Neuvola / ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään kävin laajassa terveystarkastuksessa, joka kesti tosiaan sen 5min neuvolalääkärin kanssa ja 3min terkkarin kanssa. Yhtä tyhjän kanssa oli. Sain kuitenkin pyytämättä reseptin närästyslääkkeeseen, kun kysyttiin, että miten voin. 7.7 onkin rakenneultra. Toivottavasti pikkuinen paljastaa sukupuolensa. Ollaan miehen kanssa eri oloisia sukupuolen suhteen ja lyöty leikkimielisesti vetoa ravintolaillallisesta :)

Maanantaina käyty ru, ja kaikki mitat vastas viikkoja. Lopussa kun kysyttiin sukupuolesta, niin sanoi vaan et taitaa olla tyttö, mut älkää ihmetelkö jos sieltä tuleeki poika :D istukka on kuulemma osittain kohdunsuun päällä, ja lääkäri vilautteli puheessa jo sektion mahdollisuutta. Onko kellään tietoa millä todennäköisyydellä istukka vois siirtyä pois tuolta nykyiseltä paikaltaan kohdun venyessä? Kauhutarinoista huolimatta se alatiesynnytys ois toivottavampaa :/

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app

Jännittää niin kovasti se perjantain RU!! Vieläkään ei kunnolla liikkeitä tunnu, joten aina on pieni pelko, että mitäs jos kaikki ei ookaan kunnossa. Onneks miun mies lähtee mukaan, niin ei tartte yksin mennä jännittään. Tekeekö ne sen muuten vaan mahan päältä?

Lilliputtis, onks sulle tehty jo RU. Oliko vaavi siellä aktiivisempi liikkuja vai pääsitkö sielläkin pomppimaan?

Rakenneultra takana ja "tyypillä" kaikki hyvin. Ei tuo kyllä mitään bileitä kodissaan pidellyt, tyytyi vaan oleskelemaan jalat ristissä. Istukka on edessä, joten ei ihmekkään ettei liikkeet ole tuntuneet niin voimakkaina eli sitä "kick in the ass"-potkua" odotellessa. :rolleyes:
"Tyyppi" kasvaa vauhdilla ja mittojen mukaan oltaisiin 21+1, mutta LA pysyy 6.11 ja viikot 20+4. Niin ja sitten se sukupuoli... kätilö oli ensin kovasti sitä mieltä, että kyllä tää on se toinen, kunnes tyyppi päätti sitten oikaista kätilön mielipiteen ja leväytti jalat auki hetkeksi... ei siitä ulokkeesta voi kuulemma erehtyä :grin. Mut pääasia, ett kaikki on hyvin pienellä tyypillä ja mukava olla. :)

Minulla kans istukka edessä joten siitä johtunee, ettei varmoja liikkeitä vielä tunnu.. Vaikkakin luulen niitä välillä tunteneeni :) Kaikki myös täällä ru:n mukaan normaalisti ja viikkojaan vastasi, painoarvio 320g ja poikaa odotellaan täälläkin ♡

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Lilliputtis, onks sulle tehty jo RU. Oliko vaavi siellä aktiivisempi liikkuja vai pääsitkö sielläkin pomppimaan?

On ja tyyppi sai erityismaininnan jalkojen heilutteluistaan... :D Oli ihan ok asennossa ja silleen, ei tarttenu käännellä ja väännellä. Nt-ultrassa oli siis aluksi niin epäsuotuisassa asennossa sen niskaturvotuksen mitan saamiseksi, siksi jouduin vähän kävelemään.

RU ei antanut täysin varmaa lupausta tytöstä, vaikka ulokkeita ei löytynytkään. Silti, kyllä tää 407 gramman pötikkä tuntuu aikamoiselta kun kaikilla muilla on niin pieniä :D

Aa ootki mua päivän edellä ^^ pääasis on et on kokoa hhehe ;)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Kuule Lauruska 20+6 tänään! Oon ekan kerran ollu ultrassa ihan alussa, koska tää ei ollu suunniteltu ja piti määrittää missä mennään. Silloin sanottiin viikoiksi 6+1 "vaikka voi olla pidemmälläkin". Nt-ultrassa myös todettiin että voi olla pidemmällä ja nyt rakenneultrassa viime viikolla, että paino tosiaan kertois et on viikon pidemmällä. Mut laskettu ei ole muuttunut.

Mä seuraan omia tuntemuksiani ja muistelen omia alun fiiliksiäni, niin lokakuun lapsena mä olen tätä ihan koko ajan pitänyt... Mutta mennään si näillä mitä lekurit sanoo! :D (Lällätän toden teolla jos tää oikeasti syntyy lokakuun puolella.)

Jouduin siirtämään ru aikaa koska mies ei töidensä takia pääse sovittuna aikana. Mä yritin kysellä voisko sitä aikaistaa kun se on nyt viikolla 21+0. No PYH siellä ollut aikoja ja se siirtyi eteenpäin ja on nyt vasta 21+4. Mutta se sanoi että sitä paremmin saadaan tutkittua mitä pidemmällä raskaus...
Eli ru vasta 11.7. No kyllähän sinne jaksaa odottaa mutta olis saanut olla aiemminkin :D Mulle ja miehelle on kuitenkin tärkeää että ollaan molemmat paikalla, eli odotellaan. Toivotaan että uutiset on hyviä. Ollaan nimittäin samana iltana lähdössä kihti Helsinkiä ja seuraavana aamuna lennetään Rodokselle! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liljankukka ollaan tulossa samalla lennolla Rodokselle la 12.7. aamulla :D Meillä on häämatka silloin ;) Hahaa!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihana lueskella tiedän rakenneultrakuulumisia ja varsinkin noita poika- ja tyttölupauksia. Tasan kaksi viikkoa omaan ru:hun. Toivotaan, että kaikki on hyvin :)

Takaisin