Neuvolakäynnit ja ultrat

Mulle sanoi neuvolan muikkeli että sillon ekalla käyntikerralla ( mikä on 12.8.) ultrataan myös samalla. Eikö sitä yleensä sitten tehdä niin? Hölmö kyselee :depressed:

Naappero, joissain neuvoloissahan on niitä ultralaitteita ja eiköhän sitä sitten käytetä, jos hän näin on sulle sanonut.:)

Iha sika väsy... Aamulls sai ittesä ylös sängystä puol kymppi, vaatteet päälle ja takas pötkötteleen. Nyt pötkötelly siittä asti ja torkkunu...

Meidän neuvolassa ei ole koko laitetta, ultra on sitten eri neuvolassa.

Meillä ei neuvolassa ole ultraa vaan ne tehää sitte naistenpolilla ku on se nt-ultra ja rakenneultra.

Mä soitin esikoisest heti neuvolaan, nyt oottelen vielä rauhassa et saan duunivuorot sinne vko 8-10. Liian pitkälle ei kantsi jättää kun kuulemma nykyään tehää seulontaverikokeet jo vko 10. Ainakin jossain paikoissa.

Serewade, mulla on 10+jotain vasta neukku ja ei ne kyllä mitään vielä sanonut verikokeista saatikka uä ajankohdista..

Tänään käyty ar-ultrassa!!

Tossa eilen aamulla itkeskelin täälä kun yhdessä yössä olin tullu täysin oireettomaksi. Tissikipu on täysin tiessään, huonosta olosta ei tietoakaan, toisin sanoen oon elämäni kunnossa. Tottakai pelästyin et mikäs tää juttu nyt on ja eilinen ja tää päivä on menny täysin kotona itkeskellessä kun olin varma että pieni on menehtynyt.

Tänään tosiaan käytiin ar-ultrassa ja pienen murun sydän sykki hyvin vahvasti <3 voi sitä onnen ja itkun määrää. Sikiö vastaa viikkoja 6+5 eli LA siirtyi parilla päivällä eteenpäin 7.3 -> 9.3.

Rsusanna ihanaa että tuli hyviä uutisia :)
Malttamattomana täälä odottelen teidän kaikkien muidenkin ultria !

Rsusanne, ihanaa, onnea paljon hyvistä ultrakuulumisista! :happy:

Kiva että alkaa noita ultrakuulumisia jo tännekin tulla!

Sain vihdoin varattua sen ensimmäisen neuvolakäynnin 5.8. Enimmäkseen ärsyttää kun tietää miten turha se käynti on ja joutuu vielä puntarillekin :eek:

Mä tykkäsin ekasta neuvolakäynnistä, kun keskenmenneessä ennätettiin käydä. :-) Lienen joku poikkeus porukassa. Ultraa ei ollut, eikä sydänääniä kuunneltu, mutta kun ensimmäinen tulossa niin kaikki on niin uutta.

Takaisin