Neuvola- ja ultrakuulumiset

Näitä kaksosuutisia tuntuu nyt tulevan kauheesti :)
Ite oon aina toivonu kaksosia, en tiedä miks mut oon vaan mut neljättä ja viimeistä kertaa näyttäs siltä et meille tulee vaan yksösiä :) kaksosia on mun äidin puolella esim. mun äidin äiti.
Ehkä tosin nyt ihan hyvä että tulee vaan yksi kun on jo kolme alle eskari-ikästä ennestään niin kyllä tätä tässä on ihan yllin kyllin kun yksi vauva tähän vielä saadaan :D

Uuh Hellu onnittelut!!!! :hello2 Jännittääkö kovasti jaksaminen ja pärjääminen itsekseen kahden pienen kanssa ym? Tekis mieli miljoona kysymystä esittää, kun ei meitä itsekseen odottavia tunnu kovin montaa olevan...

Onnittelut myös aiemmin kaksosuutisia ja muita hyviä uutisia saaneille!

Kiitos onnitteluista! Ei mua jännitä, tiedän pärjääväni ja mulla on hyvät tukiverkostot. Ja eihän sitä vielä tiedä saanko syliin asti yhtään vauvaa, kaikki on vielä mahdollista. Mutta onhan tää kuitenkin aikamoinen pommi, ei sitä voi kieltää :)

Kävimme eilen varhaisultrassa rv 7+4. Siellä oli hyvinvoiva pienokainen ja mittaa 1.32cm :Heartred Kuultiin sydänäänet ja mies kuvasi kännykällä tämän tapahtuman, kun lääkäri sitä ehdotti. Ihana lääkäri olikin.

Vuosi sitten sain keskenmenon rv 11 aikoihin, joten kyllä tämä tosi jännää on. En malta odottaa seuraavaa ultraa. Neuvolaa en ole edes vielä varannut, kun tämä on jo 4. alkuraskaus, joista 2 keskenmenoa ja 1 terve lapsi.

Oi Hellu<3, upealta kuulostaa, kaksoset, wau! Itsekin olisin halunnut kaksoset, mutta totta kai tämä yksikin (viimeinen oljenkorsi) on erittäin tervetullut, jos vaan jaksaa kasvaa tuolla täyteen aikaan. Ihan varmasti pärjäät, varsinkin kun tukijoukkojakin on. Toivottavasti sielläkin pysyvät matkassa!

Kävimme eilen varhaisultrassa rv 7+4. Siellä oli hyvinvoiva pienokainen ja mittaa 1.32cm :Heartred Kuultiin sydänäänet ja mies kuvasi kännykällä tämän tapahtuman, kun lääkäri sitä ehdotti. Ihana lääkäri olikin.

Vuosi sitten sain keskenmenon rv 11 aikoihin, joten kyllä tämä tosi jännää on. En malta odottaa seuraavaa ultraa. Neuvolaa en ole edes vielä varannut, kun tämä on jo 4. alkuraskaus, joista 2 keskenmenoa ja 1 terve lapsi.

Hienoa, että kaikki oli hyvin! :)

Mulla oli ultra, kun viikot oli 7+3, kokoa oli vain 0,88cm ja vastasi viikkoja 6+6, syke oli kuitenkin selkeä ja hyvä. Siksi täällä nyt olen niin malttamaton, kun pelkään edelleen, että ei tästä mitään tule. Joudun vielä monta viikkoa odottamaan seuraavaa ultraa, ja jos neuvolassa ei ole mahdollisuutta sydänäänien kuunteluun, niin sekin lisää epätietoisuutta entisestään :( Mutta ei auta kuin odottaa.

Hurjaa Hellu! Tuplasti onnea:dummy::dummy:

Onnea myös muille hyvistä ultrakuulumisista. Kaarille tsemppiä piinaavaan odotteluun..toibottavasti kaikki on kunnossa ja piinalliset viikot sujuu nopsaa :)

Hellu, Onnittelut kaksosista, ihania uutisia! ♡ Vaikka varmasti hieman shokki onkin, mutta kiva kuulla että teillä tukiverkosto kunnossa. On varmasti myös paljon asennekysymys. :)

Kaarille suuren suuret tsempit piinaviikoille! Toivotaan että pysyy matkassa mukana. :happy:

Mulla on ultra huomenna ja jännittää aivan hirveästi. Suoraan sanottuna pelottaa. :sad001
Aika on vasta iltapäivällä joten en edes pääse piinasta pian. Anoppi on mukana vahtimassa esikoista, pelkään että jos saan huonoja uutisia ja romahdan eikä oo miestä lähellä.. Eipä auta etukäteen murehtia, otetaan nyt vastaan mitä tulee.

Wau, onnea kaksosuutisista!! ❤

Mä oon kans aina haaveillut kaksosista, mutta tällä hetkellä näyttäis yksi masussa olevan, ja se toki riittää enemmän kuin hyvin. :)

Mulla oli tänään eka neuvola, käytiin lippuslappusia läpi, otettiin paino, verenpaine ja hemoglobiini. Mulla on maailman ihanin terkkari, kiva käydä taas tuolla äitiysneuvolassa :) seuraava neuvola meni huhtikuun alkuun, lisään päivän tänne kun muistan.. ja nt-ultra-aika tulee sitten postissa. Sitä odotellessa!

Neuvola:
6.3. Niiinu
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
7.3. Sonic2017
7.3. Minniliini
8.3. Fifu
8.3. Kaari
9.3. Susqi
10.3 tiiamariia
10.3. kullerva
13.3. situde
15.3. DreamsComeTrue&lt;3
17.3. Hellu&lt;3
17.3. Mamsku
17.3. Aneska
20.3. Agnés
20.3. vipe
21.3. Noonu
22.3. Sinso
23.3. Kristaa
23.3. Barbieq
24.3. Idddau
6.4. Tania
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
2.3 vipe
7.3. Minniliini
9.3. Barbieq
10.3. tiiamariia
10.3. kullerva
16.3. stiude

Nt-ultrat:
21.3. Elma Auroora
23.3. Sanmarie
23.3. Moondance
24.3. Tania
27.3. kullerva
28.3. Susqi
31.3. Niiinu

Rakenneultrat:
16.5. Tania

Neuvolalääkäri:
2.3. Miitu + ultra
10.3. tiuhtimus + ultra
12.4. Elma Auroora

Mulle merkattiin neuvolakorttiin tänään laskettuaika 18.10, mutta lääkäri sanoi että jos kaksosraskaus jatkuu loppuun asti, tulen synnyttämään mahdollisesti useita viikkoja aikaisemmin. Jätän silti tuon 17.10 lasketun aikani tuonne, koska ei tässä vielä tiedä mitä tulee tapahtumaan.

Varasin hetken mielijohteesta varhaisultran, jossa eilen miehen kanssa käytiin. Itsellä oli kova pelko että on tuulimuna tai keskenmeno, kun lähipiirissä ollut huonoa tuuria lähiaikoina. Luojan kiitos näyttöön ilmestyi heti selvästi alkio jonka sydän löi vahvasti. Omien ja neuvolan laskujen mukaan olis eilen ollut rv 7+4 mutta koon puolesta oli päivä enemmän eli 7+5. :) nyt on helpottunut ja onnellinen olo! Jos teitä yhtään epäilyttää onko kaikki ok suosittelen ehdottomasti varhaisultrassa käyntiä, on rahan arvoista!!
Onnea kaikille ketkä ovat saaneet hyviä uutisia! :')

Paljon onnea Hellulle kaksosuutisista! :) ja myös muille hyviä uutisia saaneille! Mun pitää sitä ekaa aikaa vielä melkein kolme viikkoa odotella... Olisi edes sellanen raskaanaoleva olo, niin ei tarttis olla koko ajan sydän syrjällään...

Mä oon kans aina salaa toivonut kaksosia. Oma äitini on kaksonen. Tuskinpa nyt ainakaan on tulossa, luulis että olis ees vähän pahoinvointia siinä tapauksessa.

Mä en kaksosia toivonut. Taisinpa jossain viestissä täällä mainitakin, etten missään nimessä haluaisi riskiraskautta. Mutta nyt kun tätä asiaa on hetken aikaa kerennyt sulattelemaan, niin onhan tämä harvinainen ja ihana asia. Toivoisin kovasti, että sikiöillä olisi omat erilliset istukat, mutta pahoin pelkään että heillä on yksi yhteinen (riskialttiimpi raskaus). Nyt alkaa kova tutustuminen ihan uuteen asiaan, koska minulla ei ole mitään tietoa kaksosraskauksista. Ihan uusi asia.
Mutta se täytyy sanoa, että nämä oireet on ihan omaa luokkaansa ja oikeasti todella raskaat kestää. Juuri otin kaksi panadolia rajuun migreenikohtaukseen ja arvon, lähdenkö taas oksentamaan- eli hintaa tästä on maksettava :depressed::Heartpink:Heartblue

Hellu onnee kaksosista ja muistan kun mainitsin miun kommentin jälkeen että et missään nimessä haluis kaksosia niin tässäpä tulos :) tsemii vointien kanssa hyvä tästä vielä tulee! :)

Itelläni tänään se ultra jossa katotaan mitä sille toiselle kuuluu ku viimeksi vaan toisella oli syke 6+1 ultran mukaan 6+0. Jännittää vaan ihan pirusti että jos siellä ei olekaan elämää tosin vuoto on nyt ollut paljon niukempaa ku välillä.

Oih kaksoset :Heartred Mikähän siinä on, että niin monet niitä salaa vähän toivoo, myönnän itsekin kuuluvani tähän porukkaan :joyful:

Takaisin