Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on tahan asti ollut kaksi katilon tapaamista. Sisaanotto oli joskus 7.-8. vkolla ja silloin ultrattiin ja varmistettiin raskaus. Siita seuraava kaynti oli 14. vkolla ja katsottiin vain verenpaine ja sydanaanet ja juteltiin. Seuraava kaynti on 18. vkolla ja sit rakenneultra.
Taalla Alankomaissa ei kauheasti ultrailua harrasteta. Muutenkaan taalla on paljon luonnonmukaisempi suhtautuminen kaikkeen terveyteen liittyvaan. Jos Suomessa terkkareilta sai aikoinaan aina Mobilatia ja elmukelmua, niin taalla laakareilta saa nenasuihkeen (merisuolaa), sarkylaakkeen ja sitten kotiin lepaamaan ja juomaan teeta. :) Sama linja jatkuu raskauden suhteen, se ei ole sairaus niin sita ei tarvitse hoitaa - ellei ole komplikaatioita. Aluksi tama tuntui tosi oudolta, mutta nyt olen niin tottunut tahan jarjestelmaan, etten edes odota muuta, ja Suomessa olen ihan hukassa. :)
.Viimeks ku kävin neuvolassa niin minun paino oli tippunu yhteensä 2,6kiloa..varmaan johtuu siitä ku karkin syönti loppunu ko siitä tulee niin hirveä pahaolo ja närästys..mutta sielä sanottiin ettei kovin enää sais paino pudota vaikka sitä kyllä on mistä lähteä :D