Mulla oli viime viikolla kela-neuvola (rv 22) ja siellä vasta kyseltiin halutaanko tunnustaa isyys neuvolan kautta. Itse tunnustus-neuvola taisi olla vasta lokakuussa jos en väärin muista, isyyden tunnustaminen oli mahdollista vasta 30 raskausviikon jälkeen.Oliko isyyden tunnustus jo nyt? Apua. Eli pitääkö miehen tulla mukaan ensi viikon neuvolaan?
Osaako joku sanoa pitääkö äitiysavustus ja äitiyspäiväraha hakea samaan aikaan, vai voiko tehdä eri aikaan? Laitoin yli viikko sitten äitiyspakkauksen tilaukseen, mutta mitään ei ole kuulunut hakemuksen käsittelystä.. äitiyspäivärahaa en vielä hakenut kun on työnantajan kanssa juttuja selvittämättä. Ei kai se voi vaikuttaa äitiyspakkauksen saamiseen? Vai olenko vaan liian malttamaton

. Olin kertonut että kärsin rajusta pahoinvoinnista ja syön vain sitä mitä pystyn pitää sisällä. Mihinköhän ihmeeseen tuo kolmen hedelmän suositus edes perustuu, riippuu varmaan aika paljon siitä mitä muuta päivässä syö
. Ja mitä ne kolme hedelmää ovat, kolme luumua vai kolme banaania vai ananasta tai melonia. No joo.
kävin kelan sivuilla katsomassa ja siellä ei ollut odottavia hakemuksia. Äitiyspakkauksen kohdalla luki päätös tjsp. Mutta sitä klikkaamalla ei tullut mitään lisätietoa. Luulisi kelan käsittelevän hakemuksen saapumisjärjestyksessä?