sallahaa, minä oon kans kaikkimullehetitännenyt ja ihmettelinki miehelle eilen, että munko pitäis pystyä odottamaan lähes 9kk yleensäkään yhtään mitään :D
Noh, kiva tietää etten oo ainut viipyilijä ja hätähousu! Ehkä just tuosta alun kuhnailusta johtuen oon muuten ollu aina joka paikassa melkeenpä liiankin ajoissa, etten vaan vahingossakaan myöhästy, mikään ei ois sen nolompaa!
Voi että mä niin haluisin kans ar-ultraan mutta en raaski tuhlata nyt kun on vähän tiukkaa muutenkin kun mies opiskelee ja ite oon vanhempainvapaalla. No ehkä sitä sit malttaa oottaa sinne nt-ultraan asti... mul eka neuvola 28.7 ja siellä muistaakseni kuunnellaan ainakin sydänäänet niin saa siitäkin jo mielenrauhan jos siellä syke kuuluu
Mä en haluais uskoa että olis tuulimuna, ku kuitenki aika hyvin tuli oviksen aikoihin touhuiltua, enkä usko että olis kohdun ulkopuolellakaan ku ei oo kipuja eikä vuotoja.. silti semmonen pelko että onko kaikki ok, on se ultra vaan hyvä keksintö. :)
Tyhmä käynti. Saan varmaan vaan äitiyskortin. Katotaan paino ja rr.. Ja rupatellaan. Ei muuta. Kuitenki vuos sitten olin samassa jamassa joten tuskin tarttee opiskella tätien kans samalla tavalla.. On tää taas vaa omalla tavallaan jännittävää :)
Äsaaärii: minä kanssa soitin neuvolaan heti seuraavana päivänä kun plussasin :D Tämä on hyvin jännittävää aikaa, varsinkin kun kyseessä on ensimmäinen niin voi apua tätä tiedon määrää!
Ira- , esikoisen odotus on jännittävää aikaa Kaikki niin uutta ja ihmeellistä :)
Kyllä tässä pikkukakkosessakin tuntuu jännitystä olevan..ei se siihen kato :) Jännittää jo nyt rakenne uä. Kiikun kaakun kysytäänkö nyt sukupuolta tietoon vai jännitetäänkö loppuun saakka :) Toisaalta olis ihana tietää.
Ensimmäinen neuvola varattu! Neljä pitkää viikkoa pitää odotella ja toivottavasti tällä kertaa pääsisi jopa sinne asti. Espoossa onkin kaikki lomakkeet yms. laitettu sähkösiksi, eivät mielellään enää lähetä kotiin mitään. Mun mielestä oli kiva, kun syksyllä sai sen ison kirjekuoren ja niitä papereitahan sitten hypisteli vähän väliä :D
Ninni: En mä tiiä mikä siinä niin jännittää. Jotenki sellainen olo et ku varaan neuvlla ajan nii sit se menee samantien kesken
Sain nyt kuitenkin varattua sen neuvola-ajan ja ois 12.8...mikä on kyllä hyvä aika ku oon vielä lomalla niin ei tarvi selitellä miksi on pois töistä.
Samalla se varas mulle jo labra ajan ja ultra ajankin joka ois 9.9.
Vähänkö tuonne syyskuun alkuun on vielä pitkä aika...mitenhän sitä kestää oottaa niin kauan et saa tietää onko kaikki kunnossa.
Mua niin tekis mieli mennä varhaisultraan mutta tiedän jo kysymättä että miehen mielestä se on rahan haaskausta Voisinkohan mä käydä siellä salaa
Mami-83, hyvä kun sait sen nyt varattua :) se pelko on ihan normaalia kyllä, ja samat pelot varmaan monella muullakin. :/
Hih, joo mee salaa ultraan jos omasta pussista maksat, ei se miehelle sitte kuulu :D
Mulla nyt niin päin, että ensin meen neuvolaan ja sitten seuraavana päivänä ultraan. Vielä vähän toista viikkoa siis jännitystä edessä! Oon nyt joutunut ainakin neljänä aamuna peräkkäin yökkäilemään, mutta en oo oksentanut enkä varsinaisesti pahoinvoivakaan.