Mulle sanoi neuvolan muikkeli että sillon ekalla käyntikerralla ( mikä on 12.8.) ultrataan myös samalla. Eikö sitä yleensä sitten tehdä niin? Hölmö kyselee
Mä soitin esikoisest heti neuvolaan, nyt oottelen vielä rauhassa et saan duunivuorot sinne vko 8-10. Liian pitkälle ei kantsi jättää kun kuulemma nykyään tehää seulontaverikokeet jo vko 10. Ainakin jossain paikoissa.
Tossa eilen aamulla itkeskelin täälä kun yhdessä yössä olin tullu täysin oireettomaksi. Tissikipu on täysin tiessään, huonosta olosta ei tietoakaan, toisin sanoen oon elämäni kunnossa. Tottakai pelästyin et mikäs tää juttu nyt on ja eilinen ja tää päivä on menny täysin kotona itkeskellessä kun olin varma että pieni on menehtynyt.
Tänään tosiaan käytiin ar-ultrassa ja pienen murun sydän sykki hyvin vahvasti voi sitä onnen ja itkun määrää. Sikiö vastaa viikkoja 6+5 eli LA siirtyi parilla päivällä eteenpäin 7.3 -> 9.3.
Mä tykkäsin ekasta neuvolakäynnistä, kun keskenmenneessä ennätettiin käydä. :-) Lienen joku poikkeus porukassa. Ultraa ei ollut, eikä sydänääniä kuunneltu, mutta kun ensimmäinen tulossa niin kaikki on niin uutta.