Neuvola

Neuvolatädillä on vaitiolovelvollisuus eikä saa sanoo teistä muille mitään edes virka-ajan ulkopuolella. Jos on sanonu, niin voit haastaa oikeuteen. Me asutaan myös pienellä paikkakunnalla ja miehellä erittäin julkinen työ, kaikki tuntee hänet. Joskus ei saada olla edes kaupassa rauhassa ku alkaavat työasioita mieheltä kysyä.. Pienen paikkakunnan huonoja puolia, mut on täällä hyviäki puolia esim meillä ultrataan joka neuvolakäynnillä ja päästään akuutusti ultraan vaikka samana päivänä. :)

Mulla on nla torstaina, jollon 8+4. Just kattelin kuopuksen korttia toissapäivänä ja silloin oon käynyt ekassa nlassa vasta 10+2.

Tähti; Miulla eka nla 8+0. Ja neuvolatäti sanoi puhelimessa oikein korostaen, että mies erittäin tervetullut mukaan. Ei kuitenkaan sanonut,että pakko.

Mä menen sokerirasitukseen "mielelläni", tylsäähän se on oottaa monta tuntia ja olla piikitettävämä mut pieni paha siitä että jos onkin sitten radi ja kasvaa 5kiloinen sokerivauva kun ei siitä ole tiennyt, ei kiitos :wtf:

Mä en ota miestä mukaan, ei se töiltään pääse, ja se esikon ekassa neuvolassaki oli ihan tarpeeks, kuulema nähty juttu :grin ultriin se haluaa.

Mulla ensimmäinen neuvola ensi viikolla, en malta odottaa! ❤ silloin oon viikolla kahdeksan!

Mää en nyt muista oonko jo maininnut mutta mulla on eka neuvola jo 6+3 3.8 eli ens keskiviikkona. Tosi aikasin.

Mullahan oli siis kanssa jo neuvola 4+5 :D Mutta menin sinne jo nyt, kun laittoivat samalla lähetteen äippäpolille ja toi mun oma neuvolatäti on jäämässä juuri kesälomalle. Muuten oisin voinut hoitaa noi kaikki touhut vasta pojan 6kk neuvolan yhteydessä, silloin ois ollut juurikin joku rv8 :)
Kuulemma silloin rv8 paikkeilla on täällä tavallisesti eka neuvola. Esikoisesta olin joskus rv6+..

Eka neuvolalääkäri mulla on 15.9 ja silloin ois 12+4. Ajattelin varata sit varmaan np-ultran siihen samalle alkuviikolle :)

Mullahan oli siis kanssa jo neuvola 4+5 :D Mutta menin sinne jo nyt, kun laittoivat samalla lähetteen äippäpolille ja toi mun oma neuvolatäti on jäämässä juuri kesälomalle. Muuten oisin voinut hoitaa noi kaikki touhut vasta pojan 6kk neuvolan yhteydessä, silloin ois ollut juurikin joku rv8 :)
Kuulemma silloin rv8 paikkeilla on täällä tavallisesti eka neuvola. Esikoisesta olin joskus rv6+..

Eka neuvolalääkäri mulla on 15.9 ja silloin ois 12+4. Ajattelin varata sit varmaan np-ultran siihen samalle alkuviikolle :)

Milloin sun poika on syntynyt? :)

mua kans jännittää huominen lääkärineuvola vaik onki jo 3 kerta :D :D heh...sittenpähän se"virallisen" varmuuden saa....

Kyllä muakin jännittää kun ekakertalaista. Viimesestä on kuitenkin yli seittemän vuotta. Nuorempi siis täyttää kohta seitsemän.

Kyllä muakin jännittää kun ekakertalaista. Viimesestä on kuitenkin yli seittemän vuotta. Nuorempi siis täyttää kohta seitsemän.
Sama juttu, tosin tässä tulee vähän myös uusia ja asioita & hoitoja mulle. Mun nuorempi on neljä vuotta, eli n viisi vuotta sitte olin just raskautunu.tuntuu kyllä kaukaiselta ajalta

Mavajo; mulla kans pitkä aika, 11 vuotta kuopuksesta! Tuntuu että ihan oon ensikertaa asialla ;) En malta oottaa kun neuvola vasta rv9+1...

Nyt on neuvola takana! Yllärinä pääs ultraan heti ekana ja siellä se tyyppi köllötteli <3 Vastasi viikkoja 7+3, niin kun itse laskeskelin. Esitiedot olinkin täyttänyt, ne käytiin läpi, otettiin verenpaine ja hemppa, painon voin punnita aamupainona kotona niin on tarkempi. Lähetteet verikokeisiin ja nt-ultraan lähti kans. Kaikki siis ihan mallillaan ja seuraava neuvola-aika syyskuun lopulla vasta. :)

Takaisin