Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei ja isot onnittelut raskaudestasi! Mitä nuo sinulle määrätyt tukilääkkeet olivat/ ovat?Meillä eka neuvola on perjantaina. En usko että kovin paljon tulee meille lisätietoja, kun kuitenkin toinen lapsi kyseessä. Ainoa mikä kiinnostaa on että koska saa tukilääkkeet aloittaa. Mulla pitäis siis tulla istukan toimintaa tukevat ja ennenaikaisuutta estävät lääkkeet. Edellinen lapsi siis syntyi hieman liian aikaisin ja liian pienenä viikolla 35+0.
Moi! Mä kanssa mietin tuota Niptiä omakustanteisesti… nt-seulassa ei ilmennyt suoranaista kohonnutta riskiä (seula ei hälyttänyt), mutta ei se meidän Downs-riskiluku kovin paljon tuosta hälyttävästä riskirajasta jäänyt. Ja siksi pohdinnassa käydä mahdollisesti ykstyisellä niptissä.Hei haluisin kysellä teiltä, että kuinka moni on harkinnut käyvänsä tai kenties käynyt nipt-testissä? Meillä tällä hetkellä pohdinnat käynnissä, sillä jos niptiin haluaa meidän alueella pitäisi mennä yksityiselle ja investointi kokonaisuudessaan siihen laajaan testiin olisi semmosen 1300€. Onko täällä kanssapohtijoita tai nipt-testin tehneitä?
Kiitos! Miniasa tuli tukemaan istukan toimintaa ja progesteroni estämään ennenaikaisuutta. Toivotaan että lääkkeistä on lopulta apuaHei ja isot onnittelut raskaudestasi! Mitä nuo sinulle määrätyt tukilääkkeet olivat/ ovat?
Mulla olivat nuo samat käytössä jo viime raskaudessa, kuten myös nytkin. Asaa ylhäältä ja progesteroni ( =lugesteron) alakautta. Sain ensin reseptit luottogynen kautta, mutta tiesivät asiasta myös neuvolassa... niin tein nytkin.Kiitos! Miniasa tuli tukemaan istukan toimintaa ja progesteroni estämään ennenaikaisuutta. Toivotaan että lääkkeistä on lopulta apua