Neuvola

Zoria

Näppärä viestien naputtelija
Joko porukka on soitellut neuvolaan tai soittelevat kohta?
Itse meinasin loppuviikosta soitella..
 
Mun täytyy varata 1v neuvola meidän marraskuussa-16 syntyneelle niin kysyn siinä samalla aikaa äitiysneuvolaan. Tällä viikolla meinasin.
 
Mä meinasin kans loppuviikosta soitella. Jotenkin en haluais näin aikaisin soittaa ja muutenkin oon vähän taikauskoinen, että jos heti alkuun kerron kaikille, niin kuitenkin menee kesken. :D Mut kait mä soitan kuitenkin, kun mun pitäis saada yks reseptikin tälle raskausajalle ja se pitäis mielellään hoitaa aika pian.
 
Kai sinne neuvolaan pitää soittaa, vähän vain mietityttää kun esikoinen kyseessä että koska uskaltaa olla varma ja soittaa ? Osaako joku viisaampi ja kokeneempi neuvoa? :)
 
Kai sinne neuvolaan pitää soittaa, vähän vain mietityttää kun esikoinen kyseessä että koska uskaltaa olla varma ja soittaa ? Osaako joku viisaampi ja kokeneempi neuvoa? :)
Kyllä sinne ihan hyvissä ajoin kannattaa soittaa. :) Täällä Helsingissä on ainakin niin, että vasta ekan neuvolakäynnin jälkeen saa ajat ultriin. Esikoisen eka neuvola tais olla rv8 ja vähän sen jälkeen sain postissa ultra-ajat. Täysin varmahan ei voi olla vielä pitkään aikaan, mut sit täytyy vaan perua varatut ajat, jos tuleekin keskenmeno. :sad001
 
Meillä on neuvola-aika soitettu. Taitaa olla silloin jotakuinkin rv 7+5..
 
Täällä myös vihdoin uskallettu soittaa neuvolaan. Aika samana päivänä kuin ultra eli 10.11 jolloin 6+4 :)
 
Täällä eka neuvola rv 9. Sitä ennen on varhaisultra rv 7, ensi viikolla.
 
Soittelen varmaan loppuviikosta jos viivat vahvistuu testeissä.. saan varata neuvolan kautta ar-ultraan ajan (rv7) ja sit tietty ensikäyntiajan (jossain rv9).
 
Mulla kans varhaisultra rv 7 (2 viikon päästä) ja eka neuvola rv 9.
 
Meillän on maanantaina marras-16:lla neuvola. Aattelin sitten ennenkö lähetään kysyä neuvolatätiltä uutta aikaa :)
 
Oletteko menossa varhaisultraan yksityiselle? Katoin, että aika monella on aika varhaisultraan JA neuvolaan. Me saadaan sitten ekassa neuvolassa lähete ekaan ultraan. Ei olla ajateltu mennä omakustanteisesti varhaisultraan.

Ihan mielenkiinnosta kyselen :)

Muoks.
Ja heti kun olin kirjoittanut tänne, huomasin aiheesta uuden keskustelun... joten asiahan selviää sieltä! :grin
 
Tämä vähän vaihtelee neuvolan ja paikkakunnan mukaan, mutta mie pääsen ar-ultraan neuvolaan aikaisemman km takia.

Yritin itseasiassa tänään soittaa neuvolaan.. on se kumma kun ei puhelintunnilla vastata :rolleyes:
 
Huomenna jos muistaisi varata tytön 3v. neuvolan niin voisi kysyä jos samalla käynnillä hoituu molemmat. :)
 
Meillän on maanantaina marras-16:lla neuvola. Aattelin sitten ennenkö lähetään kysyä neuvolatätiltä uutta aikaa :)

Ootko muuten tuolla marraskuisten 2016 keskusteluissa ollu?

Täällä kans marraskuinen-16 touhotaapero...
 
Ootko muuten tuolla marraskuisten 2016 keskusteluissa ollu?

Täällä kans marraskuinen-16 touhotaapero...

Niin täällä palstalla vai. Khyllä mie siellä yhes välis jonku verran pyörin. Ja sit se vähä jäi taka-alalle
 
Varailin tänään ensikäynti aikaa ja mietin, et minkähän takia se on jo 6+6.. tuntuu et olis jotenkin aikaisin. Toki se voi myös olla että oli ajat kiven alla.. tai sit terveystausta vaikuttaa.
 
Siska, mulla 6+4, mullei mitää erikoista terveystaustaa, mut täällä oli aika vissiin kivenalla myös :)
 
Takaisin
Top