Neuvola- ja ultrakuulumiset

Joo mulla kuopus 1v 5kk ja toivon toki et oon väärässä mut oon kyl aika varma et siit neuvolakäynnistä tulee katastrofi :D

Joo mulla kuopus 1v 5kk ja toivon toki et oon väärässä mut oon kyl aika varma et siit neuvolakäynnistä tulee katastrofi :D

Olin minäkin aivan varma, toisin kävi.
Toivotaan siis että näin myös teilläkin! :happy:

Ultrassa käyty. Eipä se oikeen mitää osannu sanoa. Jonku koepalan otti. Hcg oli noussu taas!!! Viimeks 1275 niin nyt 3200.
Ei näkyny raskautta. Ei kohdunulkopuolista.
Nyt tää keskussairaalas labrassa, otetaan hcg ja takas sit polille.
Ilmeisesti antaa kohduntyhjennyslääkkeet...
Ku ny joku selvyys tulis mikä täs on homman nimi... Hcg nousee, vuoto jatkuu...

Heikku, Onpas erikoinen tilanne :nailbiting: En tiedä edes mitä sanoa.. Meinaavatko nyt siis kuitenkin kaikesta huolimatta tyhjentää? Ovatko aivan varmoja ettei missään näkynyt mitään raskauteen viittavaa?? Hyvä tässä kyseenalaistaa lääkärien ammattitaito, mutta on vaan niin erikoisen kuuloinen tilanne..

Jäädään kuulolle, tsemppiä!

Heikku, Onpas erikoinen tilanne :nailbiting: En tiedä edes mitä sanoa.. Meinaavatko nyt siis kuitenkin kaikesta huolimatta tyhjentää? Ovatko aivan varmoja ettei missään näkynyt mitään raskauteen viittavaa?? Hyvä tässä kyseenalaistaa lääkärien ammattitaito, mutta on vaan niin erikoisen kuuloinen tilanne..

No sanos muuta... Antaisko tyhjennyslääkkeet jos hcg on noussut... Kauhia pelko kans et jos siellä kumminkin on jotain...

Ja sekin vielä kun ei kumminkaan ole todettu kohdussa raskautta, miksi pitäisi tyhjentää... Limakalvosta ei osannus sanoa et kuinka paksu on kun vuodan :O En tiä mitä v*ttua oikein on meneillään... Tunnin päästä ehkä viisaampi kun tulee labratulokset...

Labratulokset tuli. Oli hcg noussut keskiviikosta 80:llä. Laitettiin naistenosastolle lisätutkimuksiin. Siellä sit ultrattiin uudestaan ja kyllä se sieltä vasemmalta puolelta löysi kohdun ulkoisen raskauden. Nyt laitetaan meta-piikki(solun salpaaja) ja toivotaan että kaikki tulis pikku hiljaa itsestään pois. Jos näin ei käy, niin laittavat sitten laparoskopiaan.

Labratulokset tuli. Oli hcg noussut keskiviikosta 80:llä. Laitettiin naistenosastolle lisätutkimuksiin. Siellä sit ultrattiin uudestaan ja kyllä se sieltä vasemmalta puolelta löysi kohdun ulkoisen raskauden. Nyt laitetaan meta-piikki(solun salpaaja) ja toivotaan että kaikki tulis pikku hiljaa itsestään pois. Jos näin ei käy, niin laittavat sitten laparoskopiaan.

Mutta sain viimeinkin vastauksen tähän kaikkeen. Siinä mielessä helpottunut olo.

Heikku, hyvä että sait vihdoin asialle selvyyden, on varmasti ollut ihan kamalan raskasta tuskailla näin pitkä aika että onko raskaana vaiko ei. Ja onneksi tutkivat nyt huolella eivätkä lähettäneet vain kotiin. Voimia asian kanssa jaksamiseen! <3 toivotaan, että nappaa pian uudestaan!

Heikku, onneksi asia vihdoin selvisi, pitkään jouduit epätietoisuudessa olemaan.
Voimia ja tsemppiä <3

Hurjasti voimia Heikku!! Useempana päivänä oon miettiny miten on homma mahtanu edetä... Ikävä et tää opulta oli lopputulos, kun sitä kuitenkin toivois parasta..... Onneksi kuitenkin selvisi tuo kohdunulkoinen, ennen kuin ehti aiheuttaa pahempia vaurioita... Toivotaan et tyhjenee metalla eikä tarvi operoida! Jos vaan viitsit tänne vauva höpötysten keskelle tulla niin tulethan kertomaan kuulumisesi Hurjasti voimia vielä kerran!

Voimia Heikku ♡
Tosiaan epätietoituus oli varmasti paljon pahempaa kun nyt ainenkin tietää missä mennään. Toivotaan että sieltä kaikki tulisi itekseen pois. Rankka asia, mutta toivotaan että pian tärppää uudestaan! ♡

Hellu<3, Sen verran varhaisultrassa sanottiin, että dikoriaalinen kaksosuus on, eli ei-identtiset omilla istukoilla. Tämä ilmeisesti se turvallisempi vaihtoehto. Laskennallisesti olin sillon 8+2, toinen oli kooltaan 8+4 ja toinen 8+1. Kontrolleja tulee kuulemma tiuhempaan,mm.just kokoeron seuraamiseksi.
Mä ja me ollaan tosi innoissaan kaksosista <3 yritystä on taustalla pitkään ja meillä on tosi hyvä tukiverkosto takana, joten turvallisin mielin edetään. Välillä tietysti pelottaa ja kauhistuttaa, jos antaa niille ajatuksille vallan.. mutta niin kai olisi esikoisen kanssa yksöisraskaudessakin. [emoji5]

Neuvola:
6.3. Niiinu
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
7.3. Sonic2017
7.3. Minniliini
8.3. Fifu
8.3. Kaari
8.3. Pipsuli
9.3. Susqi