Pomponella
Jostain jotain jo tietävä
Eka neuvola varattu 22.8. Täällä myös ultrataan eka neuvolassa. Jännää! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tosiaan varhaisultra kyllä tulossa 2 viikon päästä omalla klinikalla. Jotain sentäänPariinkin neuvolaan yrittänyt aikaa ja tuntuu olevan mahdoton tehtävä. Netistä ainoat ajat on torstaiaamuille ja just torstaiaamuisin en pääse rv8-10Soittopyynnön oon jättänyt kaksikin kertaa eikä mitään kuulu. Kai se on yritettävä johonkin kauemmas ensikäynnille ja vaihdettava jos sattuisi tilanne paranemaan jatkossa
Oletteko saaneet hyvin aikoja?
Mulle neuvottiin oman kunnan puhelinpalvelussa 1,5v sitten että terkka rv 8-10 ja lääkäri rv 10-13, jolloin ultra. Nyt en oo vielä päässyt kyselemään mikä meininki kun ei kukaan vastaaKäytäntöjä kun on erilaisia, niin meillä päin on ensin neuvolan ensikäyti terkkarille noin RV 8 ja sit lääkärille RV 9, jolloin ultrataan. Ainakin näin on ollut aiemmin. Täytyykin muistaa pirautella ensi viikolla neuvolaan.
Me ei saatu aikaa sille neuvolahenkilölle kenelle haluttiin, mutta aika kyllä saatiin ihan hyvin.Pariinkin neuvolaan yrittänyt aikaa ja tuntuu olevan mahdoton tehtävä. Netistä ainoat ajat on torstaiaamuille ja just torstaiaamuisin en pääse rv8-10Soittopyynnön oon jättänyt kaksikin kertaa eikä mitään kuulu. Kai se on yritettävä johonkin kauemmas ensikäynnille ja vaihdettava jos sattuisi tilanne paranemaan jatkossa
Oletteko saaneet hyvin aikoja?
Täällä varataan ensin neuvola. Se onkin sitten 1.9. Varhaisultra olis kyllä kiva… Viimeksi menin omakustanteisesti (170€ tutkimuksen kanssa, mutta varmaan jossain sais halvemmalla, Perhe-Arte tai joku sellainen Treella?).
Oli pakko varata aika. Otin sillee et on 7+0. (21.8.)Tampereella on Perhe-Arte! Siellä on karvan vajaa 100e se ultra toimistomaksun kanssa![]()

Meillä melkein peräkkäin, mulla pari päivää aiemmin.Ensimmäinen neuvola-aika on nyt varattu: 30.8. (Rv 7+6)![]()