Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän. Mä silti liputtaisin sen puolesta, että pyytäisi toista työntekijää. On siinä mahdollisuus, mutta pienempi todennäköisyys, kun siinä että nyt on satavarmasti joku jonka kanssa ei kemiat pelaa. Siihen vielä päälle hormonitMä en oo vielä varannut aikaa neuvolaan. Tänne 5+1 niin eipä tässä kauhea hätä vielä ole. Jotenkin jännittää että jos meneekin kesken niin en haluaisi perua neuvolaa.
Mulla aikaisemmissa raskauksissa on ollut aivan korvaamaton neuvolatäti. Nyt hän on siirtynyt muihin tehtäviin ja jotenkin tämänkin takia vielä viivyttelen tuota neuvola-ajan varaamista. En pidä yhdestä neuvolatädistä, joka ymmärtääkseni tulisi aluejakojen takia minulle.. en tiedä pitäisikö heti pyytää toista työntekijää. Toisaalta enpä minä tiedä minkälaisia ne muut ovat myöskään.
Kyselin kuuluuko meillä ultraa ekalle käynnille, mutta vasta 21.8. lääkärineuvolassa ultrataan. Tein vielä uuden raskaustestin, ja siinä ei kyllä viivat yhtään vahvistuneet, ehkä jopa päinvastoin. Pyysin hcg-verikokeeseen lähetteen ja terkka lupasi sen juuri tehdä voihan huoli nyt eka olin oikeastaan aika järkyttynyt raskaudesta, ja sit heti kun pelkään et meni kesken, tulee tietty suru. Aaah, ei nää vaan ikinä ole helppoja ja suruttomia nää raskaudet, isot tunteet pelissä
Joo, odotellaan nyt noh, ainakin nähtiin että toivottu jo tämäkin olisi, kun heti tulee suru ja huoli jos pelkää että kesken jäisi.Ymmärrän kriiseilyn. Hyvä kun sait tuon verikoelähetteen, jos se helpottais!
Ei välttämättä tuo testi viesti mitään sen kummempaa. Virtsa saattoi nyt olla laimeampaa tai testin laatu erilainen kuin siinä minkä teit aiemmin
Mullakin oli sama, että 4+0 päivänä ehkä aavistuksen vahvempi plussa kuin päivänä 4+3, mutta ekan teinkin aamun ensimäisestä virtsasta ja toisen taas jostain keskipäivän kahvin- ja aamupalan jälkeisestä päivän kolmannesta tai neljännestä virtsasta. Myöskin näytteen määrät tikkuihin varmaan oli erilaiset kun tein suoraan suihkusta.
Eikö varatessa voi valita henkilöä kenelle ajan varaa, esim. sähköisessä varauksessa? Tai jopa puhelimessa? Jos ei kehtaa sanoa ettei tykkää jostakusta, niin ehkä voi sanoa että henkilö X on tutun tuttu ja haluaisit siksi jollekkulle toiselle.Mä en oo vielä varannut aikaa neuvolaan. Tänne 5+1 niin eipä tässä kauhea hätä vielä ole. Jotenkin jännittää että jos meneekin kesken niin en haluaisi perua neuvolaa.
Mulla aikaisemmissa raskauksissa on ollut aivan korvaamaton neuvolatäti. Nyt hän on siirtynyt muihin tehtäviin ja jotenkin tämänkin takia vielä viivyttelen tuota neuvola-ajan varaamista. En pidä yhdestä neuvolatädistä, joka ymmärtääkseni tulisi aluejakojen takia minulle.. en tiedä pitäisikö heti pyytää toista työntekijää. Toisaalta enpä minä tiedä minkälaisia ne muut ovat myöskään.
Eikö varatessa voi valita henkilöä kenelle ajan varaa, esim. sähköisessä varauksessa? Tai jopa puhelimessa? Jos ei kehtaa sanoa ettei tykkää jostakusta, niin ehkä voi sanoa että henkilö X on tutun tuttu ja haluaisit siksi jollekkulle toiselle.
Ja miten ihanaa että on pohjalla kokemus superista, korvaamattomasta neuvolantädistä. Ehkä voit asiakkaana ”muovata” uudestakin vastaavanlaisen kun tunnet jo itse kuinka homma toimii