Neuvola- ja ultrakuulumiset

Hellulle onnea kaksosista! ja toivotaan että olo paranee! <3

Mulla oli eilen eka neuvola ja sattui kans ihana neuvola täti :) Oli oikein kiva jutella ja sai paljon kans lippulappuja mukaan.

Lähete on ultraan laitettu, että nyt odotellaan postia että sinne pääsee! Ei malttas odottaa millään!
Ensi viikolla sitten labraan verikokeisiin sun muuta.

Joudun myös varaamaan sokerirasitus kokeen kahteen kertaan, kun suvussa sokeritautia. Oletteko koskaan käyneet? millainen se on? kuullut vaan juttuja , että aika kaamee. :/

Tääl muuten turvottelee ja on huonoa oloa joka päivä vähän väliä. Parit sali kerrat joutunut jättään välistä kun tuntuu että ei vaan jaksa ja on niin paha olo. Eilen pääsin vesijuokseen ja väsytti mennä ihan sikana , mutta menin ja sit olikin ihan mahtava fiilis :)

Nukuin kyl sit taas illal kahden tunnin päikkärit kun veto oli pois :D

Minkäslaista oloa muilla?

Yksi 7+2 vastaava kaveri siellä oli :)
Vipe, nyt en ihan muista, oliko sulla varmasti alunperin kaksi kyytiläistä, vai epäiltiinkö sitä vaan? Ikävää jos toinen on hävinnyt :sorry: Onneksi kuitenkin löytyi se yksi pikkuinen sieltä!

Outo olo ollut tänään. Oksentamaan aloin taas heti aamusta mut sit hetken päästä olikin jo kauhee nälkä. Nälkää mulla ei oo ollu muina päivinä kun ollu huono olo ja kaikki ruoka on vaan ällöttäny.

Sokerirasituksesta itellä tosi huonoja kokemuksia. Ekassa odotuksessa kävin siinä kaks kertaa, tokassa raskaudessa en suostunut menemään. Kolmannessa vastoin tahtoani suostuin siihen kertaan ja taas huonot muistot.
Mulla ei oo mitää riskitekijöitä muuta kuin ylipainoa eikä mun sokereissa oo koskaa ollu mitään nii ton viime kerran jälkee päätin etten enää mene

Vipe, nyt en ihan muista, oliko sulla varmasti alunperin kaksi kyytiläistä, vai epäiltiinkö sitä vaan? Ikävää jos toinen on hävinnyt :sorry: Onneksi kuitenkin löytyi se yksi pikkuinen sieltä!

Mulle siirrettiin kaksi alkiota ivf hoidossa kyytiin. 6+1 kävin ultrassa niin löyti yhden sykkeen ja "jotain" ja tässä käynnissä selvitettiin se näkyykö nyt monta ja se jotain oli hävinnyt niin voi olla et mun vuodot johtu siitä.

Tänään ar-ultrassa löytyi yksi kokonsa puolesta 6+5 päiviä vastaava kaveri. :Heartred Menkkojen mukaan 7+0. Jos nyt uskaltaisin lisätä omat päiväni listaan. Tai lisäisikö joku muu ne, kun ei tabulla onnistu kovin helposti.. Kiitos! :)

Vehmis

23.3. Neuvola
11.4. Nt-ultra

Mulla sokerirasitus oli ihan kakkupala, vähän heikotti ja tuli heikko olo, mut ei ees alkuraskauden tasoista pahoinvointia. Olo helpotti kun söin ennen kotimatkaa, vähän lepäillessä meni loppupäivä, mut ei oikeesti yhtään paha nakki.

Neuvola:
6.3. Niiinu
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
7.3. Sonic2017
7.3. Minniliini
8.3. Fifu
8.3. Kaari
9.3. Susqi
10.3 tiiamariia
10.3. kullerva
13.3. situde
15.3. DreamsComeTrue&lt;3
17.3. Hellu&lt;3
17.3. Mamsku
17.3. Aneska
20.3. Agnés
20.3. vipe
21.3. Noonu
22.3. Sinso
23.3. Kristaa
23.3. Barbieq
23.3. Vehmis
24.3. Idddau
6.4. Tania
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
2.3 vipe
7.3. Minniliini
9.3. Barbieq
10.3. tiiamariia
10.3. kullerva
16.3. stiude

Nt-ultrat:
21.3. Elma Auroora
23.3. Sanmarie
23.3. Moondance
24.3. Tania
27.3. kullerva
28.3. Susqi
31.3. Niiinu
11.4 Vehmis

Rakenneultrat:
16.5. Tania

Neuvolalääkäri:
2.3. Miitu + ultra
10.3. tiuhtimus + ultra
12.4. Elma Auroora

Lisäsin Vehmiksen :)

Neuvola:
6.3. Niiinu
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
7.3. Sonic2017
7.3. Minniliini
8.3. Fifu
8.3. Kaari
9.3. Susqi
10.3 tiiamariia
10.3. kullerva
13.3. situde
17.3. Hellu&lt;3
17.3. Mamsku
17.3. Aneska
20.3. Agnés
20.3. vipe
21.3. Noonu
22.3. Sinso
23.3. Kristaa
23.3. Barbieq
23.3. Vehmis
24.3. Idddau
6.4. Tania
18.4. tiuhtimus
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
7.3. Minniliini
9.3. Barbieq
10.3. tiiamariia
10.3. kullerva
16.3. stiude

Nt-ultrat:
21.3. Elma Auroora
23.3. Sanmarie
23.3. Moondance
24.3. Tania
27.3. kullerva
28.3. Susqi
31.3. Niiinu
11.4. Vehmis

Rakenneultrat:
16.5. Tania

Neuvolalääkäri:
10.3. tiuhtimus + ultra
12.4. Elma Auroora

Lisäilin oman nlan ko eilen unohdin..

Neuvola:
6.3. Niiinu
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
7.3. Sonic2017
7.3. Minniliini
8.3. Fifu
8.3. Kaari
9.3. Susqi
10.3 tiiamariia
10.3. kullerva
13.3. situde
17.3. Hellu&lt;3
17.3. Mamsku
17.3. Aneska
20.3. Agnés
20.3. vipe
21.3. Noonu
22.3. Sinso
23.3. Kristaa
23.3. Barbieq
23.3. Vehmis
24.3. Idddau
6.4. Tania
18.4. tiuhtimus
24.4 Miitu
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
7.3. Minniliini
9.3. Barbieq
10.3. tiiamariia
10.3. kullerva
16.3. stiude

Nt-ultrat:
21.3. Elma Auroora
23.3. Sanmarie
23.3. Moondance
24.3. Tania
27.3. kullerva
28.3. Susqi
31.3. Niiinu
11.4. Vehmis

Rakenneultrat:
16.5. Tania

Neuvolalääkäri:
10.3. tiuhtimus + ultra
12.4. Elma Auroora

Lisäsin oman neuvolan huhtikuussa! :)

Mulla huomenna taas ultra. Luultavasti nyt tulis asiat selväks.
Kunnon vuoto hyytymien kera alkoi maanantaina.
Hcg otettiin eilen, mut en oo soittanu tuloksista. Kuuleepa nekin sit huomenna.
Mut uskon että kun vuoto on näin kovaa että nyt sieltä on tulos kaikki pois. Mut tuun kertomaan huomenna mitä sanottiin ja siirryn sit taka-alalle ihastelemaan teidän raskauksia [emoji173]️

Mäki sain vihdoin neuvolan varattua ensi perjantaiksi eli 10.3.
Joudun ottaa kuopuksen mukaan ja tiedän et siitä käynnistä ei tuu yhtään mitään. Neuvolaan ei saa tuoda vaunuja sisälle etten saa niihin istuu vöihin nii ei auta ko ottaa jesaria mukaan ja vetää tuo lapsi tuoliin kii jos multa meinataa mitata ees verenpaine puhumattakaa mistää muusta :D

Sontsi, mä mietinkin että kukas se täällä myöskin odotti kaksosia, mutta sinähän se olitkin! Oliko neuvolassa mitään erikoista kaksosuuteen liittyen? Minkä kokoisia sun nappulat oli varhaisultrassa? Mikä fiilis kaksosraskaudesta ylipäätään? Menikö kauan sisäistäessä asia?

Heikulle voimia huomiseen ja sen oottamiseen. <3

Mulle on molemmissa raskauksissa tehty sokerirasitus. Otin lukemista mukaan ja pyysin päästä pötköttelemään, sujui ihan hyvin. :) Mulla oli myös eväät mukana, söin ne heti rasituksen jälkeen.

Mommyme, Mulla oli esikoinen 1v4kk nyt neuvolakäynnillä mukana ja päivittelin jo etukäteen ettei tästä mitään tuu. Meidän poika ei hetkeäkään pysy paikoillaan ja on niin temperamenttinen tapaus. Meillä vaunut jätetään myöskin neuvolan eteiseen. Kuitenkin poika löysi leluja ja sai ottaa nuken kärrytkin oikein huoneeseen mukaan. :hilarious: Ja vastoin kaikkia odotuksia se tunti meni todella hienosti! Vasta viime minuuteilla alkoi kitistä turhautumistaan.

Voi Heikku :( ikävä lukea tällaista, voimia <3

Hcg-arvon saa tekstarilla, kun ilmoittaa kännynumeron labraan, mulle on joka kerta tullut, kun en malta odottaa hoitajien tai muiden soittoaikoja, tai yleensäkään soitella näitä. Aika monet verikokeiden tulokset saa tekstarilla, toimii ainakin Fimlabilla. Muista labroista en osaa sanoa.

Takaisin