Isketään nyt sitten tänne mun lääkärikäynti. Kävin näyttämässä jalkaani, kun vasen turposi tässä huomattavasti enemmän kuin oikea. Tänään kuitenkin molemmat ihan yhtä turvoksissa, silleen "normaalin tasasesti". Ei veritulppaepäilyjä. Jokunen viikko sitten tinttasin mettässä ja muistan jalan tärähtäneen, huonot kengät ja asfaltilla töksäyttely varmaan vaan pahentaneet. Nyt on kunnon lenkkarit ja jalka suht ok. Ei mitään vuodelepomääräystä.
Siinä sitä sitten otettiin pissanäyte ohimennen. Leukkarit 2+ ja protskut 1+. Ei mitään tuntemuksia tulehduksesta. Verenpaine ok, ei päänsärkyä, ei näköhäiriöitä. Diabetes ruokavaliolla mutta ei tarkemmassa seurannassa. Vauva liikkuu hyvinkin aktiivisesti pitkin päivää. Ruoka ei maistu hevosenhimolla (vaan ennemminkin silleen "normaalisti") ja vähän enemmän väsyttää, mutta aika paljon jaksan vielä kuitenkin. Kiikutin pissanäytteen labraan ja annoin samalla verinäytteen, soittelen tuloksia huomenna ja perjantaina.
Nyt 34+1. Rupesin jo miettimään, olenko vaan niin huono äiti tai en tajua tätä juttua, kun minkäänlaista paniikkia tämän myötä ei nouse. Vissiin raskausmyrkytys voidaan unohtaa näin vähillä oireilla, jos tulehdusta on niin lekuri laittaa antibiootit sitten. Ajattelen silleen, että vaikka lapsi tulis ulos huomenna, uskon, että hän selviää ihan hyvin. Täs on toki taustalla sekin, että olen käyny kolme kertaa ultrassa ja jokaisella kerralla lääkäri on sanonut, että "vois olla viikon pidemmällä". Kun sain lasketun ajan (4.11.) itselleni en voinut uskoa sitä, koska mielestäni olin ollu melkein kaks viikkoa kauemmin raskaana :) Olen ihan asennoitunut lokalapseen.
No, ens viikolla on torstaina neuvolalääkäri, katotaan nyt tuleeko tässä ennen sitä jotain erityistä uutista.