Neuvola- ja ultrakuulumiset

On kyllä niin laidasta laitaan sykkeitä ja sukupuolia! :dummy::dummy1:

Meillä oli joskus tosiaan vanha th täti ja hän tuumas esikoisesta et "Poika on, pojan sykkeet!" Kiinnostaisi tietää että luottaako hän kovinkin noihin ja kuinka monelle on arvuutellut väärin. :hilarious:
(Meidän kohdalla siis kuitenkin oli oikeassa)
 
Tunnin päästä sokerirasitukseen, enkä saanut yöllä ollenkaan unta :shifty: Ei se mua omasta mielestäni nyt niin paljoa jännittänyt, että sen takia ois pitänyt yöunensa menettää, mutta koko yö meni pyöriessä. Lasketaankohan pitkä valvominen fyysiseks rasitukseks ja voiko se vaikuttaa tuloksiin o_O
 
Voi itku Tiiiu että nukuit yösi huonosti. :( Kannattaa varmaan mainita sinne että näin nyt on, niin voi vaikka kirjata sen ylös sinne.
Niin ja tsempit! :)
 
Neuvola:
21.6. Windfall
26.6 Tenava
26.6. Miksu
26.6. Aneska
27.6. Agnés
29.6. Inkeri_
5.7. HuliVili
6.7. Susqi
7.7. Sinso
10.7. Kaari
10.7. Miitu
13.7. Maryshka
18.7. tiuhtimus
18.7 Mamsku
25.7 Kutjalaura
26.7. Niiinu
27.7. Tenava
2.8. Tiiiu

Ar-ultrat:
käyty helmi-maaliskuussa'17

Nt-ultrat:
käyty maalis-huhtikuussa'17

Rakenneultrat:
20.6. Aneska

Neuvolalääkäri:
27.6. Hellu<3
29.6. Tenava
5.7. Tiiiu
10.7. Hellu<3 (lääkäriultra)
25.7. Maryshka (äippäpoli)
2.8. Inkeri_

Lisäsin oman seuraavan neuvola -ajan listaan.
 
Viikko sitten oli kelaneuvola. Laitoin heti samana päivänä äippäpakkaus hakemuksen menemään, päätöskin tuli heti seuraavana päivänä :) kaikki neuvolassa hyvin, sykkeet kuului ~150 ollut sykkeet jokaisella neuvola kerralla ja kolmas poika tulossa <3 oma syke hieman koholla, oli 100. Ei ollut neuvolatäti huolissaan, kun syke saattaa osalla nousta raskausaikana. Muilla käynneillä ihan normi syke.
 
Ihania kuulumisia Räsynukke ja onnittelut tytöistä! :dummy1::dummy1:

Aneskan ultrakuulumisia odotellessa! :happy:
 
Viikko sitten oli kelaneuvola. Laitoin heti samana päivänä äippäpakkaus hakemuksen menemään, päätöskin tuli heti seuraavana päivänä :) kaikki neuvolassa hyvin, sykkeet kuului ~150 ollut sykkeet jokaisella neuvola kerralla ja kolmas poika tulossa <3 oma syke hieman koholla, oli 100. Ei ollut neuvolatäti huolissaan, kun syke saattaa osalla nousta raskausaikana. Muilla käynneillä ihan normi syke.

Mullakin on omat sykkeet olleet satasta, mut ei pidä olla huolissaan ja mulla on aina muutenkin korkeet sykkeet.

Aneskan rakenneultrakuulumisia jännitetään! :)
 
Voi miten ihanaa että pientä veljeä povattiin! ♡
Onko raskaudet eronneet keskenään Aneska?

Tää on ollut niin erilainen raskaus että olin aivan varma tytöstä huonovointisuuksineni, mutta vähän toistaa poikaa silloin kätilö povas. :)
 
No tytöstä oli päivänä parina pahoinvointia, tästä oli himpan päälle kk. Kummastakin yhesti vaa laatta lentänyt. Ei nyt oikeestaan sen erityisemmin, väsyneempi oon ollu tän aikana.
 
Täällä molemmissa raskauksissa ollu/on sykkeet yli 150 ja esikoinen on poika ja tää uus tulokas tyttö :D
 
Aamulla oli rakenneultra, ja kaikki ok!
Olin odottanut jotenkin tiukkaa analyysia jokaisesta elimestä, aivolohkosta ja kammiosta, mutta kätilö myhäili vaan menemään ja lopulta totesi että lapsonen näyttää siltä kuin pitääkin! :happy:
 
Aamulla oli rakenneultra, ja kaikki ok!
Olin odottanut jotenkin tiukkaa analyysia jokaisesta elimestä, aivolohkosta ja kammiosta, mutta kätilö myhäili vaan menemään ja lopulta totesi että lapsonen näyttää siltä kuin pitääkin! :happy:
Meillä kätilö aika pitkälti selitti mitä tutkii milloinkin, eli meillä se oli sitä tiukkaa analyysiä jokaisesta osasesta. Sit iski jo vähän hätä kun se juuttui pitkäks aikaa tutkimaan jotain eikä puhunut mitään, mutta ei sieltä mitään häikkää löytynyt.
 
Meillä oli nyt sellainen hosuli että yritti se selittää mitä mistäkin tutki, mutta ei me ymmärretty mitään. Ru tosiaan oli ohi jo 20 min. Ja muisti muutamaan otteeseen pohtia suureen ääneen että tulikohan kaikki katsottua, no tulikohan?

Esikoisesta oli ihana ultraaja joka kertoi todella tarkkaan mitä katseli ja vielä alkuun varoitteli että älkää säikähtäkö jos hän on hiljaa, silloin hän vain on niin keskittynyt ja tarvitsee rauhaa tutkiakseen. Tällöin rakenneultra kesti reilu puoli tuntia, olisiko ollut peräti 40 min ja myös niistä kuvista ymmärsikin jotain mitä hän katseli. Silloin jäi kaikin puolin luottavainen olo. :)
 
Takaisin
Top