Neuvola / ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama täällä, pari viikkoa pitäisi jaksaa vielä odotella. Alkaa jo hieman jännittään. Mä oon tilannut sen tytön, mut epäilen sen olevan poika. Sittenpähän nähdään :D

Sent from my PadFone 2 using Vau Foorumi mobile app

Moikka! Päätin itsekkin liittyä keskusteluun. Aikaisemmin vain sivusta seuraillut. Ja meillä tosiaan kanssa on keskiviikkona ru ja hieman jo jännittää ja tuntuu ettei päivät millään kulu. Ehkä tyttöä toivoisin mutta luulen sen vahvasti olevan poika.

En jaksanut odottaa 10.7. asti jolloin kunnallinen ru, vaan varasin yksityiselle 1.7. :D ihan pähkähullua, mut meillä on häät 5.7., ja haluan sinne ultraan ennen sitä! Ja sukupuolikin olisi kiva tietää (tai saada arvio), mutta ainakin meillä korostetaan ettei kunnallinen ru selvitä sitä. Voi sitä varmasti silti kysyä.. Mutta meillä nt-ultra oli ihan hirveä pettymys (kesti 2 min) niin en halua taas pettyä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiva, mies ei pääsekään töistä irti siks aikaa että tulis rakenneultraan keskiviikkona klo 9.00. Ei onnistu sitten niin millään, kun onkin poikkeuksellisesti yksin vastuussa hommistaan eikä voi irrottautua. No, harmittaa ehkä miehen puolesta kaikista eniten. No, huijui, sehän on jo ylihuomenna. Sitä ennen tässä onkin tänään taidenäyttelyn ripustus ja huomenna avajaiset. Huimaa! :)

Mä kävin neuvolassa, ja mikä helpotus olikaan nähdä, että paino oli noussut kahteen kuukauteen huimat 300 grammaa :)! Kohdun korkein kohta kaksi sormenleveyttä navan alapuolella, eli edellä keskiarvosta mennään (rv 16+2). Liikkuvainen vauveli ja sydänäänet 155 paikkeilla. Happy :)!

Minua kans pelottaa ihan älyttömästi se rakenneultra, tai lähinnä se, että ollaanhan siellä masussa hengissä.. Ekaa odotan joten liikkeiden tuntemisesta en ole satavarma, vaikka luulen niitä kyllä tuntevani jo! Rv 19+1 ja ru olis viikon päästä... Toki pelon voi luoda myös ed. keskenmeno, näin ainakin itse ajattelen, että siitä johtuisi, mutta jännittävää on kyllä ja odottavan aika tuntuu niin pitkältä!! Toki jos siellä jotain dramaattisia olisi tapahtunut niin luulisi oireilevan jollain lailla...

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Täällä myös kaikki hyvin, toinen imeskeli etusormeaan ja pyörittely varpaita pään päällä. :love7 kätilö totesi hänen olevan melkoinen akrobaatti ja naureskeli sormi suussa pyörivälle nökköselle :grin ei ois malttanu antaa mittailla ja selvästi hänen pesänsä tökkiminen ärsytti, kun mahasta kimposi muutama napakka potku :grin sukupuolikin saatiin selville, mutta niin kun aikasemminkin jo puhuin, pidetään me se synnytykseen asti salassa :) ihanaa, kun toisella kaikki hyvin :Heartred laskettuaika pysyi ennallaan, koko vastasi 3 pvää pienempää joten ei siis lähdetty muuttamaan.

Rakenneultra takana ja kaikki hyvin :love7 Pikkunen on nyt painoltaan n.360g ja kaikki näyttää siltä kuin pitääkin. Tomerasti potki kohdun seinämään sekä kädet kasvojen edessä ja välillä maiskutteli suutaan. Sukupuolta emme halunneet tietää, mukava pitää jännitys yllä loppuun saakka :wink sukupuolen suhteen... Olo on kyllä ollut hyvä ja olen ollut luottavaisella mielellä, että kaikki on hyvin mutta nyt on kyllä mahtava fiilis:happy093

helmi79, tosi kiva juttu että kaikki oli hyvin! Ihana että osaatte/maltatte olla kärsivällisiä sukupuolen suhteen :) itse en pystyis samaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään neuvolakäynti pitkästä aikaa. Kaikki hyvin. Oli ihanaa päästä kuuntelemaan pikkuisen taimen sydänääniä. Laukka n. 150.
:love7

Mittasi hemoglobiinin kun valittelin väsymystä, mutta arvo oli aika hyvä 136. Pannaan allergian ja raskauden piikkiin tämä.

Rakenneultraa saakin odotella vielä kokonaiset 4 vkoa.

Takaisin