Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo mulla kuopus 1v 5kk ja toivon toki et oon väärässä mut oon kyl aika varma et siit neuvolakäynnistä tulee katastrofi :D

En tiedä edes mitä sanoa.. Meinaavatko nyt siis kuitenkin kaikesta huolimatta tyhjentää? Ovatko aivan varmoja ettei missään näkynyt mitään raskauteen viittavaa?? Hyvä tässä kyseenalaistaa lääkärien ammattitaito, mutta on vaan niin erikoisen kuuloinen tilanne..Heikku, Onpas erikoinen tilanneEn tiedä edes mitä sanoa.. Meinaavatko nyt siis kuitenkin kaikesta huolimatta tyhjentää? Ovatko aivan varmoja ettei missään näkynyt mitään raskauteen viittavaa?? Hyvä tässä kyseenalaistaa lääkärien ammattitaito, mutta on vaan niin erikoisen kuuloinen tilanne..
Jäädään kuulolle, tsemppiä!
Heikku, Onpas erikoinen tilanneEn tiedä edes mitä sanoa.. Meinaavatko nyt siis kuitenkin kaikesta huolimatta tyhjentää? Ovatko aivan varmoja ettei missään näkynyt mitään raskauteen viittavaa?? Hyvä tässä kyseenalaistaa lääkärien ammattitaito, mutta on vaan niin erikoisen kuuloinen tilanne..
Jäädään kuulolle, tsemppiä!
Labratulokset tuli. Oli hcg noussut keskiviikosta 80:llä. Laitettiin naistenosastolle lisätutkimuksiin. Siellä sit ultrattiin uudestaan ja kyllä se sieltä vasemmalta puolelta löysi kohdun ulkoisen raskauden. Nyt laitetaan meta-piikki(solun salpaaja) ja toivotaan että kaikki tulis pikku hiljaa itsestään pois. Jos näin ei käy, niin laittavat sitten laparoskopiaan.