Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. suviemma Aloittelija

Tänään varasin ajan ja kahen viikon päähän sain :) sillon siis 6+4 :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Vesimelonivauva Peruskäyttäjä

Mulla on ensimmäinen neuvola 24.11 eli 8+3 :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Pähkinä88 Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Tulevana maanantaina 21.11 eka neuvola. Silloin 8+2 :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. . Vieras

No ei se neuvolantäti kauaa höpöttänyt, muutaman minuutin kesti puhelu. Eilisen tädin jutuista sain sen käsityksen että olisi ollut joku maraton-puhelu luvassa :D Mutta nyt on ensimmäinen neuvola-aika varattuna 12.12. eli 8+4 :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  5. Lilliputtis Tuttu foorumilla

Soitin neuvolaan, meidän tutulle tätille jota en just tytön 2v neuvomassa tavannu ku oli saikulla. Oli meinaan kiva kertoa uutisia pitkästä aikaa :) Laitto lähetteen varhaisultraan ja kun sen jälkeen tarkemmin tiedän millä viikoilla mennään, niin soitan ja varataan aikaa.
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. pilvikirsikka Ei muuta elämää Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Mä kävin tänään ekalla neuvolakäynnillä. Sain kuin sainkin ultra-ajan, koska kierto heittää sen verran. Neuvola laskee la:ksi 6.7 ja minä oviksen perusteella 16.7. Helpompi sit mennä oikeaan aikaan seulontoihin :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  7. Talvenlapsi Ihastunut foorumiin Heinämammat 2017

Varasin ekan neuvolan eilen, on 21.11 eli ens maanantaina :) Silloin 7+6 :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  8. emni93 Aloittelija

Täällä eka neuvola 14.12 eli 8+6. Hoh hoijaa,kuinka jaksaa sinne asti oottaa :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Lilliputtis Tuttu foorumilla

Mää en kauheesti oota noita neuvoloita. Tai ihan hauska siel on kai käydä turisemassa JOS vaan on se oma täti oikeasti vastaanottamassa. Esikoista oottaessa mulla tais ekasta käynnistä alkaen olla 7 eri terkkaa ennen ku pääsin sille varsinaiselle omalle...
  10. Quenamama Aloittelija

Viikon päästä neuvola! Menispä viikko nopeesti!
  11. Alda Aloittelija

Tänään varattu eka neuvola ja samalla varattiin varhaisultra epäsäännöllisen kierron takia. Pari päivää yritin soittaa ja tänään vasta sain jonkun kiinni neuvola aika on nyt sitten normaalia aikasempaa kun ultrassa kuulemma toivovat että eka käynti on takana ennen ultraa. Pari viikkoa pitäisi odotella vielä
  12. Lauritita Aloittelija

Mulla 5.12. eli 8+6. Jännäää!
  13. Nallenäiti Aloittelija

Mulla oli eilen neuvola. Ihan ok reissu, olin hieman ennakkoluuloinen tätä neuvolatätiä kohtaan mutta osoittautui ihan hyväksi. Ainakin toistaiseksi. Ihan pienet itkutkin siellä sit tuli väännettyä... Vähän herkkänä taidan olla.
    • Tykkää Tykkää x 7
  14. NKV Aloittelija

Täällä varattiin eka neuvolakäynti 8.12 ja silloin olisi 8+4. Hetken saa vielä odottaa että sinne pääsee :) Voi kun sillon yritettäis jo kuunnella sydänääniä kun haluttais kertoa raskaudesta jouluna molempien porukoille. Eka ultra menee vasta ensi vuoden puolelle.
  15. jennuska2 Aloittelija

Eka neuvola aika varattu 8.12 ja sillon ois 9+2...
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Mameli4 Aloittelija

Mä en ole vielä edes tilannut aikaa, tänään 6+0 :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Mulla ei myöskää oo ekaa nla-aikaa varattuna, ku sen toisen terkan kanssa sovittiin, et soitan nlaan sit ku oon käyny siel ar-ultrassa. Taidan kyl silti soittaa meidän omalle terkalle jo ens vkolla, ku haluisin punnituttaa ton esikoisen (ku pelkään et se maito ei riitä, vaikka ihan ok tyytyväinen tuo muksu onkin) ja sit meidän pitäs ottaa ne influrokotteet.
  18. Minz Naimisissa foorumin kanssa Syyskuunmammat 2015 Heinämammat 2017

Yritin tänään vihdoin varata neuvolaa, mutta yritykseksi jäi, kun vastaaja oli päällä. Huomenna uus yritys. :)
  19. Korallihai Peruskäyttäjä

Mä nyt selkeesti jännitän jotain. Aamupissasta otettuun testitikkuunkin tuli vain hailakka viiva, ja nyt jotenkin jännitän et mitä jos vaan kuvittelen, enkä uskalla varata sitä neuvola-aikaa. Teen huomenna vielä digitaalisen testin ja sit varaan sen ajan. Jos näyttää plussaa.
  20. Pilvilinna Addikti

Haaleakin on kyllä plussa :)
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu