Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan huokaus ja helpotus! Nt-ultra käyty ja turvotusta oli 1,1mm, kaikki muutoinkin hyvin ja pikku tyyppi oli reilut 5cm pitkä :) Tänään on rv 11+6. Pakko oli käydä ostamassa ekoja vaatteita ja käydä kertomassa samalla parille läheiselle pikkuisesta. :)

onnea hyvistä nt-ultrakuulumisista nanouk mashaAllah :)

onnea myös mim:lle hyvist ultrakuulumisista :)

täällä jännätää nt-ltraa mut huomasinpa et kohtu on noussu jo ylöspäin :)

Onnea kaikille :) Täällä on ensimmäinen ultra huomenna.

Jolianna: Symppaan todella. Täällä on sama tilanne. Viimeiset 4 viikkoa olen oksentanut, ja nyt on mennyt parempaan suuntaan. Saa päivän oltua oksentamatta. aamu ja ilta on niitä hirveimpiä. Toivottavasti löydät edes jotain mikä pysyy edes joskus sisällä. Miula greippi ja metsämansikka -trippi mehu + makaroonilaatikko on aikavarmat :)

Eilen oli ultra ja olipa kiva nähdä että siellä hän on, vasta nyt uskon täysin itsekin :) Koko vastasi niin hyvin viikkoja, ettei LA muuttunut. Niskapoimu oli normaali, muistaakseni 0,81. Suostuin siihen Eddie- tutkimukseenkin nyt sitten, kun se tutkimushoitaja osasi niin hyvin kertoa, ettei tarvitse enempää sokerirasituksia kuin normaalistikaan tehtäis. Oli helppoa kun se sai otettua siinä heti samalla ne kaikki tarvittavat kromosomiseulanäytteet yms. kun otti sen pitkäaikaissokerinäytteen, ei tarvinnut mennä labraan jonottamaan.

Me oltiin tänään nt-ultrassa toteamassa että kaikki hyvin. Tyyppi oli nukkumassa, mutta pienellä tökkimisellä innostui jumppaamaan ja venyttelemään kovasti :grin LA on nyt virallisesti 28.11. Viikkoja 13+3. Mikäli vaan sallitte niin pysyisin täällä joulukuisten puolella kuitenkin, koska olen tänne kotiutunut. Mikäli tämä päättää syntyä joulukuun alussa, niin lapsella ois sama syntymäpäivä kun äitillään, tähtäämme siihen :thumleft

onnittelut I-P hyvist nt-ultrakuulumisista. tottakai sinä pysyt täällä mein seurana kysytki vielä :) mä huolestuisin jos en kuulis miten sulla menee ja sama pätee muihinki :)

• Tykkään
Reaktiot: I-P
onnea hyvistä ultrakuulumisista kukkakirsikka mashaAllah :) näit siis napanuoran siellä koska ulkoset sukupuolielimet ei näy vielä noilla viikoilla. :)

mimmulimammuli jännitän siis sua näköjää eka ja sit itteäni viel lisäks ku mulla on ens viikon perjantaina nt-ultra. iteki iha malttamaton jo.

Gatusa: Kiitos paljon :) Milloin sinä pääset ultraan?

Meillä oli se ensimmäinen ultra tänään. Niskaturvotusta 1mm, joka kuulemma oli normaali. Sillä oli siellä vattassa omat bileet pystyssä, ei meinannu pysyä paikallaan. Kätilö yritti saada möykkyä kääntymään että olisi niskan nähny ni ei käyny. Vasta siinä vaiheessa ku alettiin lopetella ni päätti, ok, tässä miun niska sit on. Sillä on miehen leuka....ja mie toivoin miun säkenöivää ulkonäköä + aivoja...ja miehen luonnetta kiitos :P Jalat ja kädet sillä vipelti ihan hirveesti. Huvittava otus :D Laskettu aika pysy samana ja se näytti nyt olevan 12+0, vaikka meillä laskut on 11+5. Noh, ehkä se on saanu syödäkseen meikäläisen oksentelusta huolimatta :D

onnittelut hyvistä nt-ultrakuulumisista mabness mashaAllah aivan ihanaa että pikkunen voi hyvin ja on aktiivinen, oiskoha tuleva urheilija :) mulla on 6.6 eli ens viikon perjantaina inshaAllah nt-ultra ja jännittää kyl aika paljon jo. mies vetää matalaliitoa mulle niin täysillä ku vaan voi ku mä yritän psyykata et kaikki on hyvin ja pikkunen sielläpotkii ja nyrkkeilee vaikken tunnekaaa vielä mitään. tää raskaus vaan tuntuu niin erilaiselt noihi aiempii keskenmenneisii verrattuna että oon toiveikas. saapi nähä minkänäkönen tämä mixaus on ku minä oon suomalainen ja isä on arabi luonteelta toivon tulevan minuun.

mitenköhä tän yhteistyökyky on ultras ku esikko päätti aina ku piti mitata pää perä mitta että mitatkaa sit perä eikä meinannu sitä takamusta siitä ultrauslaitteen eestä siirtää mihinkää et ois saanu mitattua pituutta. lopulta kyllä sit oli et ok no käännytää sit ja mitatkaa. joka ultras oli sama juttu takamusta etee heti.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Gatusa, toivottavasti teillä menee ultrassa kaikki hyvin - tuntuu vähän oudoilta käytännöiltä sielä tuo toiminta :o Miten olet sopeutunut sinne?

Itsekin jännäilen ultraa, siihen on vielä hurjat pari viikkoa, 10.6. Puuh. Tahtois vaan nähdä pikkukaverin jo uudestaan - kai tähän alkaa pikkuhiljaa tottua... :happy119

kiitos bumble bee toivotaan parasta. iha ok oon sopeutunu ja koska osaan vaatia oikeuksiani niin ei ol sillai ongelmia niin paljoa mitä terveydenhuoltoon tulee. ja mulle terveyskeskukses sattun hyvät lääkärit jotka on ottan asiat vakavasti. synnytys on kuitenki asia jonka joudun varmaa turvallisuussyistä hoitaan pääkaupungis eli taktisest mennää miehen tädin luo kylään lasketun ajan aikoihin inshaAllah. tiedän miltä toi odotus tuntuu, itellä oli viimeks rv 6+4 ultra ja sit sain kuulla että on hematooma kohdus eikä mitää väliseurantaa ole vaan seuraava on rv 11+4 eli 6.6, kyllä tekis mieli painua jo tän viikon perjantaina lääkärille mut se käski vast ens kuussa meneen sinne ni en viitti suututtaa sitä. tän takia sanotaa odottavan aika on pitkä.

Huh, kuulostaa kyllä aika rankalta. Mut hyvä että osaat pitää oikeuksistas kiinni, se on tärkeetä. Kun pelkästään suomessakin tuntuu toisinaan jäävän "virallisten tahojen" jalkoihin... Toivon teille kaikkea hyvää, ja voimia odottamiseen - nopeasti tämä aika on kuitenkin kulunut
a060.gif

Takaisin