousu...niin uhosin, että odottelen rauhassa ar-ultraan omalle gynelle. Joka varattu 4.8. Niinpä niin...Varasin tänään ajan ja sain iltapäiväksi ihan vieraalle gynelle ar-ultran.
Mut jotenkin tuli sellainen olo, että pakko varmistaa. Ajanvaraus täti kyllä sanoi, että se on siinä ja siinä kuuluuko sydänäänet rv 6+6 siis menossa.
No, mutta kun päähän sain nyt että mentävä on niin sitten mennään, makso mitä makso.

Epävarmuutta on tuonut, että mulla on pari päivää ollu epämääräisiä vatsakipuja ja alaselän jomotusta. Tässä ehtii vielä tulla hulluksi :)

Mulla on tiistaina eka neuvola, ei huvita yhtään mennä kun kilot viime raskaudes jäänyt ja se neukku on tyyliä anorektikko..

FirstTimeMom joo on se stressavaa jos joutuu joltai laiheliinilta kuulla miten on liikaa painoa..

Mun neuvolan täti oli kyllä viimeksi ihana kun ei kertaakaan koko raskausaikana mulle motkottanut painosta, vaikka lähtöapinokin oli aika korkea. Totesi vaan aina että kunhan nyt syöt kunnolla ja pitäähän sitä painoa tullakin kun toinen kasvaa

Äitiyspolilla käyty ja ultrasivat, mutta eipä siellä ainakaan sydän sykkinyt. Pussi löytyi, jonka sisällä oli hyvinhyvin pieni ruskuaispussi (?), tai se oli lääkärin VEIKKAUS :-D Noh, raskaana ollaan kunnes toisin sanotaan! Mutta eipä ainakaan jäänyt sellaista levollista oloa tuosta reissusta. 2 viikon päästä uudestaan, josko sitten olis jo varmuutta onko siellä pussissa mitään.

Tuosta vaan tuli sitten mieleen, että älkää menkö liian aikaisin, niin ei tuu tämmöstä epämääräistä oloa :-/

Emillanaatulia mikä rv menossa? :) meillä tuonne ultraan jossa kävin ei ainakaan otetakkaan ku aikaisimmillaan viikoilla 6+2 :)

5+5 neuvolatädin mukaan. Ihmettelivät kyllä suuresti, että miksi mut lähetettiin tuonne noin aikaisin omasta neuvolasta. Tuntuu jotenkin aika turhalta kaikin puolin.

Oho, onpa ar-ultrassa käynti yleistä. Kai täällä on muitakin sellaisia jotka EIVÄT käy ultrassa ennen nt-ultraa (vk 10-13)?

Emillanaatulia saako kysyä miksi noin usein ultrataan? :) on kyllä ihmeellistä että noin aikaisilla viikoilla lähetettiin jo, mutta saipahan ainakin varmuuden että kasvaa oikeassa paikassa, jospa tässä ultrassa ei ollut edes tarkoitus nähdä vielä muuta :)

Takaisin