Neuvola juttuja

Meillä on vähän auki että pääseekö mies mukaan ultriinkaan, saatika sitten synnytykseenkään :sad001 ei saada isommille lapsille hoitajaa :sad001
 
Meillä mies ehdottomasti tulee mukaan varhais ultraan.. 2 kertaa siellä olleena, ekalla kerralla mies oli mukana ja kuultiin, että tulee kaksoset ja toisella kerralla olin yksin ja sain kuulla että oli keskeytynyt keskenmeno..siinä ultraus pöydällä kun itkin yksin ja odottelin kun terkkari hakikin vielä lääkärin ultraamaan, en enäämistään hinnasta mene ilman miestä ultrattavaksi.
 
Sunshine84, varmasti kauhea kokemus... Minuakin pelottaa juuri tuon kaltainen tapahtuma ja sen takia haluaisin miehen ehdottomasti mukaan ultriin. Tunteiden jakaminen hyvässä ja pahassa on aina tarpeen. :)
 
Minäkin toivoisin miehen mukaan ultriin mutta koska mies aloitti opikelun 70km päässä ja koulupäivät saattaa olla pahimmillaan 16h niin ei puhettakaan että pääsis mukaan ultriin ellei tajua ennakkoon pyytää vapaata.
 
Niin tiedän tuon! Meen huomenna ekaan neuvolaan yksin mutta varhaisultraan sitten tulee kyllä. Mulla kauhea gynepelko eikä tosiaan asiaa auttanut yhtään kesällä np-ultrassa todettu tm. :sad001 nyt jännittää toi nla lähinnä siksi, että se ultran ajankohta vihdoin selviää.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Itse en ole vielä varannut neuvola kun aiemminkin eka käynti ollu suunnilleen rv8 ja nyt vasta menossa 4+4
 
Nii ja mies kyllä haluaa tulla mukaan neuvoloiden mutta työt estää mutta kuten aiemminkin niin ultriin ottaa töistä vapaata sekä myös lääkäri neuvoloiden kun niissäkin meillä joka kerta ultrataan
 
voi ärsyttävä tuo autocorrect tuos puhelimessa kun tuloo sitten kirjoitettua mitä sattuu :D
 
Ultrassa käyty pieni sydän sykki mutta näkyi jotain pientä vieressä ja tahtoi että 2vkon päähän uusi aika... Viikkoja ultra mukaan 7+6 :eek: mutta tarkastus parin vkon päähän :) helpottava tietää et kaikki oli kumminkin kunnossa ja nyt odotellaan et aika menisi eteenpäin :) ja kivuista sanoi että normaalia mutta ei pitäisi olla viellä kovin paljoa turvotuksen suositteli tuki vyötä tai napakka paitaa..

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Eikö se läääri sitten osannut sanoa että mitä se pieni mahdollisesti olisi voinut olla? kesken mennyt kaksonen? Hienoa että siellä sydän jumputti :Heartred
 
Ei osannut :/ siksi tahtoi nähdään uudestaan... Epäili kyllä että liittyisi asukkiin kun tuntui häviävän kun vaihtoi laitteen paikkaa...

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä meillä pääsee ensin neukkulääkärin tekemään ultraan tuossa rv 6-7, lääkäri haluaa ensin katsoa että kaikki on ok. Sen jälkeen varaillaan aikaa neuvolaan. Itse terkkarina muistelisin, että sydänääniä voidaan yrittää kuunnella rv 9 eteenpäin, mutta varmaa ei ole että kuuluu. Itselleni sain nyt alkuraskauden ultraan ajan 30.9, jännää. :) Noiden oli laskettava viikot tosiaan edellisten kuukautisten mukaan ja niiden mukaan olis 5+4, mää itse veikkaan että 3+4 - 4+4 on lähempänä totuutta kun kierrot olleet niin pitkiä ja ovulaatio on vissinä ollut myöhemmin. Ja CB digitaalinen näytti eilen että 1-2vkoa hedelmöityksestä. No, ultrassahan sen näkee. :)
 
Mä huolestuin, että onkohan neuvola-ajat täällä päin kortilla kun porukkaa on kuin pipoa, joten varasinpa minäkin nyt ajan. Sain vasta 7.10. (Rv 9)

Mutta jos vain nyt torstain alkuraskausultrassa on kaikki hyvin, niin jaksan odotella... Ultra jännittää nyt melkoisesti.
 
Minä varasin neuvolan tänään ja sain sen vasta rv9 o_O Eli 20.10.14
Varmaan täytyy itsekin miettiä varhaisultraa että tietää missä mennään.. :oops:
 
Mun mielestä toi olis tosi hyvä käytäntö, että ensin ultrataan ennen yhtään neuvola-aikaa.
Täällä on neuvola vko8 ja ensimmäinen ultra vko12. Ei tosiaan ollut kivaa viimeksi mennä sitten lopulta ultraan ja todeta ettei mitään tulekaan. Kun ois toisinpäin.
 
^ mulla just kävi noin tuon kkm:n kanssa....tosi turhauttavaa :sad001 Yritin nyt saada alkuraskauden ultraa neuvolasta mun historian vuoksi, mutta ei toivoakaan. Pakko mennä yksityiselle raskausviikolla 8, kun ei pää kestä....
 
Soittelin tänään neuvolaan, ja saatin eka neuvola aika 6.10 ja eka ultra seuraavana päivänä :)
 
Voi ärsytys! Terkka sanoi puhelimessa ihan selkeästi, että laitetaan neuvola-aika nyt pian, että pääsen sitten pian ar-ultraan selvittelemään viikkoja (se kun varataan meillä aina neuvolan kautta). No sitten kun hirveessä jännityksessä istahdin tuoliin niin se puhuikin vaan np-ultrasta ja sanoi, että sen ar-ultran olisi saanut vain jos ed. olisi ollut kohdun ulkoinen. Äh. Olinhan mä jo kertaalleen asennoitunut siihen yksityiselle menoon, mut silti tuli sellainen ärsytys. Meinasin kysyä et no mitä mä täällä nyt sit vielä mitään teen? :D Soittelen sitten yksityiselle sitä ultraa varmaan ensi viikolla, jotta varmasti sitten mahdollisesta alkiosta näkyisikin jotain.

Mulla ei meinaa tulla töistä mitään kun ajatukset on koko ajan navan alapuolella niin sanotusti. :sad001 Ihan karsea jännitys.
 
Takaisin
Top