Neuvola- ja ultrakuulumiset

Elma Auroora

Vauhtiin päässyt keskustelija
Syysmammat 2017
Meillä on eka neuvola tänään varattu ja sen aika koittaa 23.2. Sitä ennen pohdittiin kylläkin että mentäiskö käymään varhaisultrassa, hyvin todennäköisesti näin kyllä käykin... Mutta laitetaan tännekin listaa pystyyn niin pysytään kärryillä koska voi odottaa kuulumisia :)

Neuvola:

23.2. Elma Auroora

Ultra:
 
En osaa lisää listaan, mutta mulla on siis neuvola huomenna 24.1. :)
 
Copypastella vaan :)

Neuvola:

24.1. Miitu
23.2. Elma Auroora

Ultra

Kuinka meni, Miitu?
 
Hyvin meni, perus höpötystähän siellä oli! En tullut siis LA suhteen viisaammaksi, mutta ultran sain 31.1 eli ensi viikon tiistaille, jossa tarkitstetaan sitten ne raskausviikot. :)
 
Minä saan sen neuvolan soitettua vasta ens tiistaina kun saan uudet työvuorot!
Mutta varhaisultra on 17.2 :)
 
Mulla eka neuvola 20.2 :) Oon sujuvasti unohtanut miten nää hommat menee vaikka tää on nyt kolmas lapsi :D kaikenmaailman kieltolistoja odotellessa :D
 
Mä soittelen vasta rv6 varhaisultran toiveissa, eipä ne muutenkaan ekaa aikaa antais ennen rv 7-8 joten eipä oo kiire senkään takia.
Nyt rv 4+4
 
Neuvola:

24.1. Miitu
1.2. Sanmarie
20.2 Moondance
23.2. Elma Auroora

Ultra:

Pistin aikajärjestykseen :) Täällä on ar-ultra harkinnassa edelleen... Päätöstä ei vaan osata tehdä :D
 
Neuvola:

24.1. Miitu
1.2. Sanmarie
20.2 Moondance
23.2. Elma Auroora

Ultra:

31.1. Miitu


Lisäsin oman ultrani tuohon! :) Jos ei siellä mitään vielä näy (mitä itse ajattelen) niin toivottavasti edes antavat sitten uuden ajan.

Elma Auroora, Kyllähän alkuraskauden ultra tuo sitä varmuutta! :)
 
Neuvola:

24.1. Miitu
1.2. Sanmarie
20.2 Moondance
23.2. Elma Auroora
28.2. LinneaBorealis

Ultra:

31.1. Miitu

Miten teillä osalla on jo helmikuun alussa neuvola, kuuluuko se ohjelmaan siellä päin jo noin varhain? Täällä päin ekan kerran mennään vasta viikon 8 tuntumassa.
 
Mulla on sen takia, kun ei ihan tiedetä millä viikoilla mennään. Neuvola käynnillä varataan myös lääkäri, jossa ultrataan. Sekä tarkastetaan kilpirauhas lääkityksen annostus.
 
Mulla on sen takia, kun ei ihan tiedetä millä viikoilla mennään. Neuvola käynnillä varataan myös lääkäri, jossa ultrataan. Sekä tarkastetaan kilpirauhas lääkityksen annostus.

Mulla siis myös kilpirauhanen ongelma, eli koko kilppari poistettu 07.. maanantaina olin labrassa ja arvot oli kunnossa, lupas nyt sitte sh selvitellä että missä vaiheessa ruvetaan annosta nostamaan ja miten usein labrat, kun sitähän tarvii enempi raskausaikana. :)
 
Mulla siis myös kilpirauhanen ongelma, eli koko kilppari poistettu 07.. maanantaina olin labrassa ja arvot oli kunnossa, lupas nyt sitte sh selvitellä että missä vaiheessa ruvetaan annosta nostamaan ja miten usein labrat, kun sitähän tarvii enempi raskausaikana. :)
Onko tietoa muuttuuko arvot paljonkin raskauden aikana? Tarvitko viime raskaudessa paljonkin lisäannostusta? Mä oon nyt ollut vajaan kuukauden ilman tyroa, kun katsotaan miten arvot käyttäytyy. Hassua, että olin tässä kierrossa ilman vitamiineja ja tyroa. Ja heti tärppäs. Liekö vaan sattumaa.
 
Kyllä mä muistelin että sitä jonkin verran piti nostaa, ja ite en laskenu sitä annosta raskauden jälkeen ja arvot pysyny siitä lähtien ihan hyvänä. Mulla just se hankala kun ei oo kilpparia enää ollenkaan ni pitää olla niin tarkkana ton määrän kanssa että ei pääse vajaatoiminalle.
 
No eiköhän se selviä lääkärissä sitten. Kyllä joo sinulla tärkeää olla arvot kohdallaan!
 
Neuvola:

24.1. Miitu
1.2. Sanmarie
20.2 Moondance
23.2. Elma Auroora
28.2. LinneaBorealis

Ultra:

31.1. Miitu
25.2. LinneaBorealis

Varasin minäkin sen ultra-ajan :happy: Löysin kohtuuhintaisen yksityisen klinikan, jossa kätilö tekee ultrauksen, niin ei ole niin kallis kuin lääkärin tekemä. Eiköhän se kätilökin osaa löytää sen sykkeen sieltä. Ja kaiken lisäksi siellä oli viikonloppuaikoja, eli mieskin pääsee mukaan :happy:
 
Takaisin
Top