Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiesus teitä naiset mutta anskummää veikkaa ootte noin 25v elämänne kunnossa olevia. Mä en oo kuunaan niin nopee raskautunut lie ku imettäny tjsp. Kroppa on näemmä luonnollisesti säännöstellyt mun raskautumiset kun ikäerot on 2-3v luokkaa
Täällähän on ollu keskustelua :)
Mulla oli esikoinen 9 kk ku aloin odottamaan toista. . ikäero heillä siis tasan 1.5 v. Nyt tarkoituksella pitempi väli. Ihanaa että ovat kasvaneet niin tiiviisti yhdessä, mut on tää ollu myös rankkaa. Mutta en kadu, se meni niin ku piti mennä ja noi on ku kaksoset Oikeastaan ku nuorempi täytti sen 3 nii alkoi helpottamaan. Mutta jokaine tekee niin kui parhaaksi näkee ja ainahan asiat ei mene niin kuin suunnittelee. Makuasioita, samoin kuin missä iässä niitä lapsia tekee/saa. Itse olin 25 ku sain esikoisen ja se oli mulle passeli ikä aloittaa tää perhe
Tosi inhottavaa, jos joutuu muille selittelemään montako lasta ja isää, eihän se muille kuulu!
Teillä muilla on jo aika kivasti viikkoja ja kohta nt ultra lähestyy! Me tullaan perästä...
Mä mummoutin äitini 39 veenä,se oli tosi kiukkuna siitä... Ja oon ite leikisti kiukkuinen kun en oo mummo,mutta lapsiani katsoessa,rakasta esikkoo ja toista, on hyvä että ymmärtävät oottaa . Kävin just katsoo mun ysinelkkuu,ajoin turkuun ja näin hänet vaan duunissa. Ne varmaan pitää mua entistä pölhömpänä kun saavat kuulla. Nytkin ne joskus sanoo että arvaa onko kiva sanoo että on 7 sisarusta :D niin ja juu äiti ei oo uskovainenOon vielä hetken 21 :D Ei se ikää katso, eikä todellakaan ole ennenkuulumatonta sekään, että äiti ja tytär odottaisi vauvaa samaan aikaan, mun mielelestä jotenkin jopa tosi ihana ajatus :D Mä mummoutin oman äitini jo nelikymppisenä, mutta meidän suvussa alotetaankin sikiäminen aikasin