Neuvola- ja ultrakuulumiset

rosmariini, Kylläpäs herkästi vuotelee, mutta hyvä kun nyt tiedät niin se ei ehkä niin säikäytä. Itselläkin oli "verestävät limakalvot" esikoisen odotusaikana ja joitain kertoja vuodon takia kävinkin näytillä.
 
Millaisia sykkeitä teillä on vauvalla ollut ja sukupuoli?

Meillä esikoisesta sykkeet huiteli 155-165 ja poika. :dummy:
Nyt on ollut sykkeet 145-150 ja pojaksi arvailtu, mutta varmuutta ei oo saatu. :shy:
 
Esikoisella oli yli 150 aina ja tyttö, kakkosesta ja kolmosesta oli 130-140 oikeastaan aina ja ne on poikia. Ja nelosesta muistaakseni yli 140 aina ja tyttö. Tästä neuvomassa oli 130-145 välissä heitteli ku nukkui vissii aluksi ja tyttöä veikattiin Ultrassa, muttei yhtään varma
 
Esikosta en muista mutta tässä raskaudessa (poika tulossa) on joka kerta ollut sykkeet siinä 150 paikkeilla. Joskus luin artikkelin kätilöistä jotka tekivät leikkimielisen 'kokeen' eli yhden päivän ajan seurasivat onko sen päivän syntyneillä vauvoilla yhteyttä sykkeiden ja sukupuolen välillä. Tulos oli että sykkeistä ei voi päätellä mitään. Keskiverto syke oli molemmilla sukupuolilla muistaakseni 143.
 
Se on jotain vanhan kansan juttuja nuo tyttö- ja poikasykkeet, eipä niistä mitään voi tuumailla. :grin Mutta ihan mielenkiinnosta kyselin :)
 
Kyllä se neuvolantäti sen sykkeen joka kerta sanoo mutta en kyllä muista yhtään minkälaisia lukemia. Oon lähinnä keskittyny siihen et ylipäätään löytyy syke :) mies kyseli pituutta ja painoa urakenneultran jälkeen niin jouduin tunnustamaan että en tiedä :D mutta sanoivat että kaikki hyvin ja vastaa viikkoja.
 
Se on jotain vanhan kansan juttuja nuo tyttö- ja poikasykkeet, eipä niistä mitään voi tuumailla. :grin Mutta ihan mielenkiinnosta kyselin :)

Nää uskomukset ja leikkimieliset testit yms on kyllä mielenkiintoisia ja joskus enemmänkin seuraillu niitä oloja jne, mutta itellä tän raskauden myötä meni niihin se vähäinenkin "usko" :D Raskaus ollu ihan niin kuin poikaa oottais, mutta tyttöä vähän veikkaillaan. Voihan tämä loppu tulos olla vielä synnärillä sitten kuitenki poika, kun ei suoranaisesti haaroväliä näkynyt kun piti tyytyväisenä kättä peittona :D
 
Esikoisella oli sykkeet monta kertaa yli 150 ja on poika. Nyt sykkeet ollu 140-150 ja sukupuoli ei tiedossa.
 
Joo nää vanhan kansan uskomukset on hauskoja, mun mummo kysy suurin piirtein syyttävästi, että miksi oksensin koko alkuraskauden, jos kerran odotan poikaa, kun soitin sille ultrauutiset :hilarious:
 
Meillä anoppi on kanssa päättänyt että tää vauva on tyttö kun "kaikki merkit" viittaa siihen, en uskalla edes ajatella reaktiota jos esim. rakenneultrassa käy ilmi että onkin poika tulossa. :D

Soitin viime viikolla lääkärille varatakseni ru-ajan ja kävi ilmi että mulle oli jo varattuna aika tälle viikolle. Jäin väkisinkin miettimään että oonko oikeesti ollut niin tohmelo etten oo tajunnut varanneeni aikaa vai onko lääkäri varannut sen ihan itsekseen ja unohtanut mainita asiasta.. No joka tapauksessa, tärkeintä on että pari yötä vielä niin on sitten sekin tehty. :happy:
 
Lemonia, Tsempit tulevaan ultraan! :) Onpa jännä ettei sua yhtään oo tuosta varatusta ajasta informoitu. Kuinkahan ois käyny jos ois aika jäänyt käyttämättä kun joku täällä kertoi ettei edes ajansiirto onnistunut. :sorry:
Luulen että varmaan oisit asian jollain tasolla edes muistanut että ajan oot varannut, vaikka mistäpä näistä raskausaivoista tietää. :grin
 
Meillä esikoisesta oli 150 sykkeet ja oli tyttö. Nyt on ollut 140 ja tulossa poika. Tosin se taisi nukkua, kun viimeksi sykkeitä kuunneltiin edellisellä kerralla oli sen jälkeen 150, kun oli toisella vauhti päällä :happy:
 
Mulla tokan raskaudessa "kaikki merkit" viittas poikaan mutta tyttö sieltä tuli :D
 
Takaisin
Top