Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä ihmettelin ku mulla ei ees otettu sf-mittaa n 22+1 neuvolassa, ku seuraava neuvolaki vasta syyskuussa jolloin jo 30+..
Tänään on sokerirasitus mulla ja oon flunssassa. :arghh: Ja oliko se niin että flunssa ja tulehdukset voi nostaa sokeriarvoja? Kammoon piikkejä nii kiva, jos ns turhaan tehään tänään rasitus, jos se ei vastaakaan todellisuutta. Onko kellään tietoo tai kokemusta tällaisesta?
Tulehdus voi nostaa sokereita. Kysy hoitajalta kannattaako tehä. :)
Rusina: oon niin samaa mieltä et neuvolakäynnit on tylsiä. Siis ihana et meistä pidetään huolta yms, mut mun käynnit kestää aina max 15 min, ku ei mulla o mitää kysyttävää siellä..
Yks kamu sano ku esikoista odotin hänen kans samaan aikaan että hällä menee tyyliin aina tunti. Tunti !! Whaaat...
Rusina: oon niin samaa mieltä et neuvolakäynnit on tylsiä. Siis ihana et meistä pidetään huolta yms, mut mun käynnit kestää aina max 15 min, ku ei mulla o mitää kysyttävää siellä..
Yks kamu sano ku esikoista odotin hänen kans samaan aikaan että hällä menee tyyliin aina tunti. Tunti !! Whaaat...