Neuvola- ja ultrakuulumiset

Mä kokeilin tuota sovellusta ja eiii siitä tullut mitään. Voisivat tosiaan päivittää!
Käytän tätä nyt puhelimella siis ja hyvin näppärästi toimii anyways. :)
 
Joo mullaki toimii hyvin puhelimen selaimella. Toki jos laitan puhelimen asetuksista, "käytä tietokoneversiota" ni sit joutuu kyllä zoomailemaan.
 
Mä myös käytän puhelimella selainversiota, avaa automaattisesti mobiiliversion ja kaikki muu näkyy oikein ja zoomailematta paitsi ne "allekirjoitukset" ja tickerit, mitä joillain on. Omatkin tickeritkin on jotain vanhoja, kun ei näe itse niin ei jaksa miettiä et mitä koneen selaimella näkyis..
 
Täällä olis keskiviikkona kelaneuvola, pääsee sitten pistämään pakkauksen hakemuksen :) Milloin muilla on kelaneuvola tulossa?
 
21.6 vasta on kelaneuvola. :sad001
Alunperin olisi ollut 15 pvä mutta jouduttiin sitä siirtämään.

Ja mä jo mietin että me otettaisiinkin se rahana kun ne tuplatkin olis hankittava. Esikoisen ajoilta on kaikki äp tallessa ja eipä niitä hirveästi tullut käytettyä.
No mutta sitten kävin uudestaan ihastelemassa tuota pakkausta ja kyllä se vaan on niin ihana! :Heartred :)
 
Kelan sivuilla lukee, että hakemuksen hyväksymisestä toimitusaika on kaksi viikkoa. Ja pelkän hakemuksen käsittelyaika on sen 2 viikkoa. Eli maksimissaan pitäisi hakemuksen jättämisestä paketin saamiseen mennä 4 viikkoa :confused:
 
Miitu, meillä myös olis ne rattaat hankittavana ja nyt ne vaatteet vielä pojalle. Esikoiselta on kaikki pakkauksesta tallessa mutta ajattelin sitten säästää molempien omat pakkaukset :happy: Enkä malta odottaa, että pääsee pakkausta hypistelemään :grin
 
16.6 on kela nla mulla.. eilen sattu vähän ikävämpi asia ku meiänkaheli koira hyppäs mahan päälle tai tarkemmin sivulle mut kuitenkin. Toivottavasti kaikki kuitenkin on hyvin silti. Doppler käyttöön kyllä se ainakin hengissä oli onneksi mut kyllä säikäytti. To rakenne ultra niin sinne asti pärjättävä.
 
Äh miten pitkä aika :wideyed:
Esikoisesta paketti tuli viikossa.

Ihana idea tuo säilöä kummallekkin ne paketit! :happy: Mä ajattelin että säästän ne sairaalasta kotiutumisvaatteet kummallekin jotenkin spessusti. Mut muuten luulen et ei säilytellä.

Vipe, Voi hurjaa! Onko minkä kokoinen koira? Onneksi sulla ultra jo torstaina. Ja varmasti aiemminkin pääset tilanteen tsekkaamaan jos siltä tuntuu.
Meillähän tuo 10kg esikoinen hyppäs kerran suoraan mun masun päälle ja siitähän alkoi kipeät supistukset. Liikkeitä en tuntenu enää niin kävin sit näytillä jossa onneksi kaikki pienellä hyvin. Lääkäri sanoi että koska istukka vielä etuseinässä niin herkempi ja kehoitti varomaan. Voi istukka kuulemma irrota päivienkin kuluttua vasta itse iskusta.
 
En ole kuullutkaan moisesta kela-neuvolasta? Meillä on vasn se neuvolalääkärin aika varattuna ens viikoksi eikä muuta.
 
En ole kuullutkaan moisesta kela-neuvolasta? Meillä on vasn se neuvolalääkärin aika varattuna ens viikoksi eikä muuta.

Mun neuvolantäti kutsui tätä kolmatta neuvolakäyntiä "kelaneuvolaksi", koska sillä käynnillä saa raskaustodistuksen kelaa varten. Varmasti samaisen lapun saa lääkäriltäkin. Ja kun mullahan ei mitään neuvolalääkäriä ole ollut, eikä varmaan tule olemaankaan, kertoo vaan siitä että käytännöt on erilaisia eri puolella Suomea :)
 
Meillä myös nimitti ihan kelaneuvolaksi tulevaa käyntiä. :)
 
Marika, ihan normi neuvolakäynti kyseessä mutta saanut kelaneuvolan nimen, koska raskaus on kestänyt tarpeeksi pitkään (154 pvää, muistelen) = saat raskaustodistuksen Kelaa varten ja voit täytellä Kelan paprut :)
 
Noin 30kg painaa toi koira. Onneksi osu etutassuilla vaan et ei kokopainolla.
Synnärillä sanovat että jos tulee kovia kipuja tai vuotoa niin näytille. Ja sano et näillä viikoilla vielä hyvin suojassa on molemmat istukka sekä lapsi vaikka onkin edessä istukka mut tarkalleen en tiedä missä kohin sijaitsee ja toivon et ei nyt tolla vasemmalla puolella ainakaan mihin se osu. Mullaki liikkeet tuntuu semmosena kutitteluna eli ei niinkään varmoina et vois seurata niistä.
 
Meillä ois 8.6 kelaneuvola. Ja mullekaan ei oo Hellu puhuttu mitään mistään neuvolalääkäristä.
 
Täällä huomenna Kelaneuvola ja rahana meinaan ottaa. Olisin halunnut vain pelkän pahvilaatikon ja sen saan mun neuvolatätiltä, joten jätän pakkauksen ottamatta :)
 
Takaisin
Top