Lääkärineuvola oli tänään, ja voi pieru mikä lääkäri olikaan!
Ulkolainen nainen hän. Oon aika väsynyt ja loppu, ja toivoin omaa terkkariani alkuun - ei ollut paikalla. Sitten vielä tajusin joutuvani juurikin tälle lääkärille, joka tunnetaan (myös hlökoht kokemusta) töykeydestään.
Avauduin kuitenkin synnytyspelosta ja kokopelosta jne. Koska en ole laihimmasta päästä ja omaan näitä liikakiloja, hän sitten näki asiakseen muistuttaa minua asiasta kertomalla, että en ole mikään hoikka nainen ja vaikka olisin kuinka ollut esikoiseltakin herkkulakossa, niin jostakin olen kilonikin saanut ja vauvani kasvattanut isoksi.
Mm-m. Ihanko tosi?! Esikoiselta tuli 10kg, tässä raskaudessa puntari näytti nyt samaa tänään kuin mitä se näytti kuukausi sitten.
Olin aivan äärettömän lyöty ja väsynyt ja itkuinen tuon käynnin jälkeen. En tajua, miten kaikki menee nyt päin prinkkalaa. Haluaisin vain olla onnellinen ja nauttia, en joutua koko ajan miettimään mitä ja miten teen, koska nyt satun olemaan itse syypää koko tilanteeseen.
Oli hän kuitenkin sitä mieltä, että pelkopolille vaan ja kokoarvioon, ja jos ei muuta, niin sitten sektioon. Samaan hengenvetoon oli vaan pakko vielä pikkusen haukkua päälle.