Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai kauheeta, ite en kyl pystyis :D Onneks ei meillä tarvii. En vaan ymmärrä, että miks ku normaalisti niitä mitä siitä pissistä seurataan niin ei erity virtsaan. Mun järjellä jos sinne erittyy vaikka protskuja ja niin näkyy pienemmälläkin pidättämisellä.
Mä usein joudun käymään ennen neuvolaan menoo vielä siinä aulassa pissilla ja sit ku kysytään tyyliin viiden minuutin päästä voinko antaa näytteen, niin pystyn. Tuleeki sitte muki tolkulla (toki mulkulla) :D :D Anteeks oli pakko toi käännös tehdä tuohon, valitettavasti harrastan tuota aika usein. :D :D
Tupla wou!!!!!!!Ja ajna juu on, voi kauhee.. :D
Meilläkin on täysimetyksellä poika ollut alusta alkaen ja jatkuu vielä soseitten ohella.
Tästä huolimatta meille suotiin toinen lapsi ja olen onnellinen pienestä ikäerosta. ❤
Ja mä oon elämäni kunnossa oleva 19v, että kyllä jaksaa. :)
Mä menin 29 veenä toiselle kierrokselle avioonMeillä kans vauva kotona, tai no, 8kk tulee maanantaina :D Mä oon 29 ja mies 28..
Mulla kans avioero takana, siitä kuulee aina ja mua niin rasittaa aina selitellä tilannetta, kun kovin moni 29v ei vissiin ole jo toista kertaa naimisissa :D Hyvähän se on, että vähän lukua pitävät neuvolassa, että millaisiin perheisiin vauvoja syntymässä, mutta kyllä se välillä tuntuu, että silmätikuksi joutuu :/
Minkä ikäsenä ekan kerran? Mä olin 19 . Itseasiassa siis 19v eka avis .toka 29 veenä ja kolmnnlle kiekalle lähdin 38 veenä .ja viimenen. Jos tää tästä lopullisesti hajoo niin sit saa olla.Piti eka miettiä millon mentiin naimisiin :D Tokalle kierrokselle lähdin 27 v:na... Mä oon tän nykyisen mieheni tuntenut kauemmin kuin ekan aviomieheni :)