Neuvola

Kiesus teitä naiset mutta anskummää veikkaa ootte noin 25v elämänne kunnossa olevia. Mä en oo kuunaan niin nopee raskautunut lie ku imettäny tjsp. Kroppa on näemmä luonnollisesti säännöstellyt mun raskautumiset kun ikäerot on 2-3v luokkaa

No joo, 25v vielä ollaan :) Mutta kunto ei mikään paras perussairauden takia. Minkä vuoksi oonki myös ihmeissäni nopeasta raskautumisesta. Esikoista varten "valmistelin" kroppaa yli vuoden, ennenkuin alettiin lasta edes yrittään. Kierto oli persiillään, tai siis menkkoja ei ees tullut aluksi jne..

Joo Ajna oon 25 ja mies 27. Mutta me yritettiin esikoista 4 vuotta johon sisältyy neljä keskenmenoo. En todellakaan odottanu raskautuvani näin äkkiä esikoisen jälkeen. Odotin, että olis menny pidempään, joten oli aikamoinen ylläri tää raskaus. Ja tosin vieläkään ei olla selvillä vesillä.

Ai kauheeta, ite en kyl pystyis :D Onneks ei meillä tarvii. En vaan ymmärrä, että miks ku normaalisti niitä mitä siitä pissistä seurataan niin ei erity virtsaan. Mun järjellä jos sinne erittyy vaikka protskuja ja niin näkyy pienemmälläkin pidättämisellä.

Mä usein joudun käymään ennen neuvolaan menoo vielä siinä aulassa pissilla ja sit ku kysytään tyyliin viiden minuutin päästä voinko antaa näytteen, niin pystyn. Tuleeki sitte muki tolkulla (toki mulkulla) :D :D Anteeks oli pakko toi käännös tehdä tuohon, valitettavasti harrastan tuota aika usein. :D :D

No jep on kyllä tuskaa joskus, mutta oon uskollisesti noudattanut kun näin on ohjeistettu! :D nyt alkaa kyl ärsyttää jos turhaan pidätän xd

Ja ajna juu on, voi kauhee.. :D

Meilläkin on täysimetyksellä poika ollut alusta alkaen ja jatkuu vielä soseitten ohella. ;)

Tästä huolimatta meille suotiin toinen lapsi ja olen onnellinen pienestä ikäerosta. ❤

Ja mä oon elämäni kunnossa oleva 19v, että kyllä jaksaa. :)

Meillä kans vauva kotona, tai no, 8kk tulee maanantaina :D Mä oon 29 ja mies 28..

Mulla kans avioero takana, siitä kuulee aina ja mua niin rasittaa aina selitellä tilannetta, kun kovin moni 29v ei vissiin ole jo toista kertaa naimisissa :D Hyvähän se on, että vähän lukua pitävät neuvolassa, että millaisiin perheisiin vauvoja syntymässä, mutta kyllä se välillä tuntuu, että silmätikuksi joutuu :/

On teillä leipälapio kyl ihmeelliset ohjeet. Ei voi ku ihmetellä :D

Mitä se nauvolalle kuuluu jos vaikka onki ollu aiemmin naimisissa. Vai oliko sulla Warheart edellisestä liitosta lapsia? En millään muista.

Niinpä mintukka, mut mun mielestä näin oli muuallakim jossain :D

Ja ajna juu on, voi kauhee.. :D

Meilläkin on täysimetyksellä poika ollut alusta alkaen ja jatkuu vielä soseitten ohella. ;)

Tästä huolimatta meille suotiin toinen lapsi ja olen onnellinen pienestä ikäerosta. ❤

Ja mä oon elämäni kunnossa oleva 19v, että kyllä jaksaa. :)
Tupla wou!!!!!!!

Meillä kans vauva kotona, tai no, 8kk tulee maanantaina :D Mä oon 29 ja mies 28..

Mulla kans avioero takana, siitä kuulee aina ja mua niin rasittaa aina selitellä tilannetta, kun kovin moni 29v ei vissiin ole jo toista kertaa naimisissa :D Hyvähän se on, että vähän lukua pitävät neuvolassa, että millaisiin perheisiin vauvoja syntymässä, mutta kyllä se välillä tuntuu, että silmätikuksi joutuu :/
Mä menin 29 veenä toiselle kierrokselle avioon

Piti eka miettiä millon mentiin naimisiin :D Tokalle kierrokselle lähdin 27 v:na... Mä oon tän nykyisen mieheni tuntenut kauemmin kuin ekan aviomieheni :)

Piti eka miettiä millon mentiin naimisiin :D Tokalle kierrokselle lähdin 27 v:na... Mä oon tän nykyisen mieheni tuntenut kauemmin kuin ekan aviomieheni :)
Minkä ikäsenä ekan kerran? Mä olin 19 . Itseasiassa siis 19v eka avis .toka 29 veenä ja kolmnnlle kiekalle lähdin 38 veenä .ja viimenen. Jos tää tästä lopullisesti hajoo niin sit saa olla.

Ja kuten varmaan jokainen osaa laskee niin on 3 isän lapsia.sitäkin saa aina selittää

Musta se ei oo mitenkää häpeä. Meillä on pojilla eri isät, tosin nyt tulokas on samalle kun kuopus.
Aina elämä ei vaan mene niin kuin on suunnitellut. :)

Mä olin 21 ku ekaa kertaa naimisiin menin. On muuten tabu edelleen, että uskaltaa lähteä ja jatkaa elämäänsä, varsinkin jos nainen niin kehtaa tehdä! Mitä kukaan ulkopuolinen on tuomitsemaan, jos ei päivääkään sun elämääsi ole elänyt? Kai sä oot kuullut myös jutut, että pari lasta miehen kans ja sit ero, niin saa hyvät elarit? :D Mun eroamista tässä odotellaan ;D

Just sen rahan takia toki kannattaakin laittaa itsensä siihen tunnehelv***n jonk ero tekee vaikka ois kuin haluttu? Mulla on3 aikuista ekasts liitosta,ne asuu ny omillaan. 4 seuraavan kanssa. Kuopus on nykyisen knssa ja tää raskaus. On siin selittelyy. Oon havainnut että näiden elämänkoukuroiden takia jotkut katsoo kieroon. Kolmnnenn miehen kanssa ei ois enää sopinu lapsia saada..

Onpa muuten hassua Ajna, että olen samalla vuosituhannella syntynyt kuin toiseksi vanhin lapsesi :grin Tämähän todistaa vain sen, että äitiys ei todellakaan katso ikää! Hyvä homma, että meitä on täällä niin monta eri ikäluokkaa, vanhimmilta ja kokeneilta saa hyvät neuvot ja toistepäin, onhan tää kaikki vauvojen jutut ja käytännöt muuttuneet paljonkin muutamassa vuodessa. :)

Onpa kyllä kumma juttu, miten ihmiset kehtaa vatvoa toisten asioita. Eiköhän jokainen saa mennä just niin monta kertaa naimisiin kun tahtoo ja tehdä niitä lapsia just niin monelle ja monta kun itsestä hyvältä tuntuu. Aina pitäis muka olla ajattelemassa, että mitä muut miettii omista tekemisistään. Sitten kun itse olen ollut mieheni kanssa siitä asti, kun oltiin 15v. ja oltiin kaikessa toistemme ensimmäiset ja toivottavasti viimeiset. Koko ajan sai kuulla, miten tullaan vielä eroamaan ja haluamaan kokeilla muitakin ja nuorena mentiin naimisiin ja tehtiin lapsi. Sitten kun erottais, niin vatvottais sitä miten erottiin ja voi voi. Mihinkään olla ikinä tyytyväisiä.

Ei ole eroaminen ikinä helppoa! Mä kirosin tossa pitkään, että yhdenkään kakslahkeisen kanssa en enää ikänä ala heilastelemaan, mutta näin sitä naimisissa vaan ollaan... Kuluttavaa kaikin puolin, en ite kyllä jaksaisi enää ottaa sitä riskiä, että jos tästäkin ero tulisi, että seuraavakin suhde päättyisi eroon jne.. Ei nyt ihan enää neuvolaan liity tämä homma :D Voishan kaikenlaisille uusperhekuvioille tehdä ihan oman ketjunsa.

Takaisin