Neuvola & ultrakäynnit

kiitos :) kyllä se on aika pitkä aika odottaa sinne np ultraan asti, jos ei käy siinä välissä ollenkaan,
vaatii kyllä hermoja ja kärsivällisyyttä, mulla olis kyllä loppunu kesken :D

Ihana kuulla, että matkassa on näkynyt pikkuisia :)

Varasin varhaisultran joulukuun alkuun, jolloin viikkoja on 7+6. Aiemmassa ei vielä näkynyt mitään ja jännittää näkyykö parin viikon päästä.

Hei, ittellä on viikkoja 7+1 ja ultra olis vasta ens viikolla tiistaina. Vähä jännittää vaikka pitäs olla uha "läpi huuto" juttu kun on toinen lapsi. Mutta ensimmäisen kanssa en ollu tietonen mikä on esim. tuulimuna taikka mitä tarkottaa kohdun ulkopuolinne raskaus. Niitä sitte itte koitannut selvitellä ja samalla kun niitä lukee niin tulee mieleen kaiken näköstä, kuten voiko itsellä olla niin ja muuta sellasta.. mutta toivon mukaan kaikki olis iha sillaikun kuuluuki ja sydän sykkii siellä. Ja tosiaan jos kaikki menee hyvin niin laskettu aika olis Heinäkuussa.

En tiennyt mihkä osioon mun tätä kuuluis alkaa kirjottaan mut ehkä joku tän täältä lukee..

Onko kellään muulla tunnetta että on saanut tyhjän arvan tai sit kaikki ei muuten vaa tunnu siltä että on kaikki hyvin?

Mitään kipuja tai vuotoja ei oo siis ollu mutta on olo että oon yksin tässä kehossa..

En tiedä lohduttaako Maiskukkaa yhtään, mutta eiköhän kaikki pelkää sitä, että lupaava alku kuihtuu pois. Minä olen kehittänyt neuroottisen tavan testata hormonipitoisuudet (raskaustestit sai halvalla kiinasta, ohjeteksteistä en ymmärrä merkkiäkään, mutta halvalla sain ku jaksoi odottaa ylipitkän toimitusajan) joka aamupissasta, jotta näkisin viivan vahvistuvan hormonimäärien kasvaessa päivittäin. Ihan vain siksi että tietäisin elämän kasvavan sisälläni.

Toivottavasti Maiskukka huolesi on turha ja tulija ilmoittelee pian itsestään.

Onko muut käyneet naistenklinikalla varhaisultrassa? Onko ollut ihan normi polimaksu siitä?

Meillä eka neuvola 30.11. Ultrassa ollaan juostu nyt 4(?) kertaa. Hieman hermoja riistävää joka kerta. Seuraava ultra puolentoista viikon päästä, jossa seurataan kasvaako alkio niinkuin kuuluu.

Takana tosiaan hermoja raastava kuukausi. Ensin luultiin keskenmenoksi, seuraavalla viikolla kontrollissa todetaankin kaksosraskaus, jossa toinen kesken ja hieman pieni alkio, mutta sydämensyke, seuraavassa kontrollissa kasvanut hyvin vähän jonka seurauksena sain hepulin ja käytiin sitten yksityisellä, jossa saatiin useammalla mittauksella onneksi hieman enemmän kasvua ja nyt seuraava kontrolli puolentoistaviikon päästä, jossa katsotaan sitä kasvua vielä..

Ja voin kertoa, ei oo herkkua juosta ultrassa kokoajan, kun kokoajan on pelko siitä, että toisellekin käy huonosti..

Koalatiara voimia <3 on teillä ollut kyllä rankat viikot takana :( toivon todella puolestasi että kaikki olisi kuitenkin hyvin <3

RiiaBa mä en oo käynyt varhaisultrassa nkl:llä mutta molemmat sikiöseulonta-ultrat siellä tehty esikoisen kanssa ja ihme kyllä niistä ei tullut mitään maksua, edes poliklinikkakäynti-maksua.. Mut sopi mulle :D

Voimia koalatiaralle, toivotaan että siellä pieni lähtisi kasvamaan hyvin <3 Me kävimme juuri varhaisultrassa yksityisellä, kaikki oli hyvin ja vahva syke oli pienellä :) Mutta meillä myös todettiin että siellä on kaksoset joista toinen on menehtynyt viikolla 5.. Harmi, mutta onneksi toinen voi siellä hyvin. Viikkoja nyt 6+5.

Malina,ei ole kuitenkaan lähtenyt vuotamaan pois toinen? Meillä tosiaan vieläkin pienen pientä vuotoa joka pitää kyllä hyvin varpaillaan..

Tänään käyty neuvolassa. Jutustelua ja mittauksia lähinnä, mutta yllätykseksi pääsi moikkaamaan kyytiläistä (: nt-ultra saadaan tod näk jouluviikolle

Malina,ei ole kuitenkaan lähtenyt vuotamaan pois toinen? Meillä tosiaan vieläkin pienen pientä vuotoa joka pitää kyllä hyvin varpaillaan..

Ei ole vuotanut ollenkaan, neuvolasta sanoi että ei varmaan vuoda ollenkaan vaan jotenkin sulautuu vain aineenvaihduntaan tai jotenkin näin? En oikein muista..

Nyt ois mullakin varattu ensimmäinen neuvola aika 22.12...kauheen pitkä aika vielä :(

Ultrakäyntiä tossa varailin ja 10.12 ois ultra..
Saa sit hiukan selvyyttä viikoista ja näkee onko masussa todella se asukki :)

Täällä oli eka neuvola tänään :) vanhan kertausta ja vähän uuttakin ! Nyt jännäillään koska tulee eka UÄ aika kotiin. Eikä mene siis varhais uä ja rakenne uä maksua HUS sairaaloissa ainakaan eli ei naikkarillakaan :)

Onneksi neuvola oli tänään eikä eilen, koska en olisi oksentelulta selvinnyt aamupäivällä mihinkään :( huomenna ylimääräinen nla lääkäri pahoinvoinnin takia

Tänään 2,5h päästä. Eka neuvola ja ultra. Mua oikeasti pelottaa! Jos tästä selvitään ja kaikki on ok niin kyllä iso kivi tippuu sydämmeltä.

Eniten pelottaa vaan että kaikki ei ois hyvin ja sen jälkiseuraukset.

KAMALA AAMU.. itkeskelly yksinään :D oonko oikeasti ainut ressiperse ennen ultraa. Missä se superpositiivinen minä on. Tulisitko takaisin.

Takaisin