mommyme
Vauhtiin päässyt keskustelija
Näitä kaksosuutisia tuntuu nyt tulevan kauheesti :)
Ite oon aina toivonu kaksosia, en tiedä miks mut oon vaan mut neljättä ja viimeistä kertaa näyttäs siltä et meille tulee vaan yksösiä :) kaksosia on mun äidin puolella esim. mun äidin äiti.
Ehkä tosin nyt ihan hyvä että tulee vaan yksi kun on jo kolme alle eskari-ikästä ennestään niin kyllä tätä tässä on ihan yllin kyllin kun yksi vauva tähän vielä saadaan :D
Ite oon aina toivonu kaksosia, en tiedä miks mut oon vaan mut neljättä ja viimeistä kertaa näyttäs siltä et meille tulee vaan yksösiä :) kaksosia on mun äidin puolella esim. mun äidin äiti.
Ehkä tosin nyt ihan hyvä että tulee vaan yksi kun on jo kolme alle eskari-ikästä ennestään niin kyllä tätä tässä on ihan yllin kyllin kun yksi vauva tähän vielä saadaan :D
Jännittääkö kovasti jaksaminen ja pärjääminen itsekseen kahden pienen kanssa ym? Tekis mieli miljoona kysymystä esittää, kun ei meitä itsekseen odottavia tunnu kovin montaa olevan...
Kuultiin sydänäänet ja mies kuvasi kännykällä tämän tapahtuman, kun lääkäri sitä ehdotti. Ihana lääkäri olikin.