Neuvola

Onnea hienoista ultralöydöistä. Täällä vielä odotellaan yli viikko neuvolaankin ja ultrasta ei tietoakaan. Kulu aika kulu.

Tänään oli eka neuvola ja hups vain pääsin mieki yhtäkkiä ultraan. Neuvolatäti oli huolissaan minun kovista vattakivuista ja halus varmistua että onko papu sielä missä pitääki ja olihan se :) minunkohtu vain on vähä kallistunu enemmän oikealle päin ja siitä siis kipu johtuu. Pitäis muuttaa paikkaa ittekseen ku kohtu kasvaa enemmän. Otin miehenki matkaan ku se kerta niin paljon sitä halus. Lääkäri ajanki jo sain ens kuulle..tänään neuvolan mukaan rv6+2,ite laskenu että 6+3 mutta sama se yks päivä sinne tänne :)

Huomenna on neuvola, 9+0 omien aavistusten mukaan. Jännittää kyllä kovasti, kun neuvolantäti aikoi kokeilla, jos sydänäänet vaikka kuuluisivat jo. Ultraa ei täällä neuvolassa ole ollenkaan. :( Vaikka masuasukki ei suunniteltu ollutkaan niin kyllä alkaa jo järkytyksestä toipua ja toivoo, että sieltä jotain kuuluisi. :)

Neuvolaan maanantaina 1.8 ja jännittää. :) Viikkoja lienee sitten 9+1. Toivottavasti jotain näkyy ja kuuluu, neuvolatäti mainitsi puhelimessa myös ultran.

Mulla on samoja fiiliksiä. Eka neuvola on 18.8. ja tuntuu, että siihen on ikuisuus!
Noh, päivä kerrallaan : >

Eka neuvolakäynti ohitse :)

Kauheeta lippulappujen täyttää... Onneksi aika paljon saatiin mennä edellisen raskauden mukaan.. Ja ihme!! Mua ei laitettu alkuvaiheen sokerorasitukseen ollenkaan, vaikka rasitteet on olemassa :D aiemmasta sokerit olleet ok ja tää pahoinvointi ei edesauta että sais sen "suoritettua" 12-16 viikkojen välillä... toki mä kertaalleen käyn myöhemmin ja tarvittaessa aiemminkin jos siltä näyttää...laittoi lähetteen seulontoihin, ennen elokuun puoltaväliä pitäs käydä verta antamassa ja pissanäyte viemässä. Ultraan odotellaan aikaa, mutta varasi jo sitä seuraavan ajan ja lääkäriajankin valmiiksi :)

Täälläkin nlassa aamulla. Verikokeisiin reilu viikon päästä käytävä ja nyt odotetaa ultra-aikaa postissa. :)
Mekin saatii seuraava nla-aika, mutta lääkärille ei vielä näkynyt aikoja niin se varataan sitten myöhemmin.

Neuvola ohi ja sydänäänet löytyi! Ihanaa!:) nyt vaan aikaa ultraan varaamaan pikaisesti koska neuvolan täti epäili että raskaus saattaa olla kuukauden oletettua pidemmällä.. Hän ei ole kuulema omalla laitteellaan saanut koskaan ääniä kuuluviin ennen viikkoja 12 ja mulla oli tänään 8+6. Jännittävää!

Huh ku ei oo tännekään ehtiny varmaa viikkoon ku mummoloitu nii paljo :grin
Eilen eka nla, viikkoja 8+4. Sielä se pikkuinen köllötteli ja hyvin kuulu sydänäänetkin ku ultrattiin :Heartred
29.8 olis seulonta aika ja sitä ennen vielä verikokeet. Tuossa joku oli laittanu että pitää pissanäytekki viiä ja tuli mieleen et esikoisesta taisin itekki viiä mutta nyt ei ollu mitään puhetta siitä:wideyed: mites muut?

Sitte olis 7.9 seuraava nla ja samalla lääkäri. :happy:

Mä sain nyt sen pissapurkin mukaa kera kahdenputkilon mikä pitää toimittaa labraa. Kannattaa kysyä terkalta jos on vaa unohtanu antaa?
Mun on kaikissa raskauksissa pitänyt se toimittaa labraa, kun siitä tutkitaa piilevää tulehdusta tms.

Se pissinäyte on klamydiaa varten ja täälläkin se otetaan veriseulojen kanssa. :)

Takaisin